אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלינגר על סוכני ביטוח: מסתירים מידע מלקוחות

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
להסדיר ביטוח פגיעת ביו-רזוננס בתלמידים
לפי מיטב ידיעתי נושא הביטוח לניפגעי ביו-רזוננס במערכת החינוך איננו מוסדר. התחום הוא קצת סודי בגלל שמדובר בתדרים-צבאיים ובניסויים פסיכיאטריים אבל סוגיית הביטוח חייבת להיות מוסדרת. אתה מוציא מדעתו ילד ומשבית את המשפחה כולה - אז מן הצדק שיצרנית הציוד תבטח את עצמה ותוכל להעניק גם ביטוח לניפגעים. ((חסימת תדרים במוח - לוחמה פסיכולוגית וכו )).
אפא | 07.04.14
60.
עיתונאות בגרוש וחצי
שמעתי את הרצאתה של המפקחת וגם קראתי את החוזר של הפיקוח בו הוא מסכם את הממצאים. הכתבה כאן מציגה באופן גורף כי הערות הפיקוח הן שליליות כלפי כל ציבור הסוכנים!! פסקה קטנה בסוף הכתבה קצת מנסה למתן את הגישה. לצד הערות חשובות של הפיקוח ישנן ממצאים שליליים וחיוביים ושה רחוק מלהיות גורף כלפי ציבור שלם. במקום הקשקשת הזו אולי תתייחסו ברצינות לעיוות שקיים בשוק הישראלי בו נכפה על הסוכן לקבל עמלות מדמי הניהול. למשרד האוצר הוצע מספר פעמים מודל הכנסות שונה אך מאחורי משרד האוצר יש המון פוליטיקה והרבה עשן. במקום למצוא פתרונות מחפשים על מי להצביע כאשם. אין ספק הציבור מת על כותרות מסוג זה.
דיי להשמצות | 02.04.14
59.
סוכן ביטוח הוא מוכר ביטוח - מצוי בניגוד עניינים מובנה
מה חדש? אני נתקלתי בזה באופן אישי מספר פעמים ואני לא מפקח על הביטוח. סוכן ביטוח נמצא במצב הבא כמה פעמים כל יום: הוא מול מבוטח וצריך "לייעץ" לו (הם לא מייעצים אלא מוכרים!!!) אם ייעץ לו עצה טובה יקבל הסוכן עמלה קטנה או בכלל כלום אם יפנה אותו לתכנית חדשה וגרועה הוא ייגזור קופון גדול מה לדעתכם יעשה מוכר הביטוח המצוי? זו בעייה לאתר עשרות אלפים ואולי מאות אלפים של מקרים שסוכני ביטוח גרמו למבוטחים לסגור תוכנית פנסיה/ביטוח מנהלים ולפתוח תוכנית חדשה בתנאים גרועים יותר כדי לשלשל לכיסם עמלה שמתקבלת רק בשנים הראשונות של התוכנית?
mik776 | 02.04.14
54.
אזלת יד אגף הביטוח באוצר
כמה שפבלו צודק לגבי חברת מנורה. מציע למפקחת לבדוק קודם כל את חברות הביטוח שעושות עם כספי החוסכים לפנסיה ככל העולה על רוחן. קצרה היריעה מלפרט..כמו כן, מציע למפקחת לבדוק התנהלות עובדיה שלא לוקחים אחריות בטיפול בתלונות המעברות לאגף שבניהולה. עובדי האגף הם מחלקת דואר המעבירה תלונות מהמתלונן לחברת הביטוח מבלי לנקוף אצבע לבדוק ולטפל בתלונה ובעיקר, להגן על המבוטח מפני חברת הביטוח. יש לי ספריה של מכתבים כאלו...
דניאל | 01.04.14
52.
פעם פיקוח על הביטוח היה מטיל אימה על החברות כיום הפיקוח מעורר גיחוך
רק בתי המשפט הפכו למגן האחרון של המבוטחים ולכן לכל הפחות לבטל התיישנות דרקונית של שלוש שנים ולאפשר הגשת תביעות גם לאחר מכן עד 7 שנים. חברו הביטוח נותנות ניירו תמורת כסף בוכות כביכול מפסידות כנראה בהוצאות בניית מגדלי המשרדים שלהם או בחגיגות בלתי נגמרות. כדי שמבוטח המשלם פרמיות גבוהו במשך שנים יזכה לקבל פיצוי בקרות נזק עליו להיות גיבור כמי שמוציא נתח בשר מלוע האריה.
רונן | 31.03.14
44.
מה יעזור לי מידע? החברות צוחקןת עלינו יחד עם השרים והחכים. ניסיתי פעם להתמקח. חחחח
ניסיתי לאיים על חברת הפנסיה שלי שאעזוב אם לא יורידו דמי ניהול. הסוכן ענה לי שאינו יכול לעשות דבר, ושאעזוב. בחברות ה"מתחרות" הציעו לי תכניות גרועות יותר. נשארתי.
לחוסך הבודד אין שום כח מיקוח | 30.03.14
41.
שאלה קטנה - איפה המחוקק בכל העניין הזה???
לא ברור איך המחוקק מאפשר לדפוק את אזרחי המדינה, את פשוטי העם ואת מעמד הביניים. אני טוען שהכל זה עניין של מנהיגות ומנהיג כנראה שזה כמה עשרות שנים אין מנהיג אמתי שדואג לעם ולאזרחיו ולא עוסק רק בקומבינות, בספינים, בפופוליזם, ובפוליטיקה קטנה. אולי יום אחד שיעלה לנו עד קצה הראש יצאו שוב אנשים לרחובות ויתחילו לבצע חרמות על כל אלה שעשקו אותנו עד היום. אולי תקופת הפנתרים השחורים תחזור ובגדול. ואז כנראה המצב ייצא משליטה. ראה הוזהרתם!!! אנחנו בדרך לשם.
עמית | 30.03.14
36.
בכל מקום שבו אנחנו אמורים לקבל שרות נראה כאילו נותני השרות עברו קורס
איך לרמות, איך לעוות, איך לא לאמר אמת, איך לפתות ואיך לדפוק את הלקוח וגם כשנותני השרות עוברים ממקום עבודה אחד לשני הם מביאים איתם את אותם כללים שלמדו ואיך אנחנו האזרחים שצריכים לעמוד על המשמר? איך נתמודד מולם? כאשר הם כל הזמן משכללים את התורה שלמדו ומשפרים יכולות ואנחנו נופלים בפח פעם אחר פעם כאשר חוקי המדינה דווקא נגדנו ולא מאפשרים לנו לנהל בעצמנו את כספנו.
ישראלי | 30.03.14
35.
חברות הביטוח גונבות מהחוסכים ללא בושה
שום שקיפות, כלום אינו ברור, סתירות מפה ועד מדינות הבננות באפריקה, רמאות טוטלית ומנהלים בכירים סחטנים וגנבים. מה יהיה עם ההגנה על האיש הקטן בארץ הזו? העידוד לנורמות כאלה מצידה של המדינה יביא לחיסולה. ראו הוזהרתם. ביבי, הסכנה מבית ולא מאיראן.
פורש | 30.03.14
33.
בוקר טוב, משרד האוצר אשם לא פחות במצב הקיים
משרד האוצר קיבל ממני לפחות ואני יודע שמעוד רבים אחרים מכתבים על המצב העגום של היועצים הפנסיוניים. לבוגרים של הקורסים ואלה שעברו את המבחנים אין איפה לעשות התמחות וכך במקום להיות יועצים הם הופכים למשווקים. בלי פרסום של האוצר על ההבדל בין יועצים למשווקים ובלי מערכת שתאפשר כניסה של דם חדש של יועצים סלינגר וחבריה ימשיכו לחבר עבודות שכאילו מגלות לנו את העולם... במקום לחבר חיבורים תקראו קודם כל מיילים שהופנו אליכם - איך קוראים לזה ?? חוכמת ההמונים, יש במיילים האלה הרבה שטויות אבל גם כמה נושאים למחשבה... בהצלחה ומהר...
מיכאל | 30.03.14
32.
לכל המתלהמים בתגובות על סוכני הביטוח שלא מבינים דבר בנושא
שימו לב למי מופנה הביקורת ככתוב בכתבה: "הפיקוח הפיץ את הדו"ח לקבלת תגובה של מנהלי חברות הביטוח, לשכת סוכני הביטוח, פורום מנהלי ההסדרים הפנסיוניים ומערך הייעוץ הבנקאי." רוב מקומות העבודה מבוטחים דרך סוכנויות הסדר להם משווקים פנסיונים שכירים, הבנקים אמורים לתת יעוץ ועל הנתח הקטן סוכני הביטוח העצמאיים. לכל מי שזורק הערה פבלובית שיחשוב פעמים את מי הוא משמיץ ועל מה היות ורוב המגיבים כאן בורים לחלוטין בנושא. סוכני הביטוח העצמאים ברובם אנשי מעמד הביניים ואינם אויבי הציבור, החלק שלהם נגזר מדמי הניהול השוטפים ולא במצטברים, ואין להם בעיה עם הוזלת דמי הניהול, אולם צריך לזכור שסוכני הביטוח העצמאים מלווים את הלקוח ונותנים לו שירות לאורך כל הדרך, סוכני הביטוח העצמאים אינם נמנים עם אלה הגדולים המקבלים את הבונוסים או נסיעות מפנקות לחו"ל. מה שמדהים אותי זה התגובות הרדודות המתלהמות, אני סוכן ביטוח שצעד במחאות מעמד הביניים ואני לא מאמין הם איך דווקא אני וחברי הפכנו לשק חבטות מצד הפיקוח על הביטוח, תקשורת והציבור. תפנו את זעמכם לטייקונים אלה שבתספורות פגעו לכם בפנסיות, הגופים המוסדיים שממשיכים לחגוג על הציבור עם רמות שכר של מיליונים.
ארכימדס | 30.03.14
31.
למה סלינגר לא מוציאה הבהרה שזכותם של עובדים לא לעבור דרך סוכן (מסלול ישיר)?
הסיבה היחידה שהרבה עובדים הולכים עם סוכני ביטוח של מקום העבודה שלהם זה בגלל שהם לא יודעים שחוקית מותר להם לבחור איזה סוכן פנסיוני שהם רוצים זה כי הם פוחדים להרגיז מישהו במקום העבודה ולא מודעים לכך שחוקית זכותם לא לעבור דרך סוכן בכלל או לבחור את מי שהם רוצים. רק את הסליקה- הזכות של מקום העבודה לבחור כיצד ואצל מי לעשות (יש מקומות עבודה שעושים את זה בעצמם ויש שמשתמשים בסוכן לצורך כך), אבל חוקית זה על חשבון מקום העבודה ובעיה של מקום העבודה. דרושה הבהרה דחופה כי עובדים רבים "כלואים" בלחץ לא חוקי של מקום העבודה שלהם להשתמש בסוכנים שהם לא סומכים עליהם ושהם משלמים להם עמלות על חשבון הפנסיה שלהם.
פניה חשובה | 30.03.14
23.
חייבים לבצע שינוי יסודי
הגיע הזמן להפסיק את התשלום לסוכנים דרך חברות הביטוח. הסוכנים צריכים לקבל תשלום ישירות מהעובד וחייבים לאסור כל תשלומים או טובות הנאה מחברות הביטוח לסוכנים. לחילופין, חייבים לקיים שקיפות מוחלטת בה הסוכן וחברת הביטוח מחוייבים ליידע את העובד באופן מדוייק כמה כסף קיבל סוכן הביטוח כל שנה. כל המבנה הנוכחי מעוות כי מי שמשלם את הכסף לסוכן היא חברת הביטוח ואז ברור שהסוכן יהיה עושה דברה של חברת הביטוח. בפועל מי שבאמת משלם את הכסף לא מקבל תמורה אמיתית לכספו ואין לו כל יכולת להשפיע...
תומך בשינוי יסודי | 30.03.14
22.
רק הסוכנים והיכן ההנהלה של החברה
באמת ברצוני לשלוח את המפקחת לעבודה של חריש עמוק לא יתכן שגם המנכ"לים יגזרו נתחים שמנים מהרווח של המבוטח . לדוגמא אני מפריש חודש בחודשו פרמייה ובסוף השנה את מקבל דוח כאשר הנגזרת של העמלה ועוד עמלה ותוספת אויר בסך הכל אני בקושי מקבל את ההפרשות שלי כי הרווח נלקח על ידי החברה ובכך מנכ"ל החברה גוזר משכרות ענקית שכל בר דעת לא מבין איך יתכן ובנוסף עמלת סוכן וכך האזרח הקטן לא ממקבל כולם כי אינו חלק מהחגיגה
יוסי | 30.03.14
21.
בעולם המידע של היום אין צורך בסוכן
בשביל לקבל מהמעביד את ההפרשות לפנסיה ולדווח לך כל שנה לא צריך סוכן. מערכות מידע יכולות לעשות את זה, ישירות מול החברות, וכל זה אמור לעלות סכום זעום. הבעיה היא שלמנהלי הכספים בחברות יותר נוח לעבוד מול סוכן שמלקק להם מאשר לדאוג לעובדים שמצידם ישרפו.
אברהם | 30.03.14
14.
שנים רבות סוכני הביטוח הונו את הישראלים ומכרו להם "ביטוח"במקום להפנותם לרכישת תוכניות פנסיה
צריך לחקור את הנושא לעומק ולחלט את הרווחים שנצברו במשך השנים (לפחות מ1995) אצל הסוכנים (שוקה הסוכן הטוחן) ואצל חברות הביטוח. הישראלים נפלו כאן בגדול,תשאלו את המומחים (שפרינצק למשל).
דיוגנס | 30.03.14
7.
סוכני ביטוח אינטרסנטים
במקום עבודתי חויבתי לקנות פוליסה לביטוח מנהלים מהסוכן שהיה קשור עם הבוס.במשך השנים כשבדקתי את הדוחות נראה פער עצום בין ההפרשות של המעביד להפקדות שלי. שנה וחצי רדפתי אחרי הסוכן שיסביר לי את ההפרש כשכל פעם הוא דוחה אותיי בנימוק אחר. לאחר שנה וחצי אחרי שאמרתי לו שאברר את הנושא מול החברה הואיל בטובו להסביר לי שהיות ועברתי את גיל 60 הביטוחים המשלימים אובדן כושר עבודה ואיזה ביטוח חיים- שלא ביקשתי- אותו אכלו לי את תקציב ההפקדות ונותרתי בהפסד של 50.000 שח. ברור שהוא ניסה להיתחמק מכיון שעל ביטוחים אלה הוא מקבל עמלה שלמה ולא היה מעונין שאבטל אותם .כמובן שמיד ביטלתי אך ההפסד נישאר בעינו. לדעתי צריך לחייב אותם לדווח על שינויים מהותיים בחסכונות כחלק רציף מעבודתם, אחרת בשביל מה צריך סוכן?
אוה | 30.03.14
5.
ענף הביטוח זקוק לטיהור
מדובר בתחום של אנשים שרובם רואים הכל דרך הכסף הבונוסים והנסיעות לחו"ל שהם מקבלים מחברות הביטוח. איך יכול לפעול תחום שלם שמחזיק ברוב כספי הפנסיה שלנו באופן כל כך לא אובייקטיבי?? יש צורך לחולל מהפכה אמיתית בענף הזה אשר בעקבותיה יהפכו המוצרים לפשוטים ומובנים יותר, ועקב כך גם ניתן יהיה לשווקם ללא הסוכנים. הסוכנים יחד עם בכירי ענף הביטוח שנהנים ממשכורות מטורפות, בונונסים חסרי פרופורציה ונסיעות לחול הם אלו שפוגעים לנו ישירות בחיסכון לפנסיה. הגיע הזמן שהם יתוגמלו על בסיס הצלחה בלבד!! התחום הזה היה ונשאר פרוץ, כל סוכן עושה מינוי סוכן גורף דבר שהוא מאוד מסוכן ומשאיר אותנו בסופו של יום ללא סוכן מטפל אמיתי. תתעוררו!!!
טל | 30.03.14
4.
חשבתי שהמפקח על הביטוח אמור להילחם בתופעה, לא לבקר אותה. זה אבסורד
תחשבו שהמשטרה תוציא דו"ח חמור שיש במדינה פושעים. קחו את זה ביותר אבסורד: תחשבו שהמשטרה תוציא דו"ח חמור שיש במשטרה מאות שוטרים מושחתים. כולם היו מבינים מיד את הגיחוך במקרה כזה: יש שוטרים מושחתים ? תתפסו אותם. אז למה כשיש סוכני ביטוח מושחתים המפקח על הביטוח מוציא דו"ח שמכתים את כל הענף במקום להילחם בתופעה ? המדינה העניקה למפקח על הביטוח סמכויות רבות להפעיל סנקציות כנגד עבריינים.
גיל ג | 30.03.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת