9. איך בדיוק 10 ימים ברצף אם כל 7 ימים יש שבת?!!!! נו באמת! ראיתי בעצמי כיצד נהגים "נוהגים", שהם עסוקים בשיחות טלפון במהלך נסיעה, שהם לא עוצרים בתחנות ( בתוך אחת שנוסעת כ 5 שנים באותו קו ראיתי לפחות 5 פעמים שהנהג לא עצר בתחנה) .בדבר אחד העובדים צודקים - הגדילו את תדירות הרבות אך בצורה מאוד לא חכמה ( לתחנה שלי מת"א יש רכבת ב 18:23 וב 18:46 ולאחר מכן ב 19:23, 19:46 וכך הלאה. איך זה בדיוק משפר את התדירות??!!) הוסיפו נסיעות אך הפחיתו את כמות הקרונות באותה רכבת. כתוצאה כמות הנוסעים תגדל ( כי יהיו יותר נוסעים שייסעו בזמנים השונים ויעברו לרכבת) וכמות הקרונות תישאר אותו דבר באופן כללי , לכן בכל רכבת היא תפחת. הדבר ייצור עוד יותר עומס. הגדילו את תדירות הנסיעות אך כמות העובדים לא גדלה, כתוצאה אין מספיק פקחים לכל הרכבות. בקיצור כמו תמיד. רצו לשפר את השירות אך עשו את זה דרך המקום האחורי ולא באמצעות מוח. כתוצאה גם הנוסעים וגם העובדים לא מרוצים. ולגבי העובדים - שייצאו קצת "החוצה" מהעבודה בגוף ציבורי עם תוספות שכר ואז באמת ייראו מה זה לעבוד 10 שעות כל יום , ולא לשבת על התחת במזגן אלא על הרגליים ובשמש, ושיפסיקו לבכות על כל דבר! | 13.06.14 (ל"ת)
4. יום אחד הרכבת הגיע בזמן אני כל יום נוסע ברכבת ויום אחד בערב הרכבת יצאה בזמן,כולם הביטו בשעונים | 10.06.14 (ל"ת)
1. רגע, לא מדובר על לוח זמנים לסגירת הרכבת? אני הייתי בטוח שסוף סוף הממשלה השכילה לסגור את הגוף העלוב הזה שמבייש את עולם הרכבות ובצעד של שקיפות מול הציבור פרסמו את הלו"ז החדש לסגירת הרכבת. | 10.06.14 (ל"ת)
עלונים שהופצו בקרונות: "רכבת ישראל לא ערוכה להפעיל את לוח הזמנים החדש"
9 תגובות לכתיבת תגובה