4. תעשיית הרכב כולל הביטוח השוד הגדול ביותר במדינת ישראל 3000000 כלי רכב שמשלמים - אגרת טסט לשנה, עלויות טסט לשנה, ביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף, טיפול שנתי, טיפול הכנה לחורף, תיקוני רכב כולל פחחות וצבע, דלק במחירי שיא - תחשבו ותכפילו בכמות כלי הרכב אנחנו מגיעים לעשרות מיליארדים כבדים של כסף, ובכביש חיפה חדרה אין עדיין תאורת לילה להאיר את הכביש בנסיעה מאז הקמתו לפני כמעט 50 שנה שמוליק | 10.07.15 (ל"ת)
3. אין ספק שאם הייתה פה תחבורה ציבורית ברמה סבירה הכל היה נראה אחרת אין הסבר אחר לתאר את המזוכיזם של הצרכן הישראלי שעדיין קונה רכב חדש. המחירים של היבואנים פה הם בשמיים לעומת שכנינו בעולם המערבי ואני גיליתי שכבר משתלם לי לעשות קומבינות כמו לקחת מאלבר עיסקת ליסינג ולקנות מהם את הרכב בסיום העיסקה, כל זה כדי לקנות רכב חדש במחיר יותר נורמלי. מה לעשות? זה המצב איתי | 01.04.14 (ל"ת)
2. ככה זה כשהרכבות "דוהרות" פה ב 450 קמ''ש והרכבות התחתיות בערים פועלות ביעילות :):) סתם בדיחה תום | 30.03.14 (ל"ת)
1. כמובן מצד אחד התחבורה הציבורית, ברוב המקרים, לא נותנת פתרון - איטית (אין כמעט נת"צים ואיפה שיש אין אכיפה), עמוסה (בעיקר בשעות העומס), יקרה מאד. ומצד שני הטבות ברכב צמוד הן למעסיק ואין ועובד. אז כמובן שלמרות הצפיפות יסעו ברכב. אבי | 30.03.14 (ל"ת)
צפוף פה, צפוף: מספר כלי הרכב בישראל גדל ב-2.9% ועומד על כ-2.8 מיליון
4 תגובות לכתיבת תגובה