אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

העידן שאחרי הבאנר: 10 החברות המבטיחות בפרסום בדיגיטל

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
הסוד לסטארט אפ מצליח הוא פשוט.
תיצור את מה שאתה בעצמך היית רוצה שיהיה בעולם, אבל אין. יש לזה הרבה סיבות. קודם כל, אם הצלחת לפתור לעצמך בעייה אחת קטנה, כנראה שעל הדרך פתרת בעייה לעוד מליוני אנשים בעולם (אנחנו לא מיוחדים כמו שאנחנו אוהבים לחשוב). שנית, עצם זה שאתה פותר בעייה שאתה חווה בעצמך זה דבר שנותן המון מוטיבציה (כמעט כל סטארט אפ מצליח היה על סף פשיטת רגל בשלב מסוים, וחזר לחיים רק בזכות המוטיבציה\\אובססיה של המייסד). בנוסף יש גם סיכוי טוב שהבעיה קשורה בתחום שאתה מתמצא בו (בעיקר בעיות שקשורות למקצוע) ולכן הסיכוי שתצליח לפתח פתרון מוצלח הוא גבוה יותר. קשה לי להאמין שקיים אפילו אדם אחד מהמוזכרים בכתבה שפותר בעייה עבור עצמו. האמת, אני מוכן להתערב שרובם אפילו היו מעדיפים לא להשתמש במוצר שהם מייצרים. מלבד המפרסמים שכולנו שונאים, אין אף אחד שמרוויח מהמוצרים האלה. למעשה, המוצרים כנראה יעיקו על המשתמשים יותר מאשר יועילו להם. ולכן, לצערי אני צופה שהצלחות גדולות לא יהיו פה (מימון זה דבר אחד, הצלחה זה דבר אחר). תפסיקו לרדוף אחרי רעיונות לכסף גדול, במקום זה תתחילו מלנסות ולפתור את הבעיות המעיקות שאתם חווים ביום יום (למשל, פרסומות). באופן לא אינטואיטיבי, ההצלחות הגדולות בהיסטוריה באו דווקא מהכיוון הזה (אפל, גוגל, פייסבוק וכו').
סטודנט | 17.04.14
46.
מדובר בחברות שמבוססות בעיקר על רעיון מסחרי יותר מאשר על רעיון טכנולוגי
חברה שבונה מוצר שאוסף נתונים מהאינטרנט ומארגן אותם בצורה שנוחה ללקוח פונה יותר לצורך שלא התייחסו אליו ופחות ליכולת טכנולוגית. לא שלא נדרשת כאן אלגורתמיקה ומתכנתים טובים, נדרשים, אבל זה פחות הטכנולוגיה ויותר הרעיון השיווקי והחזון השיווקי. למשקיע שני אלו מספיקים. החברה שבונה לניו יורק פוסט עיתון חכם פר משתמש-ובכן, אחי כתב תיזה במדעי המחשב לפני 14 שנים ובתזה שלו הוא מימש רעיון כזה בדיוק.זה רעיון ישן, יישום חדש ושיווק חכם. אני לא מכיר את המוצר שלהם, כנראה שהוא הרבה יותר אפקטיבי-אבל עדיין. בעבר היו בשוק הישראלי הרבה חברות חומרה-למשל ויז'נטק שבנתה צ'יפ דחיסת וידאו שבעט בשוק הממירים העולמי במשך תקופה עד שנרכשה בעבור מיליארד דולר ע"י ברודקום העולמית. כדי לבנות מוצר כזה נדרשת השקעה טיפוסית של 30-100 מיליון דולר עד לשלב שבו יש מוצר. צוות של כמה עשרות מהנדסים בדרך כלל-לרוב כאלו מהטופ של הטופ, ועבודה של 3-4 שנים. כאן לא מדובר ברעיון שיווקי-מדובר בתחרות במסלול קבוע-יודעים מה יש בשוק ומייצרים מוצר טוב יותר, זה קשה. למצער, אין היום הרבה חברות כאלו והרבה השקעות כאלו-למרות שדווקא כאן היתרון היחסי של ישראל הכי בולט. נכון, אנחנו אלופים גם ברעיונות שיווקיים- כמעט כל חברות הפורקס והבינארי הם ישראליות, אבל זה לא משהו ששורד לטווח ארוך. כשאני שומע על חברה ישראלית שמצאה דרך להפיק חשמל מהשמש באופן יעיל או לטהר מים באופן נוח ומהיר או למחזר חומרי גלם במהירות ויעילות שיא או תכננה מדפסת תלת מימדית מהפכנית או פיתחה בטריה לסלולאר שנטענת תוך 30 שניות, נקיה יותר ומחזיקה פי 5 יותר זמן המתנה וגם בעלת אורך חיים יותר מכפול-זה משהו שהשוק העולמי חייב לכרוע מולו ברך, זאת חדשנות וזה מה שרצוי שיושקע בו יותר. מוצרי ווב זקוקים להשקעות קטנות יחסית ומודל הרווחים שלהם הוא מיידי-וזה מושך משקיעים יותר מהאפשרות להשתתף בבוננזה הרבה יותר גדולה ובמוצר מהפכני באמת אבל גם לקחת סיכון גדול יותר ולהשקיע יותר.
גילי | 17.04.14
45.
בסקירת youAPPi - איך אפשר להשוות בין קונדואיט לאאוטבריין??
קונדואיט היא אכן חברה שמבוססת על ספאם, בדרכים שספק אם הן לגיטימיות. אאוטבריין מספקת המלצות כחלק אורגני של האתר (כולל האתר הזה - נראה אם תנחשו איפה). חלק מההמלצות בתשלום, אבל לא הכל, ובכל מקרה הן מבוססות על התאמה. כשרק שמעתי על אאוטבריין חשבתי שגם הם מתעסקים בשטויות, אבל אז שמתי לב שאני ממש משתמש בהמלצות שלהם כחלק מהגלישה השוטפת. הם בהחלט משאירים אותי יותר זמן באתרים שהאני גולש בהם, ומצדיקים את השירות הזה. אגב, למען הסר ספק - אין לי שום קשר עסקי עם אאוטבריין, אבל בתור מתכנת, אני מאד מעריך את התרומה של החברה הזאת לקהילת המפתחים. כשהחזון של המנהלים חורג ממחיר היעד של המניה, גם המוצרים שלהם ידידותיים לסביבה.
שש | 17.04.14
38.
וואו כמה מירמור בתגובות
הכתבה היא על חברות פירסום - לא מעניין אתכם אל תיכנסו. חוצמיזה כולכם ילדים קטנים אם אתם חושבים שהאפליקציות והתוכנות והאתרים שאתם משתמשים בהם לא משתמשים בדברים כאלה. פירסום הוא לא מילה גסה... קנדי קראש הגיע למקום ראשון כי הם הבינו את זה... וגם קוקה קולה...
ko | 17.04.14
37.
מישהו בכלל קרא את הכתבה?
Dynamic Yield מתאימה אתרי חדשות לטעם האישי של הקורא - את הפרסומות הוא היה רואה בכל מקרה הם לא מוסיפים או מורידים פרסומות, Roojoom מסדרת לכם את הדפים באינטרנט בצורה הגיונית וחווייתית כדי שיהיה לכם כיף ויעיל יותר לקרוא - ושוב הפרסומות אמנם שם אבל לא מעבר למה שהייתם מקבלים בכל מקרה ו- Widdit מציגה לכם מידע רלוונטי לכם במסך הנעילה של הטלפון. זה בחינם, אז זה בא עם פרסומת. מה קרה. לא רוצים אל תורידו.. ולגבי ההערות שכל היזמים פה הם גברים - לצערי רק 5% מכלל היזמים הן נשים. זה לא בעיה של כלכליסט.. זה גם לא בעיה רק שלנו - זה בכל העולם. בשנים האחרונות יש מגמה של שינוי לטובה מקוה שישתפר - בכל מקרה אין לזה קשר פה לכתבה ודוקא נראה שבחלק מהחברות שכאן כן יש נשים בעמדות מפתח גם אם הן לא המייסדות. סופ"ש נעים לכולם.
אני | 17.04.14
35.
בהחלט מפרגן
יאללה שיביאו עוד המון כסף לישראל וסחטיין על היוזמה אבל, גם את זה צריך להגיד, יש מעט מאד חברות שצמחו בישראל באינטרנט שאינן פורנו\הימורים\פורקס\טולבארים\פירסומות, וחבל כי המוח היהודי מסוגל ליותר. אמנם אלה תחומים שעושים המון כסף, אבל כדאי שיהיו עוד כמה חברות שיקדמו את האנושות
 | 17.04.14
28.
עצוב שרק בזה זה מסתכם.
כל אחד מנסה לקחת ממך כמה שיותר. לגנוב ממך מידע ולנצל אותו איכשהו. נגדך כמובן. קנית מכשיר סלולרי, ישר קופצות עליך מליון פרסומות, מכל אפליקציה שמותקנת עליו, בכלל בלי לשאול אותך. ואתה רק רצית להתקשר הביתה. ו..כן. לצערי גם אני חלק מחברת פרסום שכזו. ביג דאטה זה אחלה, כיף לי נורא, אבל לא היה עדיף לנצל את כל הידע הזה למשהו מועיל?
Bored developert | 17.04.14
18.
זה מתחיל בפירסומות מותאמות, ממשיך באנשים מותאים ונגמר בתוכן פוליטי מותאם
תחשבו על כל מה שקיבלתם מאנשים ודברים שלא היו מותאמים להעדפות שלכם באותו הרגע. העידן הזה נגמר. עכשיו יש לנו גם אפליקציות שגורמות לנו להימנע מאנשים שאנחנו שונאים ברחוב, וביחד עם האפליקציות האלו, בחיים אנשים לא ייצאו מהבועה שבונים להם.
יוקו (קרית) אונו | 17.04.14
17.
די מדכא...זו ה"טכנולוגיה" של "מדינת הסטרט-אפ"? פרסומת ו"מציצת" כל שטות מרג'ינלית
באינטרנט, ולזה אתם קוראים ה"עתיד"? האם אתם מבינים כמה אלפי "צעירים" כאלה מנסים למצוא את ה"זויות" הכי קטנות ומגוכחות בפרסום מובייל בכל העולם? מהי הסתברות הצלחה? הרי רובנו עושים DELETE למראה כל הפרסומות המעצבנות האלה.
elis | 17.04.14
16.
הרבה אנשים צעירים מחוייכים, הרבה namedropping של משקיעים.
תוכן - אין פה. כרגיל, מה שמקדם את האנושות עדיין נמצא במינימום שכר במשרות מחקר באוניברסיטאות (אולי פה ושם גם ב-IBM ועוד כמה חברות שאשכרה רוצות לשנות משהו בעולם מעבר לשורת הרווח האישית שלהן). עוד כמה חברה תל אביבים שחולמים שפייסבוק תקנה אותם. נו שוין.
רוטל | 17.04.14
10.
הכותרת המתאימה היא: 10 החברות שיזבלו את הרשת בפרסומות
וכנראה שאף אחת מהן לא ממש מצליחה כי לפי כמות עובדים וטכנולוגיה שכל חברה גדולה יכולה ליצור בעצמה. הצלחות גדולות אין כאן והעתיד לא ורוד. כולנו שונאים פרסומות ושיווק ולכן כל אתר ואפליקציה שמגזים בפרסום נפסל והמשתמשים עוברים למוצר אחר בלי פרסומות
אורן | 17.04.14
7.
לאבא לא מודרני.....
אם תיקרא היטב, Roojoom בהחלט מנסה להוריד את הרעש שאתה חווה, במקום ללכת לאיבוד באין סוף תוכן ורעש, היא מציעה לך לקרוא ולהעמיק בנושא ממוקד, בתוכן רלוונטי ולפי סדר. סוף סוף מישהו יכול טיפה לסדר לי את המידע במקום שנלך לאיבוד ברעש ובתוכן האינסופי. חייב לנסות את זה
יואב | 17.04.14
2.
אני מרחם על הילדים שלי ושמח בשביל הנכדים. הסיבה בתוכן
אני מרחם על הילדים שלי כי הם מופצצים כבר היום בפרסומות וזבל מידעתי שלא נשאר אפילו 2 דקות במוח והמצב רק ילך ויחמיר עם כל הסטרטאפים שמניתם למעלה. אני שמח בעבור הנכדים שלי משום שכל כך ימאס לאנושות מכל הפרסומות שדוחפים לה, כך שהסטרטאפים הכי מוצלחים יהיו אלו שיוכלו לסנן את כל הפרסומות ולתת לנו לבחור לבד מה אנחנו רוצים לראות/לשמוע/לקרוא/לחוש ולהרגיש. כבר היום אני מאושר מכל שאסור לי לענות על מיילים הקשורים בעבודה מיום שישי בערב ועד יום שני בבוקר (מלבד מענה לקריאות חירום כאשר בתורנות).
אבא לא מודרני | 17.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת