6. שימור לקוחות דבר ראשון הם צריכים לדעת לשמור על הלקוחות. לי היה פיג'ו הרבה שנים, ועברתי לחברה אחרת כי היחס שקיבלתי היה על הפנים. אז לפני שאתם מתייעלים, תתחילו להתייחס ללקוחות. | 18.04.14 (ל"ת)
5. ל1. שוק הרכב הופך שטוח . שיתופי פעולה בין יריבות הופך לעניין שבשיגרה. החל מפיתוח יחידות הינע משותפות, שלדות, תיבות הילוכים ואבזרים. השיא בפיתוח משותף של רכבים תחת מיתוג נפרד, של כל קונצרן משתתף. אבי | 17.04.14 (ל"ת)
4. אחת היצרניות החשובות מאז ומעולם. טוב שהם מתייעלים. בניגוד ליצרנים קיקיוניים, לקונצרן הצרפתי יש הרבה מאוד זכויות על חידושים וטכנולוגיות בתחום הרכב ולא פחות מכך בתפיסת העיצוב המרתקת. טוב שהם מתייעלים כי חשוב שימשיכו ליצר ושתהיה להם השפעה על תעשיית הרכב העולמית 308 | 17.04.14 (ל"ת)
3. זה תחילת הסוף הם יצמצמו דגמים ל26 ,יפתרו עובדים ,יצמצמו שווקים ולאחר מכן זה לא בדיווק יעבוד יצמצמו שוב לפיגו וסיטראון אין מה להציעה בשוק הרכב העולמי אלי | 16.04.14 (ל"ת)
2. קרלוס טרוורס המנכל החדש של פיג׳ו קרלוס טרוורס היה עד לפני כשנה המנכ״ל של הקונצרן רנו שוקו | 16.04.14 (ל"ת)
1. יש להם הרבה עבודה "שינוי תפיסתי בקרב העובדים והפיכתם למכווני רווח" כדברי מנכ"ל פיז'ו אומר שיהיו עוד פיטורין בחברה, ושהעובדים שיישארו יאלצו לתת יותר ולהסתפק בפחות. מעבר לכך, איכות המוצר וייחודיות המותג. פיז'ו הייתה מהנה לנהיגה? רכבים כמו ה-307 וה-207 לא עמדו בכך. למה? כי בפיז'ו חשבו שהתחרות היא מול פולקסוואגן. הם תכננו על איכות ושכחו את הייחודיות שלהם - הנאה מנהיגה ואמינות. סיטרואן בכלל נרדמו בשמירה והציגו שורה של רכבים משעממים אפילו בקנה מידה יפני. לאורך כל ההיסטוריה של סיטרואן היו לה לא מעט שנים של הפסדים, אבל לפחות היה לה מוצר ייחודי שאחת לכמה שנים הכה את השוק (2CV, DS, BX, למשל), ועזר לה לשרוד. גם על האמינות סלחו לה בגלל זה. ומה עכשיו? ליין של רכבים "רגילים" שלא נותנים יותר מאף בשום תחום מאף אחד אחר. עם ליין כזה ועם איבוד הזהות של המותגים אי אפשר להציג רווח. רק סיטרואן, שוב בהברקה שיווקית, יצרו את ליין ה-DS. רק שלא יתפרסו איתו יותר מדי כי הוא יאבד את הייחודיות שלו. פיז'ו? שיחזרו לרכבים מעוצבים ומהנים, וכמו ה-404 - אמינים. איכות ויוקרה ייקנו כבר מגרמניה, הנאה, עיצוב ואמינות - מצרפת. אין טעם לנסות לשנות את זה. יגאל | 15.04.14 (ל"ת)
"בחזרה למירוץ": פיז'ו סיטרואן הכריזה על תוכנית התאוששות
6 תגובות לכתיבת תגובה