אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנתיב המהיר לעתיד

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
לונדון גדולה מידי, יותר יעיל לבנות כמה מטרופולינים קטנים יותר
קשה עד קרוב לבלתי אפשרי לפתור בעיות תחבורה של מטרופולין גדול כל כך. גם אם ימשיכו להשקיע בלונדון סכומי עתק דמיוניים ביחס למקובל בישראל, עדיין יהיה צפוף ולא קל להגיע בבוקר מהפרברים לעבודה במרכז לונדון. זו הסיבה שמדינת ישראל צריכה להשקיע ולבנות בבאר שבע, ירושלים, חיפה או אפילו לבנות מטרופילינים חדשים. לבנות עוד ועוד בגוש דן זו טעות שתעלה עשרות מיליארדי שח.
עומס תנועה | 12.05.14
6.
תמשיכו ללמוד מהיבשת הישנה, כשהעולם החדש עקף אותם בסיבוב
נחמד לדעת, אך עדיין מבחינת תחבורה ציבורית טוקיו, אוסקה, הונג קונג, טייפי, סינגפור, שנחאי, וסיאול פחות או יותר בסדר הזה, מובילות על שאר ערי העולם (כולל לונדון וניו יורק) בכזה פער עצום שזה מעליב בכלל לנסות להשוות datkidjohnny באינסטגרם שלי מתעד את זה
Johnny | 12.05.14
1.
המדינה מפסידה מיליארדים בשנה כתוצאה מכך שאין עדיין מטרו בגוש דן
אם כל הכבוד להכנסות ממיסים על דלק ומקנסות; על הפקקים, האיחורים, העצבים והבעסה הזאת שמונעת ממני סתם ככה לצאת לגוש דן בתח"צ ולקנות משהו המדינה תמשיך להפסיד מילארדים טובים ואנחנו נמשיך להיות תקועים.
שוזי | 12.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת