אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אתפלא אם רפאל תיפתח מחדש ב־1 במאי"

59 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

59.
ממתי קשיים של עסק בגודל בינוני מענף המזון מצדיקים אייטם בעיתון כלכלי??
אפשר לחשוב שזה לא קורה כל יום פה בארץ, וכל יומיים בתל-אביב לבדה. האם העובדה שהבעלים הוא סוג של סלב עם סוג של טמפרמנט הופך את זה למעניין או בעל ערך לציבור הקוראים?? כי חשוב זה לא.
שאלה לעורך כלכליסט | 29.04.14
58.
לרפי כהן: אתה חייב. פשוט חייב להעזר ביועץ ארגוני
לא יודעת בנוגע למעילה כן או לא. המשטרה תחליט. בנוגע לעובדים. אין עשן בלי אש. נראה כי כישורי הניהול שלך לא משהו בכלל. לא מספיק לדעת לבשל. קח יועץ שיתמוך בך ויתן לך כלי ניהול. החשוב מכל הוא להעניק השראה לא רק למנות אלא גם ובעיקר לאנשים שלך.
המלצה | 29.04.14
53.
היינו במסעדה הזאת פעמיים עם תיירים מחו"ל
ופעמיים התאכזבנו המנות = דוגמיות , הצלחות מקושטות , המנות =מקווצות......היו חסרים עוד כמה גרמים של מזון על הצלחת......... והמחירים בשמיים לא באנו לשם לשבוע על לחם וחמאה בעתיד , הצעתי לאישתי שנלך למוזיאון לראות קישוטים ולא למסעדה הזאת
מנחם | 27.04.14
48.
בואו נתעשת על עצמנו
איני מכיר את המסעדה אלמלא הכתבה אודותיה. אך לכל המגיבים על "לא טוב לך תעזוב" לא ניתן בקלות להחליף מקום עבודה גם אם לא נוח שם. יש לכולם התחייבות, ותשלומים וזה נעשה קשה מיום ליום. כך שלעזוב מקום עבודה זה קשה (גם אם לא נוח). ומי שחושב אחרת כנראה לעולם לא פוטר מעבודה ובטח לא כשיש לו לחץ כלכלי בבית. כך שנלמד לפרגן לכל העובדים באשר הם עם הקושי שלהם במקום העבודה. (לא מכיר מישהו שטוב לו במקום העבודה לאחר כמה שנים) ולא רוצה לעזוב, פשוט נוח ויש מחוייבות והתחייבות אז נישארים, אלו החיים. מעבר לכך אני מקווה שכל נושא המסעדה יפתר ונדע מה קרה ונפסיק להסיק מסקנות ולהטיח ביקורת על אדם זה או אחר, הזמן יתן את הפתרון ובא לציון גואל. המשך יום נעים לכולם ותמיד תחשבו שאתם יכולים להיות במצב דומה בכל מקרה שמצויין בכתבה או בתגובות.
צפוני | 25.04.14
46.
רוב המגיבים כאן לא אכלו אצלו אף פעם
חבל. אם הייתם אוכלים אצלו הייתם מבינים. מדובר בשף גאון. לא פחות. ארוחה שהיא חוויה מענגת. אכלנו אצלו שלוש פעמים בימי הולדת ונישואין. האוכל מדהים. השירות לעילא. והקינוחים...אוי הקינוח של העוגיות המרוקאיות עם קנקן התה בעל הטעמים המופלאים. מי שלא אכל אצלו קוסקוס עם בשר טלה רך - לא יודע מה זה קוסקוס. הסיגרים עם חלקי הפנים...מעדן. חברים: מדובר בשף שמבשל בעצמו. לא משחק. מנהל עסק תובעני מאד. אני ראיתי אצלו פעם קבוצה של סועדים שישבו בחלל נפרד, מין חדר פרטי כזה, עם נוף משגע לים, שהזמינו באלפי שקלים. רק היינות נדמה לי עלו שם כמה אלפים... הוא אומר שבהזמנה כזאת אחרי שהסועדים הלכו - בוטלו כל המנות וכך בוצעה המעילה. מן הסתם הוא צודק. המשטרה תחקור אני מקווה ותמצא את החלאות שגרמו לסגירת אחד המוסדות הקולינריים המדהימים שנוצרו פה. אני ואשתי מקווים שהוא יתאושש במהירה ויפתח שוב. יום ההולדת שלנו מתקרב. וגם יום הנישואין... אה, ומילה לגבי המחירים: אכלנו בהרבה מסעדות טובות. רפאל בפירוש אינה היקרה מביניהן. במיוחד לא אם אוכלים את הארוחה העסקית שלהם. תבדקו אותי. מאחל לשף כהן רק טוב, שיתאושש מהפרשה הזאת, ויעלה על דרך חדשה.
שמעון | 24.04.14
42.
ל-34, כנראה שלא עבדת בשירות לקוחות או שכן עבדת ושכחת איך זה
לקוחות בארץ יודעים להתנהג בצורה איומה ומתנשאת לנותני שירות, כי הם משלמים כסף אז הם חושבים שמותר להם לעשות מה שהם רוצים ושוכחים את הצד השני, אז תחשוב איך זה כשבנוסף ללקוחות גם המנהלים מתנהגים ככה, האש מגיעה מכל כיוון, וזה לא שהשכר הוא משהו שמתעשרים ממנו, בנוסף לעבודה הפיזית הקשה. מהיכרות קרובה יותר עם הסיפור, זה הרבה מעבר לקללות ולצעקות, אם לך או למישהו קרוב אליך לא היו משלמים משכורת בנוסף להאשמות בגניבה ואיומים בתביעות ובעירוב של המשטרה בלי לתת להגיב בכלל, אולי התגובה שלך הייתה קצת אחרת
jshkjhsdf | 23.04.14
41.
תגובה ל-38
מסעדה זה לא גן משחקים. מה זאת אומרת מותר להם לצחוק ולהשתעשע? הם בעבודה והם צריכים לעבוד. מי הכריח אותם לעמוד 8 שעות? זו המשרה. כל מלצר יודע מה הדרישות ואף אחד לא מכריח אותו לבחור בעבודה או במסעדה הספציפית. מלצר לא יכול לצחוק ולהשתעשע כשהוא נותן שירות ללקוחות. שיעשה את זה בהפסקה.
יאיר (מתגובה 4) | 23.04.14
39.
לדעתי הבנאדם קרס כלכלית ומחפש להאשים בזה אנשים אחרים
תיכף תראו שהוא לא משלם חובות לנושים ולספקים וכו' ומתרץ את הכל בזה שגנבו לו, שתו לו ואכלו לו. הכל בבל"ת, שיגיד שהמסעדה שלו כשלה מכיוון שהייתה פלצנית וזהו, למה סתם לספר סיפורים ועוד להאשים את חברת הקופות הרושמות?
משה | 23.04.14
38.
מגיב 34 - אני לא רוצה לאכול במסעדה שמתייחסת לעובדיה ככה
לא משנה כמה טעים האוכל. הם בני אדם! הם עומדים על הרגליים 8 שעות מינימום, ונתונים לגחמות הלב המפלצתיות של הלקוח הישראלי הממוצע! מותר להם לצחוק ולהשתעשע, ואתה יודע מה? אני בטוח שמלצר שכייף לו במקום העבודה מבחינה חברתית, גם יעניק שירות טוב יותר ללקוחות, מאשר מלצר רדוף ומבוהל. אין לי מושג אם מה שמתואר בכתבה נכון, ומעולם לא אכלתי שם, אבל אם זה נכון מגיע לו שהוא סגר את המקום. אסור להסכים לניהול כזה! בני אדם הם בני אדם, גם אם הם מלצרים במסעדת יוקרה.
יואב | 23.04.14
37.
לכל המשמיצים ואלה שעבדו שם והתפרנסו הוא שילם יותר מכל המסעדות בתחום בתל אביב
זו אחת המסעדות המעולות בתחום והמכירים מאד סבירים והאוכל מצוין.שלש עשרה שנה הניהול היה מצוין ופתאם לא טוב.המשטרה צריכה לבדוק שלא היתה מעילה דרך חברת המיחשוב.אין תוכנה בלתי חדירה.לא אתפלא אם הוא צדק
עובד התחום | 23.04.14
34.
חוות דעת מניסיון אישי
אכלתי במסעדה עם המשפחה ועם חברים מהעבודה מספר פעמים. האוכל תמיד היה מצויין (ואף מעבר לכך), הרבה יותר מאשר במסעדות נחשבות אחרות בזכות מגוון הטעמים שרפי הציע (לא אוכל פלצני, כי אם אוכל אותנתי ומוקפד). הוא ניגש לשולחן שלנו, דיבר עם הילדים והיה ממש נחמד. הילדים ממש אהבו את ההמבורגר במסעדה יותר מאשר בכל מסעדה אחרת, ועד היום הם זוכרים את טעמו. אני מקווה שהמסעדה תיפתח במהרה. בעיני רפאל היא המסעדה מספר 1 בארץ. לגבי הדרישות מסגל המסעדה - במסעדת יוקרה מצפים מהעובדים להיות מקצועיים ולא להסתחבק. כך מקובל גם בחו"ל ואין להלין על כך. מי שזה לא מתאים לו ,זה בסדר, יש מסעדות שהמלצרים גם רוקדים ומזמרים כחלק מהשרות. דרך אגב, המסעדה לא יותר יקרה ממסעדות אחרות בת"א, אבל האוכל בה יותר טעים. שיהיה בהצלחה, רפי.
ט | 23.04.14
33.
קשקשנים כולכם
רפאל - המסעדה הטובה ביותר בישראל. נקודה. ואוסיף ואומר שהיא נותנת את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף. לא פלצנית בכלל, אוכל מדהים ושירות ברמה של חו"ל. הדרך היחידה להגיע לרמת שירות כזה היא ע"י העמדת סטדרטים גבוהים, שלא כנהוג ברוב המסעדות בארץ של ה"שפים הנחשבים". ולכל המבינים בניהול - אם המסעדה הצליחה לשמור על מעמדה 13 שנה - אז התובנות שלכם מעידות על ההבנה שלכם בניהול. מקווה מאוד שתיפתח מחדש.
ליאור | 23.04.14
32.
מה אתם קופצים - טוקבקיסטים?
אני לא מכיר אותו והדיבור עליו הוא שהוא אכן איש מגעיל ותוקפני. אבל האיש הקים וניהל 12 שנה מסעדה מאוד מצליחה, אין לו שותפים והוא הרוויח שם מליונים. בלי להגזים - מליונים. שלא כמו שפים אחרים לא היה דחוף לו לפתוח עוד מקומות ועד ממש לאחרונה זו היתה המסעדה היחידה שלו. מסעדה שדי יש תמימות דעים לגבי איכותה. אז אתם תלמדו אותו לנהל? עלובים. יכול להיות שזו סופה של רפאל - זה יהיה די עצוב למרות שמאוד יכול להיות שהוא הביא את זה על עצמו. אבל אף טוקבקיסט מתלהם לא יכול לקחת ממנו את מה שכבר עשה.
אסף | 23.04.14
22.
לא הפסד כזה גדול...מסעדה מזעזעת...
עכשיו אני מבין למה לוקח למלצרים חצי שעה עד שהם מגיעים לשולחן לקבל הזמנה ואז עוד שעה, נותנים לך לחם עם שמן זית, ואחרי שעה של אכילת לחם,מגיע המנות ואז אכזבה אחת גדולה, מנות לא טעימות...ממש לא מסוגננות ולא נראות כמו שמסעדת שף אמורה להיות בקיצור מסעדה מזעזעת... כנראה שעלה לו השתן לראש...כולה טבח...
אילן | 23.04.14
19.
קשקשנים...
כולם פה מקשקשים שטויות...אתם לא מכירים את עולם המסעדנות. מה שקורה בפרונט זה לא בדיוק מה שקורה מאחורי הקלעים בסרויס. היום אני עובד היי-טק אבל במשך כל התואר שלי עבדתי באחת המסעדות הנחשבות. שפים ידועים בשילטון דיקטטורי, מפטרים מישהו על שטויות והשכר הוא מינימום בד"כ. אני זור כמה פעמים שצורת הדיבור של מנהל המשמרת או השף לא היתה לגיטימית ופוגעת ויורדת לפסים אישיים והעלבות.
יניב | 23.04.14
4.
אני קורא את התגובות של העובדים שם ובא לי לתת להם כאפה
מה זה סיפורי הסבתא על התנאים הקשים ועל היחס המזלזל וכל הקשקושים? אם לא טוב לכם למה עבדתם שם. חסר מקומות למלצר? ומה לא בסדר בכך שלא מרשים לכם לדבר? אתם נותני שירות ואתם צריכים לתת שירות. אין דבר מעצבן יותר מאשר לשבת במסעדה ולחכות למלצר ולראות אותו עומד בעמדה וצוחק ומדבר עם החברים שלו. אכלתי שם מספר פעמים. לפעמים היה יותר טוב ולפעמים קצת פחות. הוא בטח לא שף שאהוב עליי או מוערך על ידי יתר על המידה, אבל הצביעות הזו של העובדים שאיש לא החזיק אותם בכח מעצבנת אותי ממש
יאיר | 23.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת