אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה בארה"ב ואירופה מתנגדים לחוק רישוי הרכב החדש של ישראל

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
בבל"ת
בושה לאינטליגנציה של הקוראים . לא משבר כלכלי ולא דיפלומטי. כל "העובדות" מעוותות . פעילות משרד התחבורה מבורכת ונכונה. הידע הטכני זמין היום לכולם והתוצאה של המהלך תפחית את מחירי הרכב והתחזוקה. סחר הרכב ותחזוקתו מתנהל בצורה תחרותית בכל העולם המערבי כ- 14 שנים. חייבים לשבור מונופולים ואופן התנהלות מחפיר. טרויה לא שרדה לנצח. כל רכש הגומלין מתבצע תוך תחרות ואיכות מוצרים , לא עושים לנו טובות. רוצים לשלוט על התנהלות השוק בגיבוי ולחץ היבואנים אשר נהנים ממיליארדים, החברות העשירות בארץ. חייבים לשנות זאת!!!!!!!!!!!!
Sam | 07.05.14
8.
נמאס מכל התעשייה השחורה והמנצלת
אם אני שר אם בצים אני מבטל מי מחר את הדרישה לטסת שנתי לרכב מכל סוג כמו בהולנד לדוגמה ובעוד ארצות - סוגר את מכוני הרישוי והבדיקות המצחיקות שלהם ונפטר אוטומתית מכל המוסכים והמאפיה השנואה על כולנו -אז נראה איך המוסכים ירוצו אחרינו וגם ישקיעו הרבה מאמץ ועבודה על הרכב שלנו ובלי כל הטריקים והשטיקים המקובלים כיום. זה יהיה ניקוי אורוות קלסי והתאמה של ענף הרכב לעיידן המודרני ולצורכי השוק החופשי והבטיחותי -אגרה שנתית לרכב תהיה זולה יותר וכל האוכלי חינם ילכו לעבוד באמת .יום העצמאות הוא הזדמנות פז לשיחרור מכל הרע והניצול של כולנו
נהגי מנוצלי | 03.05.14
4.
מי שלא רוצה שלא ימכור כאן! כ"ץ אל תיבהל מההפחדות- ככל שיצעקו חזק יותר כך אתה צודק יותר
ביג דיל, אז כמה חברות לא ימכרו כאן. כבר היינו בסרט הזה. לא נורא אם המבחר הנוצץ לטייקונים יפחת. העם לא עומד בעלויות החלפים והתיקונים שמשמשים נשק הרתעה לקנייה שלא דרך היבואן השמן.
גם תנובה איימה, גם חב הגז | 03.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת