אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תדיראן נאלצת להיפרד מ־AEG

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
שירות לקוי י.שלום פיקס
רכשתי 3 מוצרים מקרר, תנור ומדיח אינטגרלי. המקרר עם מכשיר ליצירת קרח, המתקין חיבר לחשמל בלבד וטען שעלי לקרוא לאינסטלטור להחליף את הברז (סטנדרט) ממקרר קודם, כי הוא לא מצליח לחבר למים (חיבור פשוט מאד) בענין המדיח, ביקש ממני לעזור לדחוף אותו לארון, ולמשוך מלמטה את חיבורי החשמל והצנרת, לא חיזק את הצנרת וגם לא את המדיח למקומו. נכון להיום המדיח לא עובד בשל ההתקנה הקלוקלת, הודעתי על כך לפני יומיים, עדיין לא קיבלתי מועד למתקין מחדש. הסברתי להם שעליהם לצאת מגידרם לעזור לי , מאחר והם יצרו את הבעיה בשל מתק
איריס | 07.11.18
5.
שירות גרוע של י.שלום.
השירות של AEG מכונת כביסה גרוע ביותר, הטכנאים מגיעים רק אחרי שבוע,וגם כשהגיע לא לקח אחריות על המנעול שסוגר את הדלת המכונה וזאת בטענה שאין אחריות על פלסטיק,כאשר למעשה המנעול לא נשבר הוא היה תקול כלומר חלק שהתקלקל במסגרת האחריות, החברה מתיימרת על אחריות של 3 שנים ובפועל מתחמקים מאחריות. לסיכום שירות גרוע ביותר.
לקוחה מאוכזבת | 22.04.18
4.
השירות החדש של פיקס !!! אל תיקנו יותר AEG
השירות החדש פיקס על הפנים רכשתי 2 מוצרים - מדיח ותנור - המתקין פתח את האריזות והיניח אותם "במקום" ללא התקנה , לקחו גסף , לא השאירו קבלה ולא טופס אחריות !!! עבר כמה ימים - לא ניתן לקבל שוב התקנה !!! שה לא היה בקיסטל מתכוונת לפנות לAEG עולמי !!!! על תתקרבו יותר - מוצר מצויין אבל אפילו התקנה לא ניתן לקבל בארץ
YA | 25.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת