אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

להיות הכי זול עולה ביוקר: רמי לוי בירידה

67 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

64.
חשוב שהתחרות תשמר ושיצמחו עוד שחקנים בסגנון הזה
חווית קניה היא חלק משמעותי אצל הצרכן לא פחות מהמחיר לרוב הצרכן מעוניין במחיר נמוך אך כשהפועל היוצא מזה הוא חוויה ירודה לפעמים הצרכן שמתחיל את הקניה במספר מוצרים מצומצם מחליט שלאור החויה הפחות טובה והתור הארוך והשירות הירוד יעדיף לשלום רק בשביל לסיים כמה שיותר מהר. 1. יש לשפר את איכות השירות וחווית הקניה במוקדי המכירות של רמי 2. יש ליצר תהליך טוב יותר בקופות וצמצום זמן ההמתנה 3. חובה לשפר את איכות כוח האדם ונותני השירות בכל האתרים 4. ניהול סופר חייב לשמש דוגמא לעובד ומענה מלא לצרכן כאחד שקנה אצלך מספר רב של פעמים ברצוני לציין איכות ירוד שירות גרוע ולא אדיב סובלני ומבין 5. בצוע הדרכות והשתלמויות לכלל העובדים על בסיס קבוע תוך בחינת השיפור וביצוע ביקורות וסקרי שוק . כל הדברים שצויינו יעלו כסף אך לטוח הארוך הם ייצרו חוויה אחרת ובכך תרוויח נקודות זוכות אצל הצרכן. חשוב לציין שרמי לוי נתן רבות לצרכן ולאנשים קשי יום וחשוב לשמר את הדרך שלו גם עלינו הצרכנים חובה לשמור על יכולתו להמשיך להתקיים כך שנוכל גם אנחנו להנות ממחירים סבירים .
לירון | 29.04.14
62.
רמי לוי יגמור כמו משה בדש ואז יתחיל לבכות שהטייקונים האשכנזים התכנסו בימי שישי סביב
הבריכה של אחד מהם ושם תיכננו כיצד להפיל אותו. מהתגובות שקראתי על ליכלוך,הזנחה,צפיפות,יחס מזלזל ולא איכפתי,הורדת מחירים דרסטית של כמה מוצרים מרכזיים כדי למשוך קונים אבל למכור מוצרים אחרים במחירים גבוהים-כל אלו ואחרים יגרמו לקריסתו. הצפרדע מתנפחת לממדים של פיל אבל אין לה את הכלים להיות פיל. מבחינתי טוב שהיה בדש וטוב שיש רמי לוי-הוא מאלץ את הרשת שאני קונה בה להיזהר בהעלאת מחירים חווסית(חזירות טווסית).
אבנר | 30.04.14
57.
רמי לוי - תגובה למס' 50
צריך מנהל סניף טוב, שינקו את החנות , ויסדרו את המדפים לפני פתיחת הדלתות, שלא תהיה סחורה בארגזים , למשל ליד מקרר החלב, שהמעברים ישארו פתוחים למעבר עגלות. אני למשל, משאירה את העגלה והולכת למדפים שאני מכירה ולוקחת סחורה לעגלה, אבל כך, אני מוותרת על חלק גדול מהמדפים.
מיקי | 28.04.14
54.
הפסקנו לקנות שם בגלל שלא זול והירקות והפירות על הפנים.
כמו כן בתחילה הבשר היה יחסית זול, אולם במשך הזמן אני חושב שלפחות בנתניה מחלקת הבשר עברה לקבלן ואשתי שמבינה בבשר הגיע למסקנה שהבשר לא נראה לה, מה עוד שהמחירים קפצו למחירים של שאר מחירי הרשתות השונות באיזור. כנראה שאולי זו הסיבה (שמעתי זאת מאנשים נוספים שהפסיקו לדרוך במקום) שהוא בירידה ולא בגלל שהמחירים זולים כפי שהתדמית והתקשורת יצרה.
אפי | 28.04.14
53.
רובין הוד? לא קצת נסחפתם? הוא אפילו לא יותר זול מאושר עד
הוא ממש לא רובין הוד ועשה את הדרך לעושרו בצורת הרווח היותר נמוןך בקצת ולא בהרבה. אם כבר רובין וחתיכת מחירים לגורמיים זה גולן או קופיקס. שילמתי טלפון באזור ה 500 ש"ח לי ולאישתי ועכשיו זה 120 ויהי מה (ואני מדבר הרבה יותר) שילמתי 26 ש"ח ל 2 קפה והיום זה 10 גג (יש גם מקום שניקרא חברותא וזה 3.5 לפני טיפ). אם הוא היה מנסה להרוויח ממש מעט הייתי מסכים עם עניין הרובין הוד אבל הוא כולה רשת זולה וכמעט בצדק (המקום נראה כמו עולם שלישי וחלק מהעובדים)
הבן של הגאון | 28.04.14
47.
כמה כסף צריך בנאדם אחד?
נו,אז שורת הרווח שלו ירדה בכמה אחוזים אבל שורה תחתונה הוא הרויח יותר כסף מבשנה שעברה כי יש לו יותר סניפים... אני מקווה שרמי לוי ימשיך להיות אדם שמרויח טוב ומסתפק בזה ולא מסתכל רק על החישובים "באחוזים" אלה על קהל הלקוחות שלו שמרויח גם הוא .
אורית | 28.04.14
46.
יש להתפרנס, יש להרוויח טוב ויש להיות חזיר
אם רמי לוי ימשיך לעלות מחירים בשביל להעלות את הריווחיות שלו, הוא יהפוך להיות חזיר כמו מגה ושופרסל, ואז הוא יפול. לא צריך להרוויח מליונים בכל חודש. לא צריך לגדול בלי סוף. אפשר להישאר בנאדם ולמכור במחירים קצת יותר שפויים, גם אם הרווחיות לא עולה. בשורה תחתונה, בתכריכים אין כיסים.
 | 28.04.14
40.
רמי ליו באינטרנט- איזה קימונאי מוכר נוטריליון ב- 49 ש"ח????
וזה לא המחיר היחיד שנוח...האגיס/פמפרס ב-37 ,חלב בקרטון ב- 5 ש"ח של טרה ועוד ועוד.. ובסופר עצמו המחיר של נוטרליון עולה 65 ש"ח... ההבדל גרם לי להיות צרכנית וורטאלית :) חוסכת את התורים הארוכים ומרוצה מאוד! חשוב גם להגיד- כל הכבוד רמי לוי!! תודה שאתה מנגיש את השרות ומוזיל מוצרים כאלו. לקוחה שניסתה הרבה רשתות
תהילה | 28.04.14
39.
רמי לוי
בסניף ראש העין אסור לחנות עד השעה 9 כי מפרקים סחורה. בתוך החנות בלגן שלם. הסדרניו הערביות צועקות בקולי קולות. אין מחירים על המוצרים. במחלקת הבשר הקפוא אין משקל על אף מוצר וגם לא המחיר. הקצביה על הפנים. עובדים שלא מתיחסים לקונים. הקופאיות הערביות שזה הרוב לא נוגעות בבקבוקי יין כי אוי ואבוי. יש מחסור תמידי על המדפים. מוזר שאף אחד בחנות לא אחראי על שום דבר. חבל שלא הצרכן הוא החשוב וחושבים שאם זה בזול אפשר לזלזל כי הם חוזרים בחזרה. אם היתה קצת יותר תשומת לב היה יכןל להויח קצת פחות אבל לתת יותר שרות.
מאוכזת | 28.04.14
38.
רמי לוי חזק בטבריה
אני כל שבוע קונה אצלו כמעט את אותם מוצרים, וכמה פעמים שניסיתי לקנות ברשתות אחרות והתאכזבתי. נכון יש לפעמים העלה קטנה של מחירים אבל המחיר של רוב מוצרי הבסיס (פירות וירקות , קורנפלקס, קטניות, פסטות וכו') קבוע ולא עולה באופן חריג כמו רשתות אחרות ששם המחיר החריג הוא הקבוע.
אסתר | 28.04.14
36.
צפיפות בסניפים
הייתי לקוח של לוי בעבר בסניף בבני ברק. הבעיה היא שצפוף שם בטירוף, ממש דיכאון לעשות שם קניות. העובדים ברובם הם בני מיעוטים שבמקרה הטוב לא ממש יודעים לעזור לך במידה ואתה צריך ובמקרה הרע ממש אפילו לא עונים לך....בקיצור הוריד את הסל בכמה שקלים אבל זה בהחלט על חשבון מתן שירות.
חוש חש | 28.04.14
33.
מה רע בלשמור על רווחיות קבועה?
הנחת היסוד של הכלכלה העכשווית היא שיש להגדיל את הרווחים באופן קבוע. רציונאלית, זה לא ייתכן כי יש תקרת זכוכית להעלאות המחירים ויש רצפת זכוכית להורדת העלויות כלומר מבחינת מחיר, גם אם השוק יתאם מחירים עדיין כוח הקנייה של הציבור יגביל את העלאות המחיר וזה בדיוק מה שרואים עכשיו עם הקטנת הצריכה. גם מבחינת עלויות, לא ניתן לקצץ בעלויות כ"א, ספקים וכו' מבלי להגיע למצב שבו אנשים לא ירצו לעבוד בשבילך וספקים לא ירצו לספק לך. לכן, החתירה להעלאת קבועה של הרווחיות דינה להוביל את הפירמה לקריסה כלכלית. יעשה בחוכמה רמי לוי אם ימצא את נקודת הרווחיות הקבועה שלו ויחתור לשמירה עליה תוך תיקונים קלים למטה ולמעלה. כל עוד הרווחיות נשמרת מה רע לו?
האנליסט | 28.04.14
31.
רמי לוי שבר את המחירים
רמי לוי הוא החלוץ שיצא חוצץ מול כל הרשתות הגדולות שעשקו את כספינו במשך שנים רבות. הבנאדם יצר תחרות יש יגידו תחרות של שוק , אבל זאת עובדה אנחנו שילמנו פחות ועדיין משלמים פחות האיש יצר זעזוע בשוק הקימעונאי. במידה ורמי לוי לא היה קיים שאר הרשתות לא היו מורידים את המחירים. לכן אנו מחויבים לחזק את הרשת גם אם המחיר לא יותר זול בהרבה מול הרשתות האחרות.
יאיר | 28.04.14
29.
הירידה כתוצאה משירות לקוי
מאד רציתי להשתמש בשירות ההזמנות של רמי לוי באינטרנט. בכל פעם התאכזבתי מחדש. למשל: הזמנתי צנון, קיבלתי צנוניות. בפעם אחרת הזמנתי משלוח גדול כולל ארגז שלם של ירקות. אותו ארגז נשכח ונשלח מחדש עם חיוב חדש. את הזיכוי ראיתי רק לאחר חודש ולאחר פניה שלי . למה אני צריכה לממן את הטעויות של רמי לוי? באופן קבוע חייבו אותי על מוצר באריזה גדולה כשבפועל שלחו לי אריזה קטנה. מבחינה כספית זוכיתי בסופו של דבר, אבל זה לא שווה את ההתרגזויות. לא היה משלוח ללא בעיות. אז למה לקנות אצלו? לא תמיד המחיר הוא הקובע!
רוני | 28.04.14
23.
סניף חדש בנהריה-חבל!
רמי היקר, פתחת סניף חדש בנהריה ממש לפני החג. מבצעים מדהימים! כולם דיברו טובות שסוף סוף יש מתחרה ראוי והבטיחו שיקנו רק אצלך. התורים מלאים, אין עגלות, הייתה נהירה גדולה והתלהבות בכל האיזור אולם הפלא ופלא מיד אחרי החג כבר ביום שלישי של המימונה כל המבצעים הופסקו. למה???? כל כך מהר??? עוד לא נהננו... חבל! ז
צפונית | 28.04.14
18.
ברגע שרמי לוי יעלה מחירים (והוא העלה אחרי החג בצורה מטורפת )
זו תהיה התחלת הסוף שלו .חוית הקניה אצלו עלובה צפיפות תורים בקופה אבל הפיצוי ללקוח היה המחיר ברגע שהמחיר יעלה ואני מתיחס לסניף בני ברק יש באזור את שופרסל דיל (יקרים)אושר עד (יקרים ומוזרים לצרכן חילוני רגיל)ומגה בעיר (שוחטים)אצלם יקר יותר אבל מרווח ותורים קצרים יותר תלוי ביום הביקור.רמי לוי חייב לישמור על פער מחירים כדי להשאיר את הלקוחות אצלו.
לקוח רמי לוי | 28.04.14
15.
עיקר הרווחים מעבר לקו הירוק
באפרת ובשער בנימין החנויות שלו מכסות חלק גדול מהישובים שמעבר לקו הירוק. האוכלוסיה ברובה שייכת למעמד הבינוני והמשפחות גדולות ביחס למרכז הארץ, מה שאומר הוצאות משפחה משמעותיות למזון. למרבה ההפתעה חלק מהקונים הם ערבים תושבי הסביבה. אולי משיקולים פוליטים הרשתות האחרות לא פתחו סניפים במקומות האלו וזה בסיס החוזק של רמי לוי. גם מחיר הקרקע לחנויות היה נמוך.
בעל נסיון בשיווק מזון | 28.04.14
13.
כל ההתנהגות הצריכה הנרקוטית שלנו, זו תוצאה של שטיפות מוח של רשתות המזון.
מלבד רכישת ממזון בסיסי, לרוב האנשים אין כסף, אנשים רוצים להרגיש כאילו יש להם, אבל אין. תוכנתנו והורגלנו ע"י רשתות המזון שמי שקונה הרבה והעגלה שלו מלאה יותר- שווה הרבה. הורגלנו להיות הנתינים והמשרתים של מנכ"לי רשתות המזון, שמתעמתים מעל ראשנו על גובה שכרם ( במליונים ) , שהוא בעצם כספינו. אני בז ומרחם על לאלה שבקושי גומרים את החודש - אבל העגלה חייבת להיות מלאה. רבותיי - שנו ותקנו את הרגלי הצריכה שלכם. אתם בסה"כ מאפשרים למנכ"ל הרשת להיות גאה על האסטרטגיה השיווקית שלו ולעמוד בראש פירמידת השכר במשק.
ר | 28.04.14
12.
לא זול ולא עציצים
יש מבצעים וגם הם לא איזה מציאה תמיד שחוזרת הבייתה הם על הגבול של פג תוקף צריך לבלות שעות במר כול בכדי באמת לקנות בהחיר מוזל, מוזיל מוצר ומעלה אחרים חוץ מזה לימדו אותנו לקנות פחות ולזרוק פחות הרעיון של אחד פלוס אחד רק גורם לנו הפסדים ומה נותן לנו כרטיס חבר רמי לוי?
אביבית | 28.04.14
9.
הבעיה שיש יותר מדי עובדי הזמנות
העובדים רצים בחנות וממש מכים בעגלות את הקונים. התורים ארוכים והמחירים, למי שבודק היטב, כבר לא זולים. רוב המוצרים במחיר של הרשתות האחרות, פשוט הטריק של רמי עדיין עובד: לקחת מוצר פופלרי, כמו עגבניה או עוף להוריד עליה מחיר. זה מה שיחרט בזכרון של הקונה. אבל נראה לי שהקונים לא פריירים....אם ימשיך להעלות מחיר והשירות רק נעשה יותר גרוע... יגיע הלהיט הבא!
יעל | 28.04.14
6.
רמי לוי העלאה מחירים באופן ברור וחריג
כצרכן שקונה כמעט את אותם מוצרים משבוע לשבוע באותו המקום במשך תקופה ארוכה אי אפשר היה לא לשים לב להעלאה חריגה של המחירים בשבוע שעבר. על המון מוצרים ויתרתי כי חיכיתי למבצעים שיגיעו. כנראה שלא יגיעו. לא נורא, יש רשתות אחרות שמחכות בפינה באותו אזור. נדגום אותם. חבל.
יוסי | 28.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת