10. אמרתי ואומר זאת שוב- המכונית עוד לא התמודדה עם תנאי כביש בלתי צפויים כשהיא תגיע למצבים שהיא לא יכלה לחזות מראש ואינם בשליטתה (למשל סטיה/עקיפה זריזה ומסוכנת של הנהגים לידה. ילד שקופץ לכביש כשמאחורה יש שיירה של רכבים), בכבישים שהיא לא מכירה או עם שלטי אזהרה שהיא לא מזהה, בלי נהג שיקח את ההגה לידיים כמו שקיים עכשיו (ואיתו את האשמה), זה רק עניין של זמן עד לתאונה הקטלנית הראשונה (יכול לקחת שנים אם מדובר בסדרה של מאה רכבים) ולא יעזרו כל 'אמצעי הבטיחות' שהתקינו בתוכנה. ג'וני | 07.06.14 (ל"ת)
9. לא יעזור להם כלום. זה רכב העתיד. לאחר שהרכב ייסע בכבישי ארה"ב עם אפס תאונות למליון ק"מ, ולאחר שהציבור ירכוש אותו בהמוניו, תתעורר אירופה לדרישות אזרחיה. "גם אנחנו רוצים כזה" אי אפשר לעמוד בפרץ בפני חידושי הטכנולוגיה. חיים | 04.06.14 (ל"ת)
7. יקח לזה יותר מכמה שנים המכונית עוד לא יודעת להתמודד עם מציאות דינמית שבה יש עוד הרבה משתנים עצמאיים (רכבים ואנשים) אחרים שלמערכת אין שום יכולת לחזות את ההתנהגות שלהם. לא מדובר כאן עוד על כביש מהיר סגור ומפונה מאדם. תביעות הפיצויים (שודאי יעלולה יותר מהרווח הנקי שלה ממכירת המערכת והחיישנים), וההפגנות שיתעוררו, יגרמו לגוגל לחשוב פעמיים אם היא באמת מעוניינת להמשיך להתקדם בנתיב הזה. ג'וני | 01.06.14 (ל"ת)
4. ל-1 : חכם בלילה!!! ברור ש 0 תאונות, כי אין ולא יהיה רכב כזה בשוק עוד הרבה זמן..... ל-2 מותר לחבר לסוס אם הסוס דיגיטלי | 01.06.14 (ל"ת)
3. הרעיון האירופאי: מכוניות אוטונומיות אחרי מכונית ידנית נשמע כמו הרע שבכל העולמות ערן | 01.06.14 (ל"ת)
1. גוגל - 0 תאונות למיליון ק"מ. האדם - 0.15 תאונות למיליון ק"מ אלה הנתונים שפורסמו על ידי הלמ"ס ומשטרת ישראל לשנת 2009: בשנת 2009, נעשו 0.15 תאונות למיליון ק"מ של נסיעה מהם 0.13 היו קלות, 0.02 בינוניות ו-0.01 קטלניות. המכונית של גוגל נכון לעכשיו נראית מוצלחת יותר אולם נדרשים עוד כמה מיליוני ק"מ של נסיעה כדי להוכיח זאת. ירון | 01.06.14 (ל"ת)
האיחוד האירופי מפנצ'ר את חלום המכונית של גוגל
10 תגובות לכתיבת תגובה