אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל דלק ישראל: "חברות דלק נמצאות על המדף, מחפשות בעלים ולא מוצאות"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
הלאמה ומיזוג החברות מתבקש
הדלק במדינת ישראל הוא משאבת מס מספר 1 + מע"מ . מחיר הדלק מפוקח אין תחרות וגם לא יכולה להתקיים תחרות במוצר יסוד . לכן הדרך להוריד את מחירי הדלק היא בצמצום החברות + תחנות הדלק למינימום . ברגע ששתי חברות יתמזגו אז ברור שהרווח שלהם יגדל וכמובן שהמדינה תמשיך לקבל את המס הקבוע +מע"מ . בנוסף את תחנות הדלק צריך להוציא ממרכזי הערים ואז בכלל נקבל פינוי זיהום סביבתי.
יונה | 24.04.14
7.
בכיינות לשמה אנחנו לא מרוויחים מספיק ... אבל מקבלים משכורות עתק..
אנחנו רוצים לצאת לבורסה... אבל במצב הזה מי ישקיע בנו... צריך לעלות את מחיר הדלק כדי שאנחנו נרוויח יותר . (האמת לא מזיז לי הצרכנים הם ישלמו בכל מקרה) ועל הדרך שיורידו לנו את התשלומים לשכירות של התחנות (אנחנו נרוויח יותר ובמובן זה לא יגיע לצרכן) עאלק אף אחד לא רוצה לקנות אותנו...
עופר | 24.04.14
5.
איפה הכסף - עלות שכר ל 2013 (בכיינים...)
מנכ"ל חברת תחנות הדלק, אבי בן אסאייג, נהנה מעלות שכר של 3.9 מיליון שקל - 1.8 מיליון שקל שכר ו-1.4 מיליון שקל תגמול מנייתי. עלות שכר יו"ר דלק ישראל, אודי ניסן, לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר, הגיעה ל-3.2 מיליון שקל, עבור משרה בהיקף של 80%. בנוסף יש עוד כ 20 בעלי תפקידים שמרוויחים סכומים נכבדים
השומר בשער | 24.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת