אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האיחוד האירופי מפנצ'ר את חלום המכונית של גוגל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אמרתי ואומר זאת שוב- המכונית עוד לא התמודדה עם תנאי כביש בלתי צפויים
כשהיא תגיע למצבים שהיא לא יכלה לחזות מראש ואינם בשליטתה (למשל סטיה/עקיפה זריזה ומסוכנת של הנהגים לידה. ילד שקופץ לכביש כשמאחורה יש שיירה של רכבים), בכבישים שהיא לא מכירה או עם שלטי אזהרה שהיא לא מזהה, בלי נהג שיקח את ההגה לידיים כמו שקיים עכשיו (ואיתו את האשמה), זה רק עניין של זמן עד לתאונה הקטלנית הראשונה (יכול לקחת שנים אם מדובר בסדרה של מאה רכבים) ולא יעזרו כל 'אמצעי הבטיחות' שהתקינו בתוכנה.
ג'וני | 07.06.14
7.
יקח לזה יותר מכמה שנים
המכונית עוד לא יודעת להתמודד עם מציאות דינמית שבה יש עוד הרבה משתנים עצמאיים (רכבים ואנשים) אחרים שלמערכת אין שום יכולת לחזות את ההתנהגות שלהם. לא מדובר כאן עוד על כביש מהיר סגור ומפונה מאדם. תביעות הפיצויים (שודאי יעלולה יותר מהרווח הנקי שלה ממכירת המערכת והחיישנים), וההפגנות שיתעוררו, יגרמו לגוגל לחשוב פעמיים אם היא באמת מעוניינת להמשיך להתקדם בנתיב הזה.
ג'וני | 01.06.14
1.
גוגל - 0 תאונות למיליון ק"מ. האדם - 0.15 תאונות למיליון ק"מ
אלה הנתונים שפורסמו על ידי הלמ"ס ומשטרת ישראל לשנת 2009: בשנת 2009, נעשו 0.15 תאונות למיליון ק"מ של נסיעה מהם 0.13 היו קלות, 0.02 בינוניות ו-0.01 קטלניות. המכונית של גוגל נכון לעכשיו נראית מוצלחת יותר אולם נדרשים עוד כמה מיליוני ק"מ של נסיעה כדי להוכיח זאת.
ירון | 01.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת