אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצצה לעולמו העסקי של בעלי סופר-פארם: "לקחנו חסרונות והפכנו ליתרונות"

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
מבצעים בסופר פארם
במרבית המקרים שיש מבצעים, הם לא על המדף. אדייק ואומר שהרוב. הסיבות השכיחות שהכל נמכר ואזל והם מקווים שמחר יגיע מלאי. כמובן שגם למחרת המלאי לא מגיע. וחבל. אתם מפרסמים על מבצעים ואתם אמורים להיערך בהתאם. בכל פעם זה יוצר טעם מר. אשמח לתגובה. תודה.
אתי אליאב | 11.07.18
33.
כל הכבוד לקופלר
יצר יש מאין פותח בכל חג בכל שבת ושם פסס על משרד התמ"ת למי אכפת. מנצל את העובדים יופי וכולם מבסוטים לעבוד במקום עם שיק אבל בלי הרבה כסף-וכולל עמיתים המנוצלים יפה ובאלגנטיות-כולל מהמגזר ובעיקר. הלקוחות קונות בסטייל ובשיק ומשלמות יקר אבל ....מזה מבסוטיות... מדובר בגאון שמשחיל לכולם כולל ספקים גדולים ביותר איזו עבודת שיווקית גאונית עסקית שמשתלמת וכולם מרוצים אני הייתי נותן פה פרס
עמית מחקר | 10.06.14
25.
לא יודע מה איתכם, אבל אני מרגיש שסופר פארם מיתגו את עצמם בצורה יוצאת מן הכלל
אני באמת נהנה מחוויית הקנייה שם ולפעמים נכנס לשם רק בשבל הכיף. (והתגובה שלי לא צינית, אלא כנה לחלוטין). הלוואי ועוד רשתות היו מספקות את החוויה הזו שאני אפילו לא יודע לשים את האצבע עליה.
נאור | 05.06.14
23.
כאשר חשב אולי 50 חנויות ,לא ידע כמה אידיוטים חיים בישראל
הכבוד מגיע לך שתיכף ראית וניצלת את זה ,אתה יקר ברוב המוצרים ללא יוצא מן הכללאני זוכר את נווה אמירים הייתם צנועים וזולים ולאט לאט הפכתם לתולעים מרבה רגליים-יקרנים מקסימום היום פלסטר ואקמול כמו אז גם היום גרתי לידכם וגם היום אחרת לא הייתם זוכים לראות אותי
גדעון | 05.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת