אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד האוצר ידרוש מהתע"א להחזיר מאות מיליוני שקלים

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
התעשיה האוירית /בדק מטוסים
הקימו הנגר חדש להסבת מטוסים ועכשו כבר שנתיים שאין חוזים חדשים =ביזבוז ענק.לוקחים יועצים בשכר מלא שהיו עובדי בדק ??? שיטת שמור לי ואשמור לך =ביזבוז . מנהלים כושלים בתחום הניהול והשיווק !! .חבל חבל על מפעל לתפארת מדינת ישראל .מילה אחת ניהול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איציק | 08.04.14
12.
דמגוגיה פשוטה.
מדינת ישראל לא תתפרנס מהדיוידנד שיועבר או לא יועבר אליה מתעא. מדינת ישראל מקבלת כל חודש מס הכנסה, ביטוח לאומי וקופת חולים ועוד כל מיני מסים כאילו ואחרים מ16,000 איש ועוד אלפי עובדים חיצוניים שסמוכים על שולחנה של תעא. תעא לא ביקשה ולא קיבלה סיוע ממדינת ישראל כבר קרוב ל2 עשורים ולא חייבת אגורה שחוקה לאף גוף ( למעט אגחים ) נהפוך הוא, לתעא יש תזרים מזומנים חיובי ביותר.. אחזקת רכב היא פיקציה כפי שקיימת בכל משרדי הממשלה כולל הממונה על השכר. פיקציה זו יורדת מהשכר לפנסיה מה שלא משאיר כמעט כסף לפורשים. יש בטלה חלקית בחטיבה האזרחית , נכון , אבל פה הגדולה של תעא שבכל תקופה מסוימת חטיבה אחת מחזיקה חטיבה במצב לא טוב. בואו לא נישכח שחטיבה אזרחית ייצרה עד לפני מספר שנים עשרות רבות מטוסים מסוגים שונים בשנה. בקיצור, לך תוכיח שאין לך אחות
שבי | 06.04.14
8.
תגובה ליובב השובב (תגובה מס 5 )
ליובב השובב תעשייה אוירית אינה מפעל כושל להיפך תעשייה אוירית תרמה ותורמת תרומה אדירה לבטחון המדינה (טיל חץ טיל ים ים גבריאל לויני ריגול ומלטים למיניהם ועוד רבים אחרים) אתה מדבר מתוך בורות אני עובד תעשייה אוירית לשעבר לתעשייה אוירית עובדים מצויינים וטובים שעושים עבודה מצויינת ולרובם מוסר עבודה גבוה מה שהעובדים מרוויחים הם מרוויחים ביושר!! יש צמצומים בתעשייה אוירית ויש פעילות לצמצום חוסר תעסוקה בחברה פתאום כולם שוכחים שתעשייה אוירית נתנה דיבידנדים למדינה אז שיש בעיות פתאום תעשייה אוירית מפעל כושל? יש משבר עולמי ובאופן יחסי תעשייה אוירית מתנהלת בכלל לא רע יש שיתוף פעולה בין הוועד להנהלה במטרה לשפר את מצבה.כך שכל המתנפלים למינהם על תעשייה אוירית תלמדו את הנושא לפני שאתם זורקים בוץ.
יואל | 06.04.14
7.
האבטלה הסמויה היא מכה בכל הסקטור הציבורי והחברות הציבוריות,
אבל רק כך ראש הממשלה ושר האוצר יכולים להתהדר באבטלה נמוכה וכל זה במקום להתאמץ וליצר מקורות תעסוקה אמיתיים. הרי המילארדים המבוזבזים הם כספים שאנחנו משלמים כדי לקבל שרותים מהמדינה(טוב אז נחלום על השרותים)
שמואל | 06.04.14
6.
שטויות , כנסו
נכון המשבר בתעופה אכן פגע בהכנסות אבל יש ניוד עובדים. לפני שלוש שנים היחידה הזאת הכניסה כמעט 500 מיליון לשנה - אם יסגרו אותה היום היא לא תוכל לקבל עבודות בשנה הבאה , עבודות שמוערכות ב-150 מיליון דולר. ומה אתם מציעים לעשות עם המפוטרים,,,, שילכול חתום אבטלה, יעלו הרבה יותר או שינוידו בין מחלקות. בקיצור, עד שיש מפעל תעשייתי שמרוויח , מקיים את עצמו ולא צורך שקל מגיעים הגאונים באוצר ורוצים ללמד את החברה איך לנהל את העסק. עדיף שיתעסקו במה שהם אמורים לעשות, להוריד מיסים, לשחרר אדמות וליצור פה סביבה תחרותית יותר לאזרחים , לא לספר לחברות רווחיות איך לעבוד....
יעל | 06.04.14
4.
אשר מרחובות אתה צודק לחלוטין הסבר בפנים
אני מרוויח נטו כ - 7000 ש"ח בחודש, שמתוך זה 3500 המרכיב הוא של "אחזקת רכב" המגוחך, אם אני לא אקבל את האחזקת רכב אני אדרדר למשכורת של 3500 ש"ח!!! המרכיב של אחזקת רכב הוא רק מרכיב של חיסכון בפנסיה, מיותר לציין שהפנסיה שלי מתבססת על 3500 ש"ח בלבד. אני בחור צעיר בעל תואר ראשון.
לירון | 06.04.14
3.
אחזרת רכב והסעות
כל עובדי תע"א שאינם "מומחים" ברי קריאה / הקפצה למקום העבודה (בתיגמול מגוכח). ההגעה לבודה בשל הקפצה אינה בהסעות אלא ברכבים פרטיים למקבלי אחזקת רכב. אולי הגיע הזמן לפטור משווי מס את המגיעים (והמוקפצים) לעבודה ברכבי ליסינג ... ללא אחזקת רכב אין פיצוי בגין נושא זה. ממילא גם אין מקומות חנייה לכלל הרכבים בעבורם מקבלים אחזקת רכב. אחזקת רכב בכל המגזר הממשלתי/ציבורי היא מזמן תוספת שכר שהמעסיק חוסך עליה תנאים סוציאלים.
נןבח סידרתי | 06.04.14
2.
הדמגוגיה של הממונה על השכר
פשוט לא יאומן איך הממונה על השכר משחק את הצדיק. ידוע לכולם במשק הישראלי שכל הנושא של "אחזקת רכב" הוא פיקציה וישראבלוף אחד גדול והוא למעשה חלק שוטף של השכר אלא בעלות נמוכה יותר למעסיק מכיוון שהמעסיק לא מפריש עליו הפרשות סוציאליות כפנסיה וקרן השתלמות,בעבר המעסיק גם לא שילם ביטוח לאומי על אחזקת רכב. לכן לבוא ולטעון שגם עובדים שבאים בהסעות קיבלו אחזקת רכב הוא דמגוגיה במיטבה. אני יודע, מידע אישי, שגם עובד במשרדו של הממונה על השכר המקבל אחזקת רכב והנוסע בתחבורה ציבורית נסיעה בתפקיד מגיש את הכרטיסים עבור נסיעה זאת ומקבל החזר עבורם. אם הממונה על השכר היה עושה את עבודתו נאמנה היה צריך לפעול לכך שכל הרכיב הזה של אחזקת רכב יבוטל וייכנס כחלק מהשכר הפנסיוני לכל דבר ועניין וזאת גם ללא תוספת עלות למעסיק, דהיינו שהסכום שיוכנס לשכר הפנסיוני יהיה בניכוי הפרשות המעסיק. צעד כזה יועיל לעובדים ולמשק כולו, בכך שכאשר העובד יפרוש לפנסיה הוא יקבל פנסיה על כל השכר שלו ולא כמו היום בו בהרבה מקומות מרכיב אחזקת הרכב מהווה כ-30% מהשכר השוטף כך שהעובד מקבל פנסיה רק על 70% משכרו ומכיוון ששיעור הפנסיה המירבית האפשרי הוא 70% הרי כאשר עובד כזה יוצא לפנסיה הוא מקבל 49% בלבד משכרו השוטף לפני יציאתו לפנסיה במקום 70%.
אשר | 06.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת