אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נשיא סוזוקי ל"כלכליסט": "שיטת היבוא המקביל לא תעבוד"

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
עולם גלובאלי
אתם באמת חושבים שסוזוקי, לא יצרנית גדולה במיוחד, באמת מחשיבה את ישראל ??? העניין שלהם זה לא אם יהיה יבוא מקביל לישראל ברשות היצרן או לא אלא ההשלכות של זה ברמה העולמית, אם כל שוק פתאום יבקש להישען על התקדים של ישראל זה יבטל את שליטת היצרן בשווקים והכלים שמייצר לכל שוק ושוק ואת זה אף יצרן רכב לא רוצה ולא ייתן לזה לקרות. 100 פורדים זה דבר אחד אבל יבוא המוני של מכוניות ממקורות שהם לא היצרן בעצמו זה שבירת המסגרת הגלובלית.
מסע עולמי | 21.05.14
5.
תגובה ל-1
יקנו פחות סוזוקי. וגם פחות טויוטה. ומאזדה. וכל רכב אחר ביבוא מקביל. אז מה תקנה? בכללי זה מגוכך שהיבואן המקביל יביא לארץ רכב, ירוויח על המכירה, אבל את העלויות של תיקונים באחריות לרכב, החזקת מערך שירות ושירות לקוחות - זה יפילו על היבואן הרשמי. וזה מעבר לבעייתיות של איך היבואן הראשי אמור לדעת לאיזה דגמים להביא עכשיו חלפים? לנחש? אז בשורה התחתונה - החוק הזה כ"כ "תחרותי" שהוא מחייב את יבואני הרכב הקיימים לספק בחינם שירותים ליבואני הרכב המקבילים, שהרי הם לא יהיו מחוייבים להחזיק מערך שירות כלשהוא. זה מכירות בסגנון "שגר ושכח".
אסף | 21.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת