אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לפי הניסיון הבינלאומי, חברות הסלולר בארץ בדרך למיזוג

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
טוב מאד שיש איבוד משרות!!! תתייעלו! תסגרו סניפים פיזיים ותעשו חבילות פשוטות
אף אחד לא צריך סניפים פיזיים עצומים של חברות הסלולר בכל אחד מהקניונים הגדולים במחירי שכירות מופקעים. מי רוצה לבוא לסניף בכלל, להידחף עם כולם ולעמוד בתור ואז לקבל חרא של שירות מנציג חצי מנומס?! תעשו אתר אינטרנט שאפשר לעשות בו הכל. ומי שרוצה לבוא לסניף, שישלם מחירים מופקעים על החבילה כל חודש כדי לממן משכורות ושכירות לכל מי שעובד בסניפים בכל הארץ. לגולן טלקום (ולשאר החברות החדשות) אין כמעט סניפים, משמע כח אדם מיותר (20-50 עובדים פר סניף, עם מנהלי משמרת, מנהלי סניף וכו'). אז הנה כבר חסכון של כמה מאות מיליוני שקלים בשנה, מה שמאפשר לשמור על מחיר חבילה נמוך. וכן, מי שלא מתקדם, ולא מתייעל, סופו לפשוט את הרגל, והצרכן ממש לא צריך לממן החלטות עסקיות גרועות של החברות.
יוסי | 16.06.14
6.
אין שום ספק שהמחירים הנמוכים בארץ הם לזכותו של מיכאל גולן...
הקנאים והמתחרים בוכים...אני עם גולן ממאי 2012, יום ההשקה של גולן טלקום. הכעס שהיה בי על החברות הישנות היה כה עצום שלא היה אכפת לי להיות "שפן נסיונות". מאז העברתי כ-10 מחבריי ומשפחתי לחברה ואני והם מרוצים... שרק ימשיך ככה !!! וגם אם לעיתים רחוקות יש תקלות וניתוקים אנחנו נספוג את זה. לא מדובר במשהו קריטי
מנחם יהודה | 16.06.14
4.
אין הדבר דומה, המשרות שאנחנו מאבדים במשק הישראלי זניחות ובשכר מינימום
הפסדנו במשק כמות משרות נמוכה והמשרות הן שכר מינימום לעובדים האלו אין בעיה למצוא עבודה דומה בכל מקום אחר ולאו דווקא בענף הסלולר... כך שהפגיעה במשק הישראלי זניחה. הדבר השני והחשוב אנו מדינת קומבינה, כבר לאחר שהבינו החברות הגדולות שהשחקנים החדשים לא יפלו מהרגליים, סלקום אורנג' ופלא פון הפסיקו לתקוף והתחילו לקבל. לא יהיו יותר מ 2-3 רשתות דור 4 בארץ... החברות הגדולות והקטנות התחילו במהלכי חוזים משותפים לרשתות דור 4 כך שהרשתות עצמן לא יהיו פרטיות לכל רשת אלא משותפןת, מה שחוסך בעלויות. עברנו ממצב של כל חברה מנסה להראות למי יש יותר גדול למצב שכל חברה חוסכת איפה שיכולה. ואם לעובדים היתה משכורת נורמאלית אז מילא ... אבל ר"צ שמנהל כ 20 עובדים ונמצא בחברה כמה שנים טובות, אין לו חיים ומקבל פחות משכר ממוצע במשק זה לא שכר הוגן...
עידו | 16.06.14
3.
חברות הסלולר הותיקות
בפלאפון, סלקום ופרטנר יש עדיין הרבה מנויים עם הסכמי תמחור ישנים. אלה דורשים יותר התעסקות כי הם מסובכים יחסית ויש בהם יותר תקלות תוכנה ועבודה בשרות לקוחות. כאשר המנויים האלה עוברים להסכמי תמחור חדשים, פשוטים יותר, צריכים פחות עובדים בשרות לקוחות ולכן מפטרים אותם.
פיסקופ | 16.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת