אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיקרוסופט מעבירה את מרכז השירות שלה מישראל לגרמניה

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
קשקוש כללי של כל מיני אנשים מטעם
זה נכון שיש אדיבות של השירות לקוחות ,אך רק מילולית ובפועל שלא מצליחים לפתור רק מדברים יפה ומנסים להתנער ממך עד שתתיאש ותוותר. או במקרים רבים מעבירים לך מייל עם לינק לתמיכת נט ושם אם לא גמרת 8200 לא תבין מה כתוב ומה רוצים ממך וגם מחטטים בתוך ההאוטלוק =אין צינעת הפרט!!!
משתמש | 26.03.14
33.
שרות מצויין מעניין את מי יעסיקו שם לתת שירות לישראלים
מוקד שירות מעולה שירות אדיב ומקצועי התקשרתי כמה פעמים כי אבדתי את המספר ההפעלה של win7 שיחזרו לי אותו כמובן אחרי כמה שיחות מהתמיכה שחזרו אליי כמובן. אני די בטח שמחודש הבא שהתמיכה תעבור ליוון גרמניה זה לא יהיה אותו הדבר הרי איזה ישראלי יעבוד שם בשביל המינימום של המינימום שאפשר לעבוד פה בשביל רק מינימום
צדיקה | 26.03.14
29.
התקשרתי אליהם כמה פעמים
יחסית למוקדי שירות אחרים- הם מאד אדיבים, בקיאים, ורואים שהם באמת רוצים לסייע. גם אם לא תמיד מצליחים. יש להם צ'ט תמיכה שהם תמיד מפנים אליו. לפעמים הוא טוב, לפעמים זה מרגיש סתם. אבל סך הכל הם בסדר. זה שמוציאים אותם מישראל זה חבל ואני מקוה שהמענה לא ייפגע, כי סך הכל הם שירות סבבה בבמבה.
רענן | 26.03.14
10.
כששר המדע שלנו (מליונר ושבע בונוסים מבנקים) אומר למדענים בזחיחות לכו נסתדר בלעדיכם
זה מה שקורה, בריחת מוחות - גם לגרמניה דרך אגב אבל מה אכפת ליעקב פרי, יש לו פנסיה שמנה מהכנסת ובנקים שמשלמים לו שיפעל למענם בוועדות. ויאיר לפיד הוא בובה על חוט של המליונר הציני והמרושע הזה
תמי | 26.03.14
8.
נסחפתם. זה מרכז התמיכה הטכנית שהוא קטן
לאף אחד שמפוטר זה לא כיף-אני מאחל למפוטרים למצוא מהר משהו טוב יותר ולגדול. אבל להציג את זה בתור "מיקרוסופט עוזבת את ישראל" זאת כותרת נטו, לא משהו שקשור למציאות. את מרכז המחקר והפיתוח שלה היא משאירה כאן פשוט כי אין לו תחליף. מרכזי שירות, לא משנה כמה הנציגים טובים-נסגרים ומוחלפים כפונקציה של מקומות זולים או נגישים יותר. סה"כ מדובר במרכז של 30 עובדים, פחות מהרבה חברות סטארט אפ קטנות שעתידם לא ברור. וגם אז, הרוב לא יפוטרו אלא ישולבו בתפקידים אחרים. מעטים יפוטרו, לא נעים אבל זה רחוק מלהיות "מיקרוסופט עוזבת את ישראל". מה גם שלגבי חלק מהענקיות שכאן-הם לוקחות הרבה יותר ממה שהם נותנות. לא רק בכסף, אלא גם במה שכוח האדם הישראלי נותן להם שם-וזה חסר תחליף או השוואה.
 | 26.03.14
4.
מיקרוסופט ישראל
מיקרוסופט ישראל נותנת שירות יותר טוב מכל חברה אחרת בארץ! איזה מהירות! איזו איכות! מאוד חבל שמעבירים את המרכז!! ואגב אם כבר אתה רוצה לדייק על מחיר התמיכה זה 999 שח וזה לעסקים בלבד מחיר דיי אטרקטיבי למי שבאמת צריך ובבקשה אל תשתמש לעולם בקיצור של המילה בקיצור... זה לא נאה לאנשים בוגרים.
 | 26.03.14
1.
מיקרוסופט ישראל
כאחד שנמצא בקשר מתמיד עם גורמים במיקרוסופט אני יכול לומר שלדעתי מדובר בשירות הלקוחות הכי רוע בעולם. כל בעיה שהם לא יכולים לפתור ישר הופכת ל"בעית חומרה". מאוד מאוד נחמדים בשירות הלקוחות אבל חס וחלילה שיעזרו. אם אלו לא מהנדסי תמיכה (וגם הם לרוב מקריאים מחוברת ההוראות שלהם) חבל על הזמן. אלו דרך אגב עולים 1000 ש"ח לפתיחת קריאה. בקיצ' עלוב.
 | 26.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת