13. אני חולק על טענותיו. יש פתרון יעיל..... לאפשר לטווח גדול של מוסכים לטפל במספר דגמים ולא רק למוסכי חברה מורשים. כך תהיה גם יותר תחרות בענף המוסכים וניתן יהיה לקיים יבוא מקביל. | 26.05.14 (ל"ת)
12. סוזוקי בהנהגת הגאון הזה פשטה רגל בצפון אמריקה, ובאירופה בחרורי גסיסה אחרונים הם חזקים בעיקר במכירת מכוניות זבל בעולם השלישי. וזה האיש שנותן עצות לגבי שיווק רכבים ומיסוי. מומחה | 25.05.14 (ל"ת)
9. מה הסיכוי? לנשיא חברת סוזוקי קוראים... סוזוקי! זה כמו שלמנכל תנובה יקראו יצחק תנובה. בטח יש טעות בכתבה. איזה קטע | 22.05.14 (ל"ת)
7. עולם גלובאלי אתם באמת חושבים שסוזוקי, לא יצרנית גדולה במיוחד, באמת מחשיבה את ישראל ??? העניין שלהם זה לא אם יהיה יבוא מקביל לישראל ברשות היצרן או לא אלא ההשלכות של זה ברמה העולמית, אם כל שוק פתאום יבקש להישען על התקדים של ישראל זה יבטל את שליטת היצרן בשווקים והכלים שמייצר לכל שוק ושוק ואת זה אף יצרן רכב לא רוצה ולא ייתן לזה לקרות. 100 פורדים זה דבר אחד אבל יבוא המוני של מכוניות ממקורות שהם לא היצרן בעצמו זה שבירת המסגרת הגלובלית. מסע עולמי | 21.05.14 (ל"ת)
5. תגובה ל-1 יקנו פחות סוזוקי. וגם פחות טויוטה. ומאזדה. וכל רכב אחר ביבוא מקביל. אז מה תקנה? בכללי זה מגוכך שהיבואן המקביל יביא לארץ רכב, ירוויח על המכירה, אבל את העלויות של תיקונים באחריות לרכב, החזקת מערך שירות ושירות לקוחות - זה יפילו על היבואן הרשמי. וזה מעבר לבעייתיות של איך היבואן הראשי אמור לדעת לאיזה דגמים להביא עכשיו חלפים? לנחש? אז בשורה התחתונה - החוק הזה כ"כ "תחרותי" שהוא מחייב את יבואני הרכב הקיימים לספק בחינם שירותים ליבואני הרכב המקבילים, שהרי הם לא יהיו מחוייבים להחזיק מערך שירות כלשהוא. זה מכירות בסגנון "שגר ושכח". אסף | 21.05.14 (ל"ת)
4. כץ בכלל חושב לעבור למכוניות מלגו. יש הרבה יבואנים של לגו לארץ, והשירות מצויין... כץ- הפיל בחנות אביזרי רכב | 21.05.14 (ל"ת)
נשיא סוזוקי ל"כלכליסט": "שיטת היבוא המקביל לא תעבוד"
13 תגובות לכתיבת תגובה