אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רבותי, מהפך: הייבוא המקביל של אלבר מאיים על יבואני הרכב

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
מי שבודק את השוק יודע שיש כבר מיני תחרות
גם רוב היבואנים הורידו מחירים על מכוניות המיני בחסות מיסוי ירוק -איביזה ב70,000 ואפילו עם בקרת שיוט ומערכת בקרת עליה (ואף בפחות) וכך עוד כמה דגמים ויש תחרות דרך חברות שמשווקות יד 1 0 קמ, לדגמים רבים ההנחות מגיעות עד ל28% ממחיר רכב חדש (מדובר בדגמי 2014 חדשים) ההנחה המינימלית באזור ה10% שזה לדגמים מבוקשים וחדשים, ועד 28% לדגמים לא חדשים ולא מבוקשים יש הרבה עסקאות טובות, בעיקר למשפחתיות וקטנות ופה ושם גם למיניוואנים שווה בדיקה למי שקונה, לחסוך את ירידת הערך הגבוהה בשנה הראשונה
א | 21.04.14
12.
ומה יהיה אחרי הקניה?
מי יתן אחריות לרכב? אלבר יקימו מערך מוסכים וידע טכני לטיפול ברכבים שלהם? יתחילו לטפל בערב-רב של רכבים? איך השירות הזה יראה? שלא לדבר על המצב (שבטוח יקרה) של בלבול בין מערך השירות של היבואן ה"רגיל" מול אלבר (מוקד שירות לקוחות, מוסכים, מי נותן אחריות...)
אסף | 13.04.14
9.
המבחן האמיתי של אלבר איזה רכבים הם יביאו ובאיזה מחירים !
אם יביאו מארה"ב הונדה סיוויק סדן (דגם אמריקאי) עם מחיר סביב 110-115 ש"ח הם יצליחו בענק, גם קורולה תוסיף חיזוק לאלבר. אבל בואו נהיה מציאותיים זה לא יקרה כי המונופולים חזקים מאוד והממשלה ושר התחבורה לא יעשו כלום, רק וועדות,איומים ,ותחמנות. זו הפוליטיקה ההרסנית שקיימת במדינה.
אבי | 12.04.14
4.
לא תהיה ירידת מחירים,
שוק הרכב מתנהג בשיטה שנקראת "אוליגופול". המשמעות היא שקבוצה קטנה של יצרנים\יבואנים קובעים רמות מחירים בתיאום על מנת שכולם ירוויחו. שמישהו יתן לי שם אחד של יבואן רכב ישראלי שפשט רגל בעשורים האחרונים בגלל הפסדים. ולכן כל העיניין של היבוא המקביל הוא לזרות חול בעיניי הציבור ונועד בעיקר לפגוע בייבוא האישי אשר באמצעותו מגיעים ארצה דגמים אשר אינם מיובאים ביבוא סדיר. יתרה מכך, אלבר היא לקוח עיקרי של כלל יבואני הרכב. היא לא תעז לעשות צעד כזה ולסכן את המחירים שהיא מקבלת מהן עבור הדגמים הפופולריים שהיא משווקת בליסינג לעם ישראל ולצה"ל. אז, שלא יעבדו עליכם. שום תחילת שינוי ושום בטיח!!!
גדי | 12.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת