4. פטנט יא ואראדיקה שכל יבואן רכב רשמי, יהיה זכאי לייבא רק מותג רכב אחד. ככה יהיו לנו עשרות יבואנים ובא גואל לציון. מישקפופר | 28.04.14 (ל"ת)
3. ל - 2 - בכל העולם - כך נהוג. היצרן מספק אחריות לתקופה מסויימת ולא משנה מי מחזיק במכונה. רק בישראל יש את הטריקים שציינת. | 28.04.14 (ל"ת)
2. ל-1 נראה לך שיצרן רכב יתן אחריות על רכב שלא נרכש ישירות ממנו? זה כמו שקנית מחשב יד שניה. גם אם האחריות עדין בתוקף, לא תוכל להשתמש בה. אז זה לא רק עניין של מונופול. מדינת ישראל מצפה שיבואן יכסה את כל מה שהמקבילה שלו מביא מחו"ל... רגע אם בטלפונים סלולרים המקבילה, לא יבואן מוכרז, נותן שירות כל שגם מי שייבא יבוא מקביל. כך תהייה תחרות גם בשרות לא רק במחיר ההתחלתי של הרכב. בישראל מתחכמים רוצים להפוך את היבוא האישי ללא רלוונטי כדי לגבות יותר מיסים. אז צריך שלא להעביר חוק שכזה. לא אינני שייך לאף אחד מהיבואנים ו/או יצרני הרכב בעולם. זהו איננו החוק העקום היחידי שישראל ממציאה לעולם ומצפה שיצרנים יעבדו על פיו. אם אני הייתי יצרן לא הייתי מוכר רכב אחד לישראל. בכל מקרה מדובר ב-0.001% מסך היצור העולמי. אי מכירה לישראל לא תשפיע על יצרני הרכב כהוא זה. ישראלי בקנדה | 27.04.14 (ל"ת)
1. היצרנים יוצאים לתמוך ביבואנים הרווח של היצרנים נגזר ישירות מהמחיר שיכולים לגבות. לכן - היצרנים מגבים את היבואנים, במטרה לשמור על המונופלים. | 27.04.14 (ל"ת)
יצחקי: "איננו מכרים את ארגוני הרכב מארה"ב שהתלוננו על חוק רישוי רכב החדש"
4 תגובות לכתיבת תגובה