15. כאשר חפרים יכנסו חופשי לשדה תבכו מדוע אין פיקוח ותיירים יציפו את הבעיה ככלל במרבית המדינות המתוקנות באירופה ובמקומות אחרים, מוניות בשדה התעופה במכרז ומפוקחות בתמחור ובשירות. | 04.06.14 (ל"ת)
14. כעת השופטים יחליטו ידם של מי על העליונה: של מנהלי המחר או של מנהלי השלשום דוד גרינברג | 02.06.14 (ל"ת)
12. לגט טקסי אין בכלל רשיון של תחנת מוניות וכמה כתבות היו שהם מרעים את תנאי הנהגים פוגעים בכל הנהגים | 02.06.14 (ל"ת)
11. רש"ת צודקת ! צריך בעל בית בנתב'ג ולא ג'ונגל של מוניות לי חשוב שאדע שמחירי הנסיעה במונית מפוקחים. ויש מי שבודק את התנהגות הנהגים ובטיחות הנסיעה . זה עדיף על ג'ונגל שבו כל חאפר מגיע לנמל ואין סדר ובקרה. גט טקסי איננה חברת מוניות אלא מתווכת שגוזרת עמלות מהנוסעים ומהנהגים שגם כך מתקשים להתפרנס. אם הם רוצים להתמודד במכרז של נתב'ג שיעשו זאת כפי שכל אחד יכול. מספיק עם הדמגוגיה שגט טקסי מפיצה מתוך הנחה שרוב הקוראים תומכים אוטומטית במי שטוען לאפליה. משה פייזר | 02.06.14 (ל"ת)
9. תוסיפו לזה גם קנס!!! קנס של טריליון שקל !!!! ואז נראה אתכם, רק ככה אתם יודעים להרוויח, ללא תחרות. צפוני | 02.06.14 (ל"ת)
6. שחיתות לשמה גוף ענקי ומושלת כמו רשת מנסה לשים את ידו בשוק החופשי! מי אתם שתמנעו מהצרכן לבחור? מחר גם יגידו חנו איפה לעשות קניות הביתה, עם מי לטוס ואיפה לגור? ואם אני רוצה לסוע רק עם גטאקסי? זה עניין פרטי מרכני ואני מקווה שבגצ ינהג כראוי! ליאת | 01.06.14 (ל"ת)
2. התערבות גסה של רשות שדות התעופה בנושא המוניות עוברת על חוק כבוד האדם וזכותו להתפרנס בכבוד מבלי לשלם שלמונים לרשות ובכך מונעת תחרות והורדת מחירים .בהסעת נוסעים לביתם לאחר חזרתם ארצה מח"ול . מי אפשר להם לנהל את המדינה ולהכניס את היד לכל הנוסעים השבויים שחוזרים ארצה. adht | 01.06.14 (ל"ת)
גט טקסי עוברת למתקפה; עתרה לבג"ץ נגד הרחקתה מנתב"ג
15 תגובות לכתיבת תגובה