9. התחתית בלונדון חוגגת 150 שנה. כלומר שהחלוצים הראשונים עוד לא הגיעו עדיין והעותמנים שלטו בארץ בלונדון כבר היתה תחתית. ואצלנו באוצר עוד מתווכחים אם זה כדאי. מרקו | 12.05.14 (ל"ת)
8. לונדון: תחבורה ציבורית מעולה אבל יקרה מאוד. מחיר נסיעה רגילה: 25 ש"ח נסיעה בהנחה עם אויסטר (חד פעמית): 12 ש"ח. מוניות: פי שתיים מהארץ. חאג' | 12.05.14 (ל"ת)
7. לונדון גדולה מידי, יותר יעיל לבנות כמה מטרופולינים קטנים יותר קשה עד קרוב לבלתי אפשרי לפתור בעיות תחבורה של מטרופולין גדול כל כך. גם אם ימשיכו להשקיע בלונדון סכומי עתק דמיוניים ביחס למקובל בישראל, עדיין יהיה צפוף ולא קל להגיע בבוקר מהפרברים לעבודה במרכז לונדון. זו הסיבה שמדינת ישראל צריכה להשקיע ולבנות בבאר שבע, ירושלים, חיפה או אפילו לבנות מטרופילינים חדשים. לבנות עוד ועוד בגוש דן זו טעות שתעלה עשרות מיליארדי שח. עומס תנועה | 12.05.14 (ל"ת)
6. תמשיכו ללמוד מהיבשת הישנה, כשהעולם החדש עקף אותם בסיבוב נחמד לדעת, אך עדיין מבחינת תחבורה ציבורית טוקיו, אוסקה, הונג קונג, טייפי, סינגפור, שנחאי, וסיאול פחות או יותר בסדר הזה, מובילות על שאר ערי העולם (כולל לונדון וניו יורק) בכזה פער עצום שזה מעליב בכלל לנסות להשוות datkidjohnny באינסטגרם שלי מתעד את זה Johnny | 12.05.14 (ל"ת)
3. לא נורא יש רכבת טפו טפו טפו השנה הרכבת לא עושה בעיות (מצב זמני). נוסעי הרכב בגוש דן חיים בדיכאון מתמשך שרק ילך ויגדל עקב הצפת הכבישים ברכבי ליסינג בעיקר. חיים | 12.05.14 (ל"ת)
1. המדינה מפסידה מיליארדים בשנה כתוצאה מכך שאין עדיין מטרו בגוש דן אם כל הכבוד להכנסות ממיסים על דלק ומקנסות; על הפקקים, האיחורים, העצבים והבעסה הזאת שמונעת ממני סתם ככה לצאת לגוש דן בתח"צ ולקנות משהו המדינה תמשיך להפסיד מילארדים טובים ואנחנו נמשיך להיות תקועים. שוזי | 12.05.14 (ל"ת)
הנתיב המהיר לעתיד
9 תגובות לכתיבת תגובה