אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ח"כ עדי קול: "HOT מתישים אותך עד שאתה חוזר להיות לקוח שלהם"

77 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

77.
הטרדות מהוט
מאז הניתוק מהוט מוצף בטלפונים הפוגעים בשלוות נפשי ופוגעים קשות במצב בריאותי השברירי. שלחתי אין ספור פניות להוט ולרגולטור גברת מרב שטרוסברג אלקבץ הוט שיקרו ביודעין לרגולטור ודבר לא נעשה. תמו הכוחות לבן 72 המחובר למוקד הרפואי 24/7. אנשים יקרים מה עוד אפשר לעשות ?
יהושע ענר | 17.11.17
71.
חברה דורסנית חוויה טראומתית עובדים עלובים
בתור לקוח שעבר ועובר הטרדה כמו זו המתוארת, בהצלחה כל הכבוד. ואוסיף מילה על העובדים הרי אתם יודעים בדיוק מה אתם עושים אולי תעמדו לרגע ותבינו שזו לא הדרך הרי יעשו לכם אותו דבר עם לא HOT אז הבנק, המוסך או כל חברה אחרת תנסו לשנות לא להיות כבשים. גם אתם בדרג מנהלי הבניים ומעלה הרי אין לכם באמת ממה להחזיק מעצמכם. "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו ..." תיסלם
 | 09.06.14
66.
לא יודע מה איתכם, אבל תגובתה של מירב שטרוסברג, לא נשמעת לי לטובת הצרכנים
לא ברור לי איך מי שתפקידה 'נהלת תחום הגנת הצרכן במועצת הכבלים והלוויין', מנסה להסביר (בהתגוננות!) שזה לא 'מה שמטריד את הצרכנים', במקום לומר 'אפעל מיד לשנות את הנהלים'. איך זה שצריך חברת כנסת נורמלית (מהבודדות שישנן), כדי שהרגולטורית תתעורר? מה בדיוק היא עושה שם? בטח שלא רגולציה על הכבלים. מבקר המדינה - לטיפולך אודה. כבר הזכיר מישהו שה'מועצה לשידורי כבלים ולוויין' אינה אלא מפלט למקורבים. נראה שלא טעה.
הב | 03.06.14
65.
חברי כנסת ילדותיים מתעסקים בענינים זניחים
המון דברים קשים קורים במדינה: מערכת הבטחון זוללת את כספי המיסים שלנו, מערכת החינוך בהדרדרות, בתי החולים צפופים וסובלים ממחסור בכח אדם, מחירי הדיור בשמיים, ישראל מאבדת את ירושלים כעיר ציונית ועוד. אבל חברת הכנסת מתעסקת בפניות טלפוניות שקצת מציקות. זה מגוחך ועצוב שיש לנו ח"כים כל כך ילדותיים. לידיעתך חברת הכנסת, יש בישראל אנשים רעבים, ניצולי שואה שלא גומרים את החודש, אנשים שלא מקבלים טיפול רפואי ראוי. אבל מה זה לעומת ההרגשה הלא נעימה שלך. איפה הפרופורציות? יש לך עודף זמן? זה מה שאת יוצאת איתו לתקשורת?
אורי | 03.06.14
62.
לשלוח מכתב רשום + "מבלי לפגוע בזכויות" ולדרוש שיחדלו להטריד!
ולהודיע שאם לא יפסיקו להטריד, (1) תוגש נגדם תלונה במשטרה על חדירה לפרטיות, וגם (2) תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות - במקרה של הטרדה אין צורך להוכיח נזק - רק להוכיח שהיתה הטרדה! כמובן, יש לתעד את כל ההתקשרויות - יש פיצוי קצוב על כל אחת!
דיתה | 02.06.14
59.
משהו מקולקל בהנהלת הוט
החברה הכי מושמצת בארץ, לקוחות נשבעים שלא יחזרו אליהם, שירות הלקוחות ירוד, המכירות אגרסיביות בגועל ולחברה מוניטין נוראי. יעשה בשכל המנכ"ל אם יאמץ את אחת משתי ההמלצות: 1) יתפטר ויפנה מקומו למישהו שיכול להרים את המוניטין הנוראי ולמשוך יותר לקוחות 2) יעשה בדק בית רציני ואמיתי, יסיק מסקנות וישפר את השירות לא כל כך קשה
יס | 02.06.14
53.
לא מוכן לשמוע מ-HOT
אליי התקשרו 7 פעמים אחרי שהתנתקתי וגם כשביקשתי שידאגו למחוק את מספר הטלפון שלי מהמאגרים שלהם לא עשו זאת. זה בנוסף להמשך חיובים בכרטיס אשראי אחרי שביטלנו את העסקאות (באמצעות חברת האשראי!!) הם פשוט חייבו מחדש באמצעות מספר ספק חדש, ואז כשביטלנו גם את החיוב הזה, ביצעו עוד חיוב ע"י עוד מספר ספק! בסוף ביטלנו את כרטיס האשראי ואז התקשר עו"ד שלהם לאיים - אמרנו לו שאנחנו לא פוחדים ודווקא מעוניינים להגיע למשפט, ואז כשהוא הבין שאנחנו לא פוחדים ביטלו לנו את כל החיובים!!! מה זה אומר?? זו סחיטה ושיטת "מצליח"! זה לא הפתיע אותי שאחותי שבמקרה עובדת ב-HOT בעבודה זמנית סיפרה לנו במשפחה כמה הם מושחתים שם...
לא מוכן לשמוע מ-HOT | 02.06.14
51.
צריך גם חוק שמחייב את החברות האלה
לא לסנן לקוחות בטלפון, על ידי הזנת פרטים מראש, ולהקצות מספר שווה של נציגי שירות לטיפול בפניות חדשות/שירותים חדשים, לפניות בנושאי ביטול/שירות טכני/בעיות אחרות. לא ייתכן שהמערכת תסנן אותי ולא אצליח לקבל מענה. ואם אחייג לרכישת שירות נציג יענה לי תוך שניות ספורות. זו חוצפה וממש סוג של הונאה. גם במיילים לא טורחים לענות כדי למשוך זמן. מהצד השני הם מאוד אוהבים לחייב על דעת עצמם ובזריזות מרשימה, כרטיסי אשראי, ללא בדיקה ואחר כך לקחת את הזמן בטיפול ובהחזרת הכספים. מישהו צריך לעשות סדר עם החברות האלה. שיחייב אותם, בשירות ונגישות סבירים והוגנים ללקוחות. כן, גם אם הם רוצים להתנתק. הניסיון הגרוע שלי הוא עם הוט. אבל מן הסתם זה קורה בלא מעט חברות מהסוג הזה. דרך אגב ב 012 כשהייתי צריכה להתנתק קיבלתי מענה מהיר ואדיב. ואזכור להם את זה בחיוב להבא.
 | 02.06.14
48.
זה לא שירות הלקוחות אלא משווקים חיצוניים של מחלקת מכירות שטח בחברה.
זאת גם הסיבה שלחברה אין ממש שליטה עליהם, הם מקבלים רשימות מודפסות ויודעים שיקבלו עמלה של 300 שקל על כל מנוי שישיגו ומרגע שהרשימות הגיעו אליהם אין לחברה דרך לעצור אותם (חוץ מלסרב לקבל את המנויים שהם מביאים לה, ואת זה היא לא תעשה לעולם).
כלכלן | 02.06.14
45.
זכרונותיי מחיפוש ספק תשתית אינטרנט...
אז התקשרתי להוט לברר מה המחיר שהם דורשים, ואז התקשרתי לבזק לברר כמה הם רוצים בשביל מהירות דומה והחלטתי ללכת על בזק (הם הציעו לי בזול יותר, ובלי כל מיני סעיפים שלא הבנתי). חודש אחרי זה, עוד היו מתקשרים אלי מהוט להטריד אותי להתחבר אליהם, עד שיום אחד צרחתי עליהם בטלפון שאם הם לא יעזבו אותי בשקט אני אנקוט בצעדים משפטיים, היה נחמד שכל הקומה בעבודה שמעה אותי, ורק אחרי זה נהיה שקט סוף סוף. זה יפה שהעבירו את חוק הספאם, שגם לו אף אחד לא מקשיב, אולי שיעבירו את חוק הספאם הטלפוני? מדי פעם אני מקבל גם כל מיני טלפונים הזויים מרבנים מוקלטים לראש למיניהם, בנקים שמחפשים להטריד אותי למרות שמצב החשבון בסדר וכל מיני "סקרים טלפוניים" שקר כלשהו.
kjh | 02.06.14
44.
10-15 תלונות???? חשבתי שאני היחיד....
ובכלל לא פניתי לנציב התלונות. אז זה כבר 16... לטובת הוט ייאמר שכשאתה משתמש בנשק הניתוק, הם מורידים את המכנסיים כדי שתישאר. וזאת לעומת בזק, שחושבים שהם מוכרים יהלומים (עאלק), ומנפנפים אותך "אם אתה מחפש מחיר נמוך אז לא הגעת למקום הנכון, אנחנו מוכרים מוצר איכותי שעולה יותר, בלה בלה בלה". וזה חארטה- לשניהם יש בדיוק את אותו מוצר, עם אותם ניתוקים, אותה מהירות, אותו זמן המתנה ארוך למוקדנים, ואותה רמה נמוכה שלהם.
בולי | 02.06.14
42.
אני דווקא נהנה לדבר איתם
התנתקתי מהוט לפני חצי שנה ומאז יש ריטואל קבוע: שלום XXXXX מדברים מהוט. מה שלומך? טוב, מה את רוצה? רציתי להציע לך בלה בלה בלה אבל מאז שהתנתקתי מכם החיים דבש וסילאן, למה את רוצה לקלקל לי? יש לנו מבצעים של בלה בלה בלה זה לא תחליף לדבש וסילאן וכך אני מתיש אותה כל פעם מחדש
עמי | 02.06.14
40.
מירב שטרוסברג, מנהלת תחום הגנת הצרכן במועצת הכבלים
טוענת ש"צריך לזכור שזה לא חד ערכי ויש גם לקוחות שמצפים שיתקשרו אליהם ויציעו להם תנאים אטרקטיביים". כן, מירב, אין ספק שישנם לקוחות כאלה, אבל גם אין ספק שלקוח שביקש שלא יתקשרו אליו, עד כמה וכמה אם שלח פקס, לא רוצה שיתקשרו אליו. החל מנקודה זו מדובר בהטרדה, ואף תירוץ לא תופס. כמו שיש חוק אנטי-ספאם, אין סיבה שלא יהיה חוק אנטי ספאם טלפוני. אז אולי כדאי שתעשי את עבודתך להגן על הצרכן ולא למצוא תירוצים לחברות הכבלים והלווין.
guy.cat | 02.06.14
37.
אלי טלפנו 20 פעם
לפני כחמישה וחצי חודשים סוף סוף התנתקתי מהוט לאחר נסיונות אינסופיים לא לענות לפנייתי. לאחר מכן התקשרו אלי בדיוק 20 פעם. כאשר אני מסביר להם באריכות, בהתאם לבקשתם, שגם אם יתנו לי תכנית טריפל ל10 שנים במחיר 1 שח לא אחזור, חלקם מנתקים באופן גס ללא אמירת שלום וחלקם הקטן מסבירם שעכשיו הם הבינו את המצב. אינני משלה את עצמי ובשלב מסויים אקבל את הפניה ה21 שלהם. חבל שאינם משקיעים בלקוח כשהוא עדייין לקוח. חג שמח לכולם וגם לעובדי הוט
דוד א | 02.06.14
34.
חשבתי לתבוע את הוט על הטרדה
מזדהה עם כל מה שנאמר בכתבה לא עבר יום בלי שקבלתי טלפון מהוט שבו הם שואלים מדוע התנתקתי והאם אני רוצה לחזור להיות לקוח. כשאיימתי בתביעה ניתק לי המוקדן את הטלפון בפרצוף. לא שזה מנע מלהמשיך לקבל שיחות , בנקודה הזו שיניתי שוב את הגישה בשביל להיפתר מהם, אז שאלתי האם לא רשום להם שיחות קודמות שבהם אני מבקש מפורשות שלא לפנות אלי ושזה מציק לי אז נאמר לי , לפחות בצורה כנה , שמדובר על מוקד אחר ושאין רשומים וכאלה ושמתגמלים אותם לפי כמות אנשים שהם מחזירים ולכן לא איכפת להם להמשיך ולנסות. הלוואי ויעשו לזה סוף פעם אחת ולתמיד
אמיר | 02.06.14
26.
גם פלאפון לא מפסיקים להציק לי מאז שעזבתי אותם
לא משנה שאני אומר להם שגם אם הם יהיו חברת הסלולר האחרונה בארץ אני לא אתחבר אליהם וגם לא בחינם. ומבקש פעם אחרי פעם שלא יתקשרו. הם ממשיכים להציק בטיעונים שונים ומשונים כמו זה שמדובר במוקדים שונים, על שיתוף מידע בהקשר הזה הם לא שמעו... לא אשכח איך כשהייתי לקוח שלהם טרטרו אותי בחשבוניות לא הגיונית ואי עמידה בחוזה.
קובי | 02.06.14
20.
מילא מתקשרים - אבל עם מספר חסום
לקבוע בחוק שכל חברה המתקשרת ללקוחות שעזבו שזה יהיה עם מספר לא חסום. הוט ועוד.. ממשיכים לטרטר אותי ונמאס לי . החלטתי להבא להקליט את השיחות ולהתחיל לתבוע אותם על הטרדה. מקווה רק שבבתי המשפט ישבו שופטים עם ביצים גדולות ויטילו עליהם קנסות כבדים. אתמול פורסם שבעלי הוט במקום הראשון עם הכי הרבה כסף . ח"כ בפעם הבאה אני יצביע רק לאלה שהביאו חוקים לטובתנו הצרכנים.
יצחק המסכן | 02.06.14
18.
הדום עדי (מרבד) קול מנסה להרים את קולה...
נו מתי הבחירות? נמאס לי מהגרוטסקא הזה שקרויה "יש עתיד". לדעתי יש להלקות 10 מלקות בכיכר העיר כל מי שהצביע לבדיחה הזו. והנה עדי קול למדה משר החינוך ומשר האוצר והחליטה לתת את קולה בחוק פופוליסטי מיותר ודי מפגר לטעמי. זה לא קשור בהוט או כל חברה אחרת. זאת דרך לקבל הצעות והנחות מחברות וזה חלק אינטגרלי ממשא ומתן בין לקוח לחברה. אז האין עתיד הזו רוצה להתערב גם בזה?
יהיר הלפיד | 02.06.14
17.
התנתקתי מהטריפל בספטמבר 2013 והוטרדתי למעלה מ 100 פעמים
אני מוכן להשתתף בתביעה ייצוגית....הוטרדתי ברמות קשות לאורך חודשים והתחושה היא של חוסר אונים ושנאה תהומית כלפי החברה. רק כעת אני רואה בעלי תפקיד שניתן היה לפנות אליהם. אני אשמח שהמקרה שלי ייבדק לגופו. פשוט לא ראיתי טעם להתקשר להוט ולהמתין למעלה מחצי שעה בשביל שנציג זה או אחר ירצה לשמוע את הסיפור מהתחלה ויבטיח כי לא יחזרו אליי יותר...הבטחה חסרת ערך
רונן | 02.06.14
10.
כל הכבוד לעדי קול!!!!!!!!!!
עדי המקסימה - אנחנו מכירות מהעבר מקבוצת האוניברסיטה.. ואני ממש מחזקת אותך בכל פועלך!!!! הרעיון שלך עם הוט מעולה!!! הייתי מציעה להרחיב אותו גם לחברות האחרות שלא פחות מטרידות. בנוסף - כדאי ליזום מאבק גם בפרסומות המוקלטות וההודעות שמגיעות נגד רצוננו לטלפונים שלנו (הניידים והנייחים) ומטרידות בחוצפה ממש! שיהיה לך בהצלחה בכל מה שתעשי (ואני בטוחה שתהיה!), שלך, רונית
רונית | 02.06.14
8.
גם אנחנו ולא רק ע"י הוט
התנקנו מהוט לאחר שהתברר לנו כי שילמנו מחירים מופרזים במשך שנים. זה כחצי שנה אין ולוא שבוע אחד שאין מטרידים אותנו טלפנים/יות ברמת שיחה ירודה ובעברית קלוקלת, בהצעות לשוב. ביקשנו שירשמו כי אין להטרידנו ולא עוזר. דבר דומה עם סלקום, שפשוט רימו אותנו ולכן עזבה רעייתי אותם לטובת גולן. גם שם פועלת שיטה זו, אפילו ביתר אגרסיביות. החוק יהיה במקום אם אכן הוא יאכף. שילמדו להיות הוגנים ולשמר לקוחות קיימים ולא כשנוטשים אותם.
דב | 02.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת