אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בחזרה למירוץ": פיז'ו סיטרואן הכריזה על תוכנית התאוששות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אחת היצרניות החשובות מאז ומעולם. טוב שהם מתייעלים.
בניגוד ליצרנים קיקיוניים, לקונצרן הצרפתי יש הרבה מאוד זכויות על חידושים וטכנולוגיות בתחום הרכב ולא פחות מכך בתפיסת העיצוב המרתקת. טוב שהם מתייעלים כי חשוב שימשיכו ליצר ושתהיה להם השפעה על תעשיית הרכב העולמית
308 | 17.04.14
1.
יש להם הרבה עבודה
"שינוי תפיסתי בקרב העובדים והפיכתם למכווני רווח" כדברי מנכ"ל פיז'ו אומר שיהיו עוד פיטורין בחברה, ושהעובדים שיישארו יאלצו לתת יותר ולהסתפק בפחות. מעבר לכך, איכות המוצר וייחודיות המותג. פיז'ו הייתה מהנה לנהיגה? רכבים כמו ה-307 וה-207 לא עמדו בכך. למה? כי בפיז'ו חשבו שהתחרות היא מול פולקסוואגן. הם תכננו על איכות ושכחו את הייחודיות שלהם - הנאה מנהיגה ואמינות. סיטרואן בכלל נרדמו בשמירה והציגו שורה של רכבים משעממים אפילו בקנה מידה יפני. לאורך כל ההיסטוריה של סיטרואן היו לה לא מעט שנים של הפסדים, אבל לפחות היה לה מוצר ייחודי שאחת לכמה שנים הכה את השוק (2CV, DS, BX, למשל), ועזר לה לשרוד. גם על האמינות סלחו לה בגלל זה. ומה עכשיו? ליין של רכבים "רגילים" שלא נותנים יותר מאף בשום תחום מאף אחד אחר. עם ליין כזה ועם איבוד הזהות של המותגים אי אפשר להציג רווח. רק סיטרואן, שוב בהברקה שיווקית, יצרו את ליין ה-DS. רק שלא יתפרסו איתו יותר מדי כי הוא יאבד את הייחודיות שלו. פיז'ו? שיחזרו לרכבים מעוצבים ומהנים, וכמו ה-404 - אמינים. איכות ויוקרה ייקנו כבר מגרמניה, הנאה, עיצוב ואמינות - מצרפת. אין טעם לנסות לשנות את זה.
יגאל | 15.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת