12. הכי טוב, רכבת עילית, על עמודים בגובה של 100 מ'...הרבה פחות נזק לטבע,ופחות הוצאות! וגם הנוף שיחשף לנוסעי הרכבת, יהיה הרבה יותר מעניין. כמובן שאפשר יהיה להוסיף תשתיות של חשמל ותקשורת. צ'ארלס ברונסון (=הבן) | 13.05.14 (ל"ת)
11. תנו לסינים לעשות רכבת בישראל גם רכבת תחתית בת"א וגם רכבות לכל חלקי הארץ, פה כל פרויקט 300 שנה. לירון | 12.05.14 (ל"ת)
9. כאן עוד מבלבלים את הביצים על רכבת לאילת פשוט שייבנו וזהו, זה פשוט בושה לשמוע על פרוייקטים פסיכיים כאלה כשפה חוששים ששני פסי רכבת עם מנהרות פה ושם יהרסו טבע מדברי שלם. אומרים שאילת לא כלכלית, אבל אני הייתי בצרפת בעיר פריפרייה בשם בזנסון על הגבול השוויצרי שאילת הכרכית וכלכלית פי כמה וכמה מעיר כזו. אותה בנזנסון מחוברת לפאריז ע"י רכבת ה-TGV שהיא בין המהירות בעולם. שוזי | 12.05.14 (ל"ת)
8. הסינים "מתים" כבר שנים, לבנות רכבת מאילת לאשדוד בישראל לא מאפשרים להם, בכל מיני טענות שונות ומשונות. הם צריכים את הרכבת הזו כחלופה לתעלת סואץ, והם מוכנים להקים אותה על חשבונם, תמורת חוזה הפעלה לכמה שנים (כ 20 שנה). אבל - בישראל, כמו בישראל, הבירוקרטיה כל-כך מסובכת, שאפילו הסינים לא מצליחים להזיז כלום. | 12.05.14 (ל"ת)
6. מהנדסי מינהור למקרא הידיעה מתבררת הכוונה האמיתית של המודעה שפורסמה היום בעיתונים כי משרד התחבורה ואוניברסיטת באר-שבע מציעים לסטודנטים מלגות ללמוד הנדסה אזרחית עם הדגש על "מינהור" - לאור העבודה הרבה בתחום בעתיד - לשון ההודעה. כנראה שמישהו במשרד התחבורה יודע דברים שהציבור הרחב טרם נחשף להם ?!!. צריך רק להוסיף לתכנית הלימודים קורס בסינית כדי שוטכל לתקשר עם המהנדסים והפועלים הסינים - שעל הדרך כהכנה לפרויקט הנ"ל יניחו גם את המסילה בין אילת ובאר-שבע לתחנה ליד האוניברסיטה !!! בן שמואל | 11.05.14 (ל"ת)
יוזמה: רכבת תת ימית מסין לארה"ב
12 תגובות לכתיבת תגובה