אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כרוניקה של כישלון: הדואר סוגר את שירות ipost

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
כישלון ידוע מראש
מכיר את השרות מצד החברות שמדוורות ללקוחות. הרעיון בגדול נחמד אבל הצורך להביא לקוח פיזית לסניף הדואר על מנת שיחתום על הצטרפות השירות הרג את המוצר. בנוסף, אף מדוור גדול לא התלהב להצטרף לשירות. העלות למדוור הייתה גבוהה כמעט 70-80 אחוזים מעלות דיוור במעטפה בדואר ישראל ומחיר כמעט זהה לעלות דיוור במעטפה אצל המתחרים בדואר ישראל. בנוסף, ארגון שיודע לשלוח מייל עם קובץ PDF ללקוח משלם על הקובץ אגורות בודדות בלבד (עלות הפקה פנימית או לחברה היוצרת את הקובץ), ולכן אין לו אינטרס לעודד לקוחות שלו לקבל דואר באמצעות המייל של IPOST במקום במייל הרגיל שלו. לחידוד הנושא, המוצר עלה לאויר כאשר למרבית החברות הגדולות (בנושא דיוור) כבר היה בסיס נתונים של אלפי ומאות אלפי לקוחות שקיבלו דיוור לדוא"ל חינמי. אף בר דעת לא יעודד את הלקוחות שלו להצטרף לשירות שיביא לו (למדוור) הוצאה של כמה עשרות אגורות במקום כמה אגורות בודדות. לסיכום: רישום בעייתי לשירות (צד לקוח), מחיר גבוה מאוד (לצד המדוור). הבעיה הכי גדולה היא שמנהלים ועובדים בדואר לא מפנימים שיש להם תחרות עזה עם מתחרים מצויינים בתחום הדיוור ובעלויות נמוכות יותר והם ממשיכים להתנהג ולהתנהל כמו מקבלי החלטות במונופול שחושבים שרק הלקוח (העיסקי) שלהם יתקפל כי אין תחליף. זה לידי ביטוי בחוסר גמישות יצירתית ושרות לא טוב ללקוח העסקי. מציע להם לעבור על case study של מונופולים בשוקים/ענפים אחרים שנאלצו להכנס למציאות עם מתחרים נוספים ובמקום להתבכיין ולקטר, הובילו את הארגון שלהם להצלחות גם תחת אילוצי תחרות.
אחד שבאמת יודע | 21.05.14
3.
הנה חלפות שימוש לרו"ח שהם תאונת עבודה במשרת מנכל
למה שלא תעשו : קחו את ה i post ועשו בו שימוש כמערכת הפצה של תדפיסי בנק במקום לשלוח ללקוחות בנק הדואר. עשו בו שימוש כדי לשלוח למשתמש קוד הפעלה של כרטיס ויזה נטען בטלו את המייל שיש במחשבי העובדים ועשו שימוש בipost כחלק ממעבר לתוכנות משרדיות בענן ואז לא צריך רישיון office להמשיך?
הרואה לעוורים | 18.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת