17. פלא איך אף חברת השכרת-רכב לא חשבה על זה לפני כן ועוד יותר פלא איך העיריה בת"א לא מעודדת קוי שירות ב-5-6 שקל לנסיעה *מטעמה*, שימנעו את הצורך ברכב פרטי במרכז העיר. ומה עם חברת הסעות שתתבסס על אנשים פרטיים? יש כבר אחת כזו ב-SF. תהרוג את אגד אחת ולתמיד. רעיונות כ"כ פשוטים, ורק אנשים צעירים ששואלים למה, מצאו את הפיתרון. עג | 18.06.14 (ל"ת)
15. אין על גט טקסי לקוח ותיק ומבסוט בגט טקסי, המוצר מושלם ולדעת שנוצר עי מייסדים ישראלים גאונים זו גאווה! כל הכבוד לכם תמשיכו כך ואובר יכולים לחפש אתכם בסיבוב. חזי | 13.06.14 (ל"ת)
14. VIA נשמע רעיון מעולה גט טקסי טובים ומשתפרים. עושה רושם שאובר יהיה יקר, אם ישכנעו את המדינה לשנות את החוק. EJ | 13.06.14 (ל"ת)
13. ל-2: הסיבה, אני מניח, היא לא הסיבוכיות אלא גודל הרכבים וה"אירוך" בשל מספר גדול של נוסעים בבעיות מהסוג הזה, יכול להיות שלמצוא את המסלול האופטימלי לוקח 70000 שנה, אבל למצוא מסלול קרוב לאופטימלי לוקח בסדרי גודל פחות. לא הנוסע ולא הנהג ישימו לב אם הנסיעה תהיה ארוכה בדקה מהמסלול האופטימלי, או שההורדה של הנוסע תהיה בכמה מטרים יותר רחוקה. בעיקר כשלוקחים בחשבון שזמני הנסיעה בכביש פתוח הם רק הערכה בכל מקרה ולכן לא ניתן באמת לבחור דרך אופטימלית ב100 אחוז. | 12.06.14 (ל"ת)
12. אני אסביר לכם איך נהגי מוניות נמצאים במלכוד מתמיד ומדובר במיוחד באלה שאין בבעלותם "מספר" (רישיון להפעלת מונית) ו/או מניה בתחנת מוניות ו/או מונית בבעלותם. חסרונו של אחד או יותר מאלה מעלים את הוצאות העסק, עד לרמה של חוסר כדאיות ואפילו הפסד שוטף. לנהג מונית בחירה מצומצמת: כמו מורד בעיראק או בסוריה שאינו משויך לאף ארגון, יכול לעבוד לבדו בלי תחנה/מכשיר קשר/מחשב וכו'. יכול לבחור להשתייך לארגון המורדים בלבנט - לבחור תחנת מוניות שתעשוק ותנצל אותו בקומבינות בין בעלי המניות בתחנה. יכול לבחור לעבוד מול אפליקציה שתתן לו מחיר נוח, אבל כל ההורדות, התשלומים ועמלות הזויות מביאות אותו למצב גרוע לפחות כמו אותו מורד שבוחר להצטרף לארגון האם אל-קעידה. נהג מונית | 12.06.14 (ל"ת)
11. יש טעות דפוס בכותרת. צריך להיות שגט טקסי שווה 30 מיליארד. ימי הבועה העליזים חזרו בשצף קצף. כל אפליקציה שווה מיליארדי דולרים, משחקים מגוחכים שווים יותר מאשר בנקים, וכולם שמחים. מה שיפה בבועה, שאין אפשרות לנפח אותה לעד... אלון | 11.06.14 (ל"ת)
9. נהג מונית שחושש אתם לא קוראים בין השורות? אובר יגיעו וייקחו לנו את כל העבודה עם נהגים פרטיים. מה נעשה אז? כולם יתעוררו ויבינו סוף סוף שגט טקסי שומרת על הנהגים ויוצרת לנו עולם טוב יותר. אני נהג של גט טקסי ומאושר מהקידמה והטכנולוגיה החדשה שקיבלתי. גט טקסי- תודה על עבודה מצוינת! אילנה | 11.06.14 (ל"ת)
8. גט טקסי- גאווה ישראלית כחברה ישראלית שצמחה בישראל מצליחה כל כך- יש מקום לגאווה. כל הכבוד לגט טקסי על שירות מצוין ועל כך ששינתה את פני עולם המוניות בישראל והביאה לנו הצרכנים בשורה מרעננת.. תמשיכו להצליח! בועז | 11.06.14 (ל"ת)
5. רק גט טקסי בתור לקוח ותיק של גט טקסי אני לא דואג להם בכלל, אובר או לא אובר, זה לא משנה הם נותנים שירות שאין עוד כמוהו ויש להם מוצר מדהים שלא מפסיק להתחדש. אובר פונים לשוק אחר ובאים לשבור את נהגי המוניות שאני מקווה שיהיו מספיק חכמים להישאר בחברה ישראלית, שבי אישית מעוררת גאווה כל פעם שאני נוסע איתם. שי | 11.06.14 (ל"ת)
4. נהול הסעות ללא רכב פרטי זה העתיד מה שuberרוצה לעשות זה העתיד. פחות מכוניות פרטיות והרבה יותר מכוניות לרשות הציבור באמצעות אפליקציות חכמות. כשהמכוניות יהיו אוטונמיות גם הנהגים יעלמו, ותהיה תחבורה רציונלית שתנוהל במין וויז ענק שידע על כל מה שקורה בכבישים בזמן אמת. מכוניות פרטיות, מוניות והסעת המונים יצטמצמו או יעלמו. והרבה מהקוראים יראו עוד בחייהם, עולם ללא מכוניות פרטיות, ללא נהגים וללא תחבורה ציבורית שמתאימה רק בערך לצרכים של הפרט. עדולמי | 11.06.14 (ל"ת)
3. בעוד כמה שנים גם לא ישלמו לנהגי המונית בעוד כ10 שנים הם יחליפו את נהגי המוניות במכוניות ללא נהג, מחיר הנסיעה במונית יהיה כל כך נמוך שלא ישתלם להחזיק רכב פרטי. | 11.06.14 (ל"ת)
2. VIA לוקחת עד 12 נוסעים כי מעבר לכך (13 נוסעים) הסיבוכיות במציאת הדרך החכמה ביותר בהעלאת והורדת הנוסעים בפתרון אלגוריתמי תיקח בערך 70,000 שנה של חישוב. | 11.06.14 (ל"ת)
1. איך? בעזרת עשיקת האזרח הקטן, פשוט לא יכול להיות שנהגי מונית משלמים ככה ועצוב יותר הוא שאובר תיקח להם עוד פרנסה. זה בדיוק כמו שעושקים אותנו בסופרים, מוצרי ילדים וכו. כמי שנמצא בתחום ההיי טק אני חייב להודות שגם כן חושבים על המקסימום, ניתן להצדיק את זה לרוב מפני הסיכון אבל בכל זאת בשלב שכבר אין סיכון אף אחד לא עוצר את המשך ניסיונות המקסימום גאון | 11.06.14 (ל"ת)
איך גט טקסי הפכה לחברה של 3 מיליארד דולר
17 תגובות לכתיבת תגובה