אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ג'ייקובס קוראת תיגר על קפסולות נספרסו

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
ניסיתי את כל הקפסולות - אף אחת לא מתקרבת לקפה
הקמרוני שקניתי באייביי ושעלה לי, כולל קליה, 80 שקלים לקילו - 56 אגורות למנת אספרסו מטורפת באיכותה. להבדיל מהקפסולות שרק יוצרות עוד זיהום לשם ייצורן והופכות לאשפה לאחר השימוש - הקפה שלי לא התחיל דרכו בתוך פלסטיק ולאחר שנחלט הוא ממשיך להחזיר לי אהבה ומדשן לי את הגינה (במיוחד את עץ האגס, שאפילו חזר להניב פרי)...
שמוריק | 04.06.14
24.
"התאמה" לחיך הישראלי זה תירוץ עלוב ופתטי של יבואנים ויצרנים לנמק מחיר גובה מאחוריה מסתתרת
למעשה הפחתה משמעותית של איכות המקור. אני כבר רואה איך מייבאים סדרות מיוחדות רק לארץ בטענה של "התאמה" לחיך הישראל. פחות במשקל של הקפה בכל קפסולה. יותר במשקל הקפה הלא איכותי על חשבון הקפה האיכותי וכד'. [כמו אחרים שהסבירו שהצרכן הישראלי מאוד אוהב מלח ...הרבה מלח הרבה הרבה מלח ..או הרבה סוכר ..המון סוכר...ואיזה מזל שזה עוזר לנפח את המשקל בזול וואת הכיסים של היצרנים והיבואנים ואת שירותי הבריאות..] כמובן "שההתאמה" תעזור לנמק מחיר גבוה לעומת המחיר בחו"ל בין שלל יתר התירוצים. תעשו טובה !!! אל תעשו "התאמות "
מיקי | 02.06.14
16.
הקפה השחור של ג'ייקובס ונס קפה 'גולד'
הקפה השחור של ג'ייקובס נכשל לא בגלל "עוצמתו של קפה טורקי עלית", אלא פשוט בגלל שהוא לא טעים. אם להיות מדויק יותר, דוחה זו המילה. קניתי פעם אחת (היה במבצע, לא ניתן צ'אנס?) ונגעלתי. לא יאומן שהם לא עשו בדיקה קטנה לפני שהוציאו את הקפה השחור שלהם לשיווק. הנס שלהם מצוין בגירסא הרגילה, הגולד לא משהו. נקווה שהקפסולות שלהן יהיו טובות.
 | 01.06.14
4.
די כבר עם המנטרה השחוקה של החיך הישראלי
תביאו קפה כמו ששותים בכל העולם, אני לא מכיר הרבה ישראלים ששתו קפה איכותי באיטליה או במקומות אחרים באירופה והוא לא היה תואם לחיך שלהם ... רואים את זה הרבה במוצרים אחרים - איך "החיך הישראלי" שאף ישראלי כרנאה לא פרסם מעולם גורם לגבינות לאבד טעם, למוצרים רבים להיות מתוקים הרבה יותר וגורם להחלפות של שמנים מן החי בשמנים מהצומח (כמובן דוגמאות כלליות) בקיצור, אם הקפה הוא טוב - הביאו אותו, לא צריך לשנות.
n | 01.06.14
3.
כל תחרות לנספרסו - טובה לשוק
החבר'ה בנספרסו מתנהגים כאילו השליטה בשוק מאפשרת להם לקחת כל מחיר. הצרכן הישראלי שוב מוכיח שאינו מתוחכם ואפשר לעבוד עליו. אני קונה קפסולות של המתחרים ב 40% פחות ומחכה לכניסת מתחרה נוסף. אנחנו כולנו ממנים לנספרסו מבנה הנהלה מפואר ( בסגנון הייטק) ואולמות תצוגה וקטלוגים פלצניים במחיר קפסולות שבשמיים. נספרסו - תתעוררו שם הפטנט שלכם פג - והמכונות מיצרות קפה טוב מאד גם של אחרים.
שלמה | 01.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת