אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אוטובוס מאסֵף

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
במדינה שלנו כלום לא בטוח. אם אנחנו לא נדאג לעצמנו אף אחד לא יעשה את זה
מצד אחד טוב לדעת שבדן מתחייסים לעובדים בכבוד ונותנים להם את הזכויות שמגיעות להן, אבל מצב שני מה עם שאר החברות ומקומות העבודה? היחס שהעובדים מקבלים מחפיר ברוב המקרים. התנאים נפגעים במדי יום בדברים הקטנים ביותר.. במקום העבודה שלי הקימו בשבוע האחרון ועד עם ההסתדרות הלאומית שהתפקיד שלו זה נטו לדאוג לעובדים ולזכויות שלנו. אין אופציה אחרת
מיכאל | 18.05.14
46.
מעדיף נהגים בוגרים וכל הכבוד לדן
מצב גילאי ארבעים פלוס במדינה מחמיר מאוד בשוק העבודה, היום, מנסים למפות את הבעיה וזאת לאחר לחץ שלי וחברים רבים במשך שנים לקבלת התיחסות, פתרון עוד אין, פתרונות היחידים הם הענקת הטבות למעסיקים, ו או הסרת החסמים ע״י מימון של כמה חודשי שכר של העובד המבוגר, כל שהמעסיק יוכל לראות שהשד לא נורא וההפך רק יהיה לו למעסיק יותר טוב שיעסיק עובד״בוגר״
אשר | 18.05.14
39.
המשך לתגובה - 14 :
חשוב לי להבהיר דבר נוסף : רוב האנשים בטוחים שעולמם של נהגי האוטובוס צר כעולם נמלה , שהשכלתם הכללית אינה רחבה והם רק אוכלים , ישנים , נוהגים אוטובוס וצופים באח הגדול . אז זהו שלא ! הסטיגמה הזאת אינה נכונה אצל חלק הולך וגדל של נהגים . אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי הוא שכשאני מסביר לתיירים באנגלית איך להגיע ליעדם ואז מקבל מחמאות על האנגלית , (למה) ? והם אומרים לי שזה מאוד נדיר להיתקל בנהג דובר אנגלית "האמיצים" בינינו הולכים להצגות , מבקרים בתערוכות ואפילו פותחים ספר מדי פעם . אחדים מאזינים בסתר למוסיקה קלאסית , ןיודעים , רחמנא ליצלן , מה אומר משפט פיתגורס .
יוסי | 17.05.14
38.
נהג בחברת דן
מניסיוני האישי, אין מקום עבודה דוג ומתחשב כחברת "דן". לרוב, הנהג עובד באזור שהוא רוצה, בקווים שהוא מכיר, במשמרות הנוחות לו ובסביבה המתאימה לו. השכר מגיע בזמן, כל טעות מתוקנת במידית ואין קיפוח לפי דת,, גזע ומין. בהצלחה לכל הנהגים החדשים וקליטה מהירה ע"י הוותיקים.
ישראל שני | 17.05.14
36.
בשום מדינה מערבית אין נהגים איומים כמו בדן
כשמגיעים לארץ בני משפחה וחברים מאירופה , אני משביע אותם לא לעלות על אוטובוס . נהגי אוטובוס בארץ זו צרה שמקומה במדינות העולם השלישי . אין להם שום מודעות וזיקה לעובדה שהם מסיעים אנשים ברכב ציבורי . נוהגים כמו מטורפים בתוך העיר , בולמים בפראות , עושים טובה שעוצרים , מעלים נוסעים תוך כדי נסיעה כמו בסרט אקשן , ועוד ועוד .. תייר מערבי שעולה על אוטובוס בתל אביב חושב שהוא נמצא בסומליה . כנראה שכדי להיות נהג אוטובוס בדן אתה צריך להיות ממורמר לחלוטין על החיים , שמחפש להוציא את תסכוליו על אנשים שיש להם עבודה טובה יותר
רכבת שדים ב שש תשעים  | 17.05.14
35.
הצעת חוק - איסור דיבור במכשירים סלולריים בתוך האוטובוס !
כן , גם בחלק האחורי, הרבה נוסעים סובלים מזה כשנוסע אגואיסט וחוצפן, מדבר בקולי קולות בתוך האוטובוס ומפריע לכולם, שלא נדבר על אלו שיושבים מקדימה ומנהלים את שיחות חייהם לאורך כל הנסיעה שלהם, ומפריעים לנהג בעבודתו.
עופר | 17.05.14
31.
הממשלה לא אוכפת את חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה.
העלו את גיל הפרישה, אבל לא דואגים לכך שאנשים מבוגרים יוכלו להתקבל לעבודה במקצוע שלהם. כרגע העלאת גיל הפרישה היא תרגיל עלוב שמאפשר לחברות הביטוח להתחמק מתשלום. פשוט "עוזרים" לאנשים למות לפני שיהיו זכאים לקצבה. כשאתה רעב וחולה ואין לך כסף לאוכל, סביר להניח שלא תגיע לגיל מבוגר מדי.
ישראבלוף | 17.05.14
30.
חברות הקבלן והאאוטסורסינג הרסו את המדינה.
בעולם שבו אתה לא יותר מעבד נטול זכויות, אין סולידריות. אין טעם להיות עובד מצטיין ונאמן לחברה. אין נאמנות למדינה. השלטון הוא האוייב שעושק אותך, ואתה רק משתדל לתת מינימום, לקחת מקסימום ומייחל להתמוטטותה של המדינה. אם תהיתם לעצמכם מה הסיבה לכך שכולם פה עצבניים, חסרי נימוס ומגעילים, זאת הסיבה.
חורבן בית שלישי | 17.05.14
28.
העסקת נהגים מבוגרים
אולי אותם מבוגרים יבינו את הנוסעים הקשישים , המתקשים לדלג מן האוטובוס שנהגו מתעצל להפעיל קצת את זרועותיו כדי להכנס למפרץ חניה מוסדר, או להתקרב עד כמה שאפשר אל שפת המדרכה. אנו, הקשישים כבר לא מסוגלים לדלג ממרחק של יותר מ-10 ס"מ ממדרגת האוטובוס אל המדרכה. פגשתי נהגים עם מבטא רוסי כבד שסרבו לבקשתי בתואנה של "לא יכול". אחר תרץ את סרובו "העץ מפריע לי" אז איך חברך לעבודה באותו קו ביום אחר, באותה תחנה, כאשר אין לפניך אפילו קצה גלגל של רכב אחר כי המסלול הוא רק לתחבורה ציבורית יכול גם יכול להתקרב יפה, להמתין עד שהרגליים הכבדות נוחתות בבטחה אל המדרכה????? נ.ב. גם הצעירים יזדקנו פעם ואז ירגישו את הטעם!!!!!!
U&T | 17.05.14
25.
הלוואי וחברת דן היתה משקיעה בעוד דברים
אני נוסע באוטובוסים של דן ב4-5 שנים האחרונות. חודש הבא אני עובר לרכב. זהו, נמאס. אוטובוסים מטונפים עם ג'וקים ששורצים בכסאות האחוריים, צפיפות ודוחק בשעות קבועות, נהגים ערסים שנוהגים באוטובוס כאילו זה פרייבט... אגב, נסו פעם להשאיר תלונה באתר של דן ותראו מה יקרה (רמז - כלום).
מיכאל | 17.05.14
24.
לא פשוט לעבוד עם הציבור הישראלי המצוי
אין להם סבלנות, נדחפים, חוזרים, מתפלחים, בינהם הם לא מסתדרים.....מתחצפים ומאיימים מילולית וגם פיזית לעיתים,על הנהג, הן בתלונות והן באופן מאיים, שגורם לאיש שיושב מאחורי ההגה להבין איזה עור של פיל הוא צריך לפתח בשביל להחזיק מעמד בעבודה הזאת, מול ציבור ישראלים מיוזעים שגודשים את רחובות אלנבי ודיזנגוף....ישנם גם אנשים נהדרים וחביבים, אין כאן הכללות, אך הלוואי והיה לציבור קצת יותר סבלנות כלפי הנהג שמופעלת עליו הרבה מאוד אחריות, הוא גם חייב לנהוג, מוניות שירות חותכות אותו מימין ושמאל, גז, ברקס , גז ברקס, לדאוג לתת את השירות הנכון ולטפל בכל נושא ההטענות של הכרטיסים ומתן העודף הנכון, אחרת יפסיד כסף.....וכמובן , הכי חשוב , לעמוד בלוח זמנים צפוף.....חשוב לציין שזאת עבודה רק לגרושים או לכאלה שעומדים להתגרש :)) ,או לכאלה שעברו טרגדייה מסויימת בחייהם (פה אני סתם צוחק :)))), וזה הכל ! , שיהיה לנו רק טוב !
נהג אוטובוס | 17.05.14
21.
יתרונות וחסרונות עיקריים בעבודה כנהג אוטובוס
יתרונות: 1. אתה עובד עם עצמך, וזה מתאים למי שנלחץ מלעבוד במחיצת הבוס. 2.אפשר לשחק עם המשמרות, למרות שלעבוד רק בוקר בלתי אפשרי אלא אם כן אתה חבר\ותיק. 3.כנ"ל עם כמות שעות העבודה, אפשר לעבוד מעט או הרבה. אם ביום מסויים באתי לעבודה עם עודף אנרגיה כמעט תמיד יהיה אפשר לעבוד שעות נוספות. 4. עבודה עם אנשים, לטוב ולרע. יש נהגים שלא סובלים את הנוסעים ורואים בזה נטל, ויש כאלה כמוני שרואים בזה יתרון דווקא. חסרונות : 1. הסיכון לגמור את היום בכלא בגלל טעות של רגע. זה שמעיק על כל נהג כשהוא יוצא לכביש אבל על נהג האוטובוס במיוחד בגלל הכלי הכבד ואופי הנהיגה המסוכן (סטיה מנתיבים כל הזמן לצורך יציאה וכניסה לתחנות) 2. עמידה בלחצים מצד הנוסעים, למשל כשיש פקק ונוסעים רוצים לרדת, או כשיש רמזור 30 מטר אחרי התחנה ונוסע רוצה לעלות כשהאוטובוס עומד ברמזור. במקרים אלו מופעל על הנהג לחץ עצום מצד הנוסעים לפתוח את הדלת. 3.הסחות תוך כדי נהיגה מצד הנוסעים, והעיקר זה ההתעסקות עם כרטוס. זה לא חוקי אבל בלתי אפשרי להימנע מזה. כל הנהגים נאלצים להיות עבריינים. 4. עבודה עם כסף, הסיכוי לטעות ולשלם מכיסך על הטעות. מצד שני יש "מנקו" ויש נהגים שעושים מזה כמה מאות שקלים בחודש.
נהג דן | 17.05.14
20.
עבדתי בהייטק. במשבר ב- 2008 פוטרתי בגיל 46 ומאז נהרסו חיי...
פיטורים בגיל מבוגר בתחומים מסויימים זה מגדל קלפים שנופל. הלכו הנישואים, הלך הבית, הלכה העבודה, הלכו החסכונות, הלכה שמחת החיים... שנתיים ניסיתי למצוא עבודה אבל אף חברה לא זימנה אותי אפילו לראיון. הבנתי שאם אין אני לי מי לי והקמתי עסק קטן. נכון שביטוח לאומי ומס הכנסה הם עלוקות ולא מאפשרים להתפתח במהירות, אבל זה יותר טוב מלהיות מובטל או שכיר שגורלו אינו בידיו. היום אני מרוויח יותר מבעבר ולאט לאט משקם את ההריסות ובונה את חיי מחדש. אני אפילו מודה לאלה שפיטרו אותי. אני עצמאי, חופשי ומאושר. מוסר ההשכל לדור הצעיר - אל תהיו שכירים. אם בכל זאת אתם שכירים, הכינו לכם אפיק קבוע להכנסה נוספת תוך כדי עבודתכם. בדרך כלל הפיטורים מגיעים בהפתעה ותמיד כדאי שתהיה לכם אלטרנטיבה מהירה.
גילי | 17.05.14
12.
אני פוטרתי בגיל 60 והחלטתי לא לעבוד ביותר . מומלץ לכולם . במדינת ישראל עבודה היא סיוט
יש כאן מסורת ניצול עוד מימי האיכרים של העליה ה- 1 רוע , קנאה, תאוות שררה פרטוקציוניזם מושחת ומשחית יהודוניים אופייניים . חובה על כל אחד לחסוך ככל יכולתו , להשקיע נכון ואז לצאת לפנסיה כמה שיותר מוקדם. לשמחתי ביודעי את האופי המרושע שיש למעסיקים בישראל דאגתי לעשות זאת . מומלץ לכולם .
ישראל | 17.05.14
7.
בושה לממשלה
בושה לממשלה שגורמת למבוגרים לחפש עבודה שאיננה ולבסוף הם נאלצים לדחוק עצמם לכל מיני עבודות רק בכדי שיוכלו להתקיים איכשהו. הממשלה צריכה לייצר מקומות עבודה מספיקים לכולם וזאת על אחת כמה וכמה לאחר שהעלתה את גיל הפרישה. אין טעם לחשוב על החלפת הממשלה מפני ש 66 שנה הוכיחו שהכל אותו דבר. למבוגרים קשה לרדת מהארץ בגיל מבוגר ולחפש להם עבודה מכובדת בחו"ל, לכן אתם הצעירים הבטיחו עתידכם כל עוד אתם צעירים ולכו וארצות ששם יש תעסוקה המכבדת את תושביה ויפה שעה אחת קודם.
יותם | 16.05.14
5.
אבטלת נשים: עוד תוצאה "לא צפויה" מהרצון להיטיב עם העם
כששינו את גיל הפרישה, שדולות הנשים נאבקו כדי שקודם יעלו לגברים ורק אחרי כמה שנים, את של הנשים. כש"ניצחו" בזה, והגיע הזמן, נאבקו שוב בשינוי כאילו הוא גזירה חדשה והצליחו להנציח את אפליית הגברים, שלמרות שחיים פחות, מאוצים לעבוד יותר. יופי. ניצחון מרשים של השדולה, לא? אז עכשיו להתפלא שנשים בגיל 55-60 מתקשות יותר מגברים למצוא עבודה? זה או שיא חוסר יכולת ההבנה של 1+1, או ציניות מרושעת.
אור | 16.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת