אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קריעת ים סוף, גרסת היאכטה

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
עלות מעבר בתעלת סואץ
התנועה בתעלה שווה למדינה יותר מ־5 מיליארד דולר בשנה: כמה עשרות אוניות עוברות כאן בכל יום, ומשלמות עד מאות אלפי דולרים, תלוי באורך. הגברת, למשל, שילמה 1,000 דולר על אישור מעבר לשלושה חודשים, ועכשיו נחלבת בכל פעם בעוד קצת אגרות עגינה ודמי לינה. מה עדיף, להקיף את אפריקה?
א. ישראל | 22.01.21
3.
חחחחחחחחחחחחחח........
הדבר הכי מצחיק ששמעתי בחיים. נא לקרא תגובה מס-2 לא תפסיקו לצחוק! רכבת בישראל כאלטרנטיבה לתעלה. מישהוא אמר מדינת עולם שלילי? אה. כן. מס-2! חוץ מזה שבישראל לא מצליחים לשנע אפילו את התושבים מה בדיוק תעשה עם הארמדה הגרמנית? תעמיס על קרונות? שלא לדבר על מי בדיוק יתפעל את זה. רוב המקורבים כבר מפוצצים בזכיונות שאין להם זמן לעוד אחד.
 | 10.04.14
2.
בקיצור התעלה אסון סביבתי ומנוהלת על ידי עולם שלישי. כל ההצדקות לרכבת מאילת
גם תחשיב המחירים המפגר (30 דולר? מה עם הבקשישים+המתנה+אלף דולר לאישור מעבר ל-3 חודשים?), וגם התיאור המזעזע של איך משאב עולמי כמו תעלת סואץ מנוהל בידי מדינת עולם שלישי, מראים שחייבים אלטרנטיבה.
אלטרנטיבה מערבית שפויה לאפריקה של סואץ | 10.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת