אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המלחמה הסמויה בין חברות הליסינג ויבואני הרכב

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
לא ציינת את היתרון שיש בליסינג על היבואנים עצמם
כמובן שמה שאתם אומרים כאן בכתבה זה נכון- הליסינג מתחיל מסכום הרבה יותר נמוך מאשר היבואנים שמפציצים במחיר, גם כשהם עושים לנו ניסיון למימון. אבל מה שיש גם בליסינג, לפחות בזה שאני עשיתי עכשיו באלבר עם ה18 חודשים (לא יודע על שאר החברות) שכשמסתיימת העסקה אפשר להחליף אותו לרכב חדש אחר וזה היתרון והדבר שהיבואנים עדיין לא עלו עליו.
שי | 07.04.14
12.
ל- 3. ו-5. וכל השכפולים של אותו האדם
או שאתם לא יודעים על מה אתם מדברים כי לא ראיתם אפילו הצעת מימון אחת או שאתם לא יודעים חשבון רוב עסקאות המימון מהיבואנים נראות כמו הלוואה ללא ריבית, וזה שווה הרבה כסף. שכל אחד יעשה את החישובים שלו בכל מקרה, שוק המשומשות הוא חגיגה אמיתית לקונים וסיוט נוראי למוכרים גילוי נאות: לי בכלל יש רכב ליסינג
יואל | 07.04.14
8.
קשקוש , המחירים בשמיים.
בשוק הרכב החדש יש שתי קטגוריות עיקריות :רכבים מבוקשים ורכבים ללא ביקוש. בשוק הרכבים המבוקשים כמו טויוטה קורולה , הונדה סיביק ,גולף וקצת במוו,אוליי גם פורד פוקוס אין ולו הנחה של שקל.מזדה 3 בינתיים באמצע.ולגבי הרכבים הלא מבוקשים שזה בעיקר הצרפתיות והקוראניות ברור שיש ניסיונות להחדיר אותן לשוק הלא-ליסינג ולכן מורידים מחירים וכנראה שגם זה לא עוזר במיוחד.
שלומי בראון | 06.04.14
7.
המצב האמיתי
העובדה המשמעותית, שלא מצויינת משום מה בכתבה, היא שמחירי המכוניות בפועל ליבואנים ירדו עד כדי 15% וכדי לא לפגוע בלקוחות הגדולים -חברות הליסינג - הם לא מורידים מחירון. מצד שני באוצר/רשות המיסים מרוצים שכן המיסים נגזרים לפי מחירון פיקטיבי מנופח. כץ מהתחבורה לא יכול לשנות מאומה וככה כולם נהנים על חשבון הרוב הדומם.
ישראל | 06.04.14
4.
ל3: לא נכון במקרה שהוא משלם אותו כסף בלי ריבית והצמדה
לי הציעו 60 תשלומים על סיטרואן c1 שעולה 60 אלף שקל (ויש לה 60 חודשי אחריות) - בלי ריבית ובלי הצמדה - זה אומר שבסוף התקופה אתה משלם בעצם כסף ששווה הרבה פחות (בגלל האינפלציה) מהמחיר המקורי - עוד 5 שנים ערך הכסף ירד בהרבה.
אלכס | 05.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת