14. ברור שהמכתב נשלח כתוצאה מלחץ של היבואנים בניסיון להפחיד.... היבואנים מ פ ח ד י ם !!!! היבוא המקביל יפחית את רווחיהם משמעותית. המנוולים גנבו מאיתנו במשך עשרות שנים החגיגה צריכה להסתיים!!!!! רון | 18.05.14 (ל"ת)
13. בבל"ת בושה לאינטליגנציה של הקוראים . לא משבר כלכלי ולא דיפלומטי. כל "העובדות" מעוותות . פעילות משרד התחבורה מבורכת ונכונה. הידע הטכני זמין היום לכולם והתוצאה של המהלך תפחית את מחירי הרכב והתחזוקה. סחר הרכב ותחזוקתו מתנהל בצורה תחרותית בכל העולם המערבי כ- 14 שנים. חייבים לשבור מונופולים ואופן התנהלות מחפיר. טרויה לא שרדה לנצח. כל רכש הגומלין מתבצע תוך תחרות ואיכות מוצרים , לא עושים לנו טובות. רוצים לשלוט על התנהלות השוק בגיבוי ולחץ היבואנים אשר נהנים ממיליארדים, החברות העשירות בארץ. חייבים לשנות זאת!!!!!!!!!!!! Sam | 07.05.14 (ל"ת)
12. אין ספק שתעשיית הרכב פה מתנהלת בצורה הזויה בגלל זה נוצר מצב שיותר משתלם לי לעשות עסקת ליסינג של 18 חודשים על הרכב ולאחריה לקנות את הרכב בהנחה, מאשר לקנות חדש מהיבואן. מצחיק מצחיק אבל לפחות אנחנו איכשהו יוצאים נשכרים גדי | 04.05.14 (ל"ת)
11. המשק הישראלי כמו במדינות הכי מושחתות בעולם במכוניות כמו גם באופנה ובשוק המזון- זכיין /יבואן אחד לכל יצרן. המשק הישראלי אוכל אותה בגדול, בשל העמסת תמחור גבוה שנובע מהקרטל. כמובן כאשר קם שר שמנסה לתקן את כשל השוק, יחצני הקרטל קמים וזועקים מרה. אבי | 03.05.14 (ל"ת)
10. מצידי שכולנו נחזור לנסוע בסוסיתא רכב ישראלי כולל השרים המנהלים ושילכו היבואנים והיצרנים וינהלו שווקים אחרים אסי | 04.05.14 (ל"ת)
9. תגובה ל- 8 דווקא בהולנד עשיתי טסט לאוטו, מה הם עבדו עלי? לא הייתי צריך? תפסיק לדבר שטויות ולכתוב שטויות יותר גדולות זיו | 03.05.14 (ל"ת)
8. נמאס מכל התעשייה השחורה והמנצלת אם אני שר אם בצים אני מבטל מי מחר את הדרישה לטסת שנתי לרכב מכל סוג כמו בהולנד לדוגמה ובעוד ארצות - סוגר את מכוני הרישוי והבדיקות המצחיקות שלהם ונפטר אוטומתית מכל המוסכים והמאפיה השנואה על כולנו -אז נראה איך המוסכים ירוצו אחרינו וגם ישקיעו הרבה מאמץ ועבודה על הרכב שלנו ובלי כל הטריקים והשטיקים המקובלים כיום. זה יהיה ניקוי אורוות קלסי והתאמה של ענף הרכב לעיידן המודרני ולצורכי השוק החופשי והבטיחותי -אגרה שנתית לרכב תהיה זולה יותר וכל האוכלי חינם ילכו לעבוד באמת .יום העצמאות הוא הזדמנות פז לשיחרור מכל הרע והניצול של כולנו נהגי מנוצלי | 03.05.14 (ל"ת)
7. לא רוצים ? שלא ימכרו לישראל !!! אם השוק בישראל כל-כך חשוב להם, הרח ברור שמדובר באיומי סרק. ואם השוק בישראל לא חשוב להם - שיפסיקו למכור, ואז - מי שייפגעו הם בדיוק הסוכנים שלהם, והיבוא המקביל יפרח. | 03.05.14 (ל"ת)
6. כץ עוד יביא להפסקת יבוא מכוניות לארץ, ועליה במחיר מה שישאר. יש משהו בפוליטיקאי הזה שמבהיל ככה שנוהגים בכוחנות | 03.05.14 (ל"ת)
5. כל כך שקוף המכתב הזה. השיטה הידועה להתנגדות: כן לשבור את האוליגופול של יבואני הרכב, אבל... שמשמעותו לא רבתי! נו באמת | 03.05.14 (ל"ת)
4. מי שלא רוצה שלא ימכור כאן! כ"ץ אל תיבהל מההפחדות- ככל שיצעקו חזק יותר כך אתה צודק יותר ביג דיל, אז כמה חברות לא ימכרו כאן. כבר היינו בסרט הזה. לא נורא אם המבחר הנוצץ לטייקונים יפחת. העם לא עומד בעלויות החלפים והתיקונים שמשמשים נשק הרתעה לקנייה שלא דרך היבואן השמן. גם תנובה איימה, גם חב הגז | 03.05.14 (ל"ת)
3. הפיתרון הוא לייצר עוד יבואנים רשמיים וכך תיווצר תחרות בינהם אף אחד לא יכול לומר כמה יבואנים רשמיים מותר חובב | 03.05.14 (ל"ת)
למה בארה"ב ואירופה מתנגדים לחוק רישוי הרכב החדש של ישראל
14 תגובות לכתיבת תגובה