16. תגובה לחומי - 13 מסכים איתך! מחירי הביטוח הגיעו למצב בלתי אפשרי בארץ. לפחות אלבר עשתה צעד כדי לקדם את העניין, מקווה שמפה חברות אחרות יתחילו לאמץ את המהלך שהיא התחילה. ישראל | 03.04.14 (ל"ת)
15. רוכב שמבין אותך 13 לגבי כמה באמת עולה התענוג , אל תשכח את מחירי הביטוח חובה, ראיתי שאלבר מובילים מהלך של ביטוח לשנה מתנה מקווה שבאמת גם מחירי הביטוח ירדו ונוכל באמת לרכוב בכיף. ניר | 02.04.14 (ל"ת)
14. הכל נלעס כאן עד דק, נמשך עד אין סוף ותוצאות אין. העסק עובד כבר למעלה מ20 שנים בצרפת ואיטליה, שתי מדינות שאפשר ללמוד מהן דבר או שניים על תחבורה. במקום ללמוד מהגויים, המוח היהודי מנסה להמציא את התחבורה מחדש דרך פיתרונות קיימים וזמינים. תפתחו את השוק, בלי ניסויים ובלי בטיח. הלקוחות ילחצו את הענף להתעדכן בטוב ובמתאים ביותר. אבי | 31.03.14 (ל"ת)
13. וכמה עולה התענוג? ב-14K אני יכול להביא קטנוע S1 עם ביטוח חובה לשנה, ויהיה לי "מותר" לנסוע גם בכבישים בינעירוניים! מה הדבר הזה עוזר לנו? עדיף לעודד את רוכבי הדו"ג בארץ.... חומי | 27.03.14 (ל"ת)
12. "פתרון תחבורתי יעיל לצמצום הגודש, בעיקר במרכזי הערים ולהוות אלטרנטיבה לרכב הפרטי", הוסיף כץ. יש לי הצעה אחרת - קטנוע 125 סמק. רק תורידו את עלות הביטוח. אמיר | 27.03.14 (ל"ת)
10. בוא נחשוב אני צריך לקנות את הרכב. אני צריך לשלם את הביטוח. אסור לי להסיע יותר מבן אדם אחד. אסור לי ליסוע בכבישים בין עירוניים. איפה נרשמים??? יוני | 27.03.14 (ל"ת)
7. ל 3 - ב 70 אלף אף אחד נורמלי לא יקנה אני חושב שמחיר נורמלי צריך להיות 30 אלף לא יותר מזה . לא לשכוח שלטוויזזי אין אפילו מזגן .... חיים ישראל | 26.03.14 (ל"ת)
5. זו בדיחה, איך יכול תושב חולון/ראשל"צ להגיע לעבודה בתל אביב אם לא יעלה על איילון לדוגמא? זה ניסוי לתל אביבים שעובדים בתל אביב... אחד | 26.03.14 (ל"ת)
מעוניינים להשתתף בניסוי? משרד התחבורה עורך פיילוט לרכבי מיני
16 תגובות לכתיבת תגובה