9. ברגע שחברות הרכב תומכות, זה אומר שהלובי קובע ולא הממשל ופירושו שזה לא לטובת הכלל. יביאו יחצ״נים שיספרו שזה לטובת הציבור ומונע תאונות וכו׳, אבל בפועל יקבעו כללים שהם לטובת חברות הרכב שמשתמשות בתורנות ניווט לא יעילות, לא ידידותיות ושלא מעודכנות מהמצב האמיתי בשטח. וייז אוכלת את כל התוכנות הללו, וזה מפריע לחברות הללו. כל שינוי יהיה לרעת הצרכן והנהגים. יניב | 20.06.14 (ל"ת)
8. הבעיה הם האיקונים המכסים חלק מהמפה ולא ניתן להסירם אפילו לא לזמן קצר מאד מפריע לניווט בעיקר כאשר מבקשים לראות את האזור בקנ"מ מוקטן בכדי להתמצא משתמשת | 18.06.14 (ל"ת)
7. ליובל בנתים כל האפליקציות דורשות שאדם סביר ישתמש בהם ויפעיל שיקול דעת אם איך כזה אל תישתמש בהם לא תפקיד הרגולטור | 18.06.14 (ל"ת)
3. חפיף, עוד שנתיים ארה"ב תשתחרר מאובמה שאלו אותם-רובם ממש לא יכולים לחכות שילך כבר. אבי | 17.06.14 (ל"ת)
2. ל- 1 אם סוג מסוים של תחתונים גורם לסרטן היית רוצה שיאפשרו למוכרו ? ליצרניות האפליקציות יש אינטרסים שונים ששמירה על חיי המשתמשים בהן לא בהכרח אחד מהם. במידה והן יוצרות פיצ'ר אשר מסכן את המשתמשים ("בעוד 200 מטרים ישנו מקדונלד, תוכל להכנס אליו למרות שזה אין כניסה"), אין סיבה שהרגולטור לא ימנע זאת. להזכירך, גאוני עמק הסילי-קון כימעט גרמו להרוגים באוסטרליה לאחר שהנווט של אייפון שלח אותם למדבר. יובל | 17.06.14 (ל"ת)
1. יפה שהרשויות בארהב לא בודקות את סוג התחתונים שאנחנו לובשים ארה"ב שהיתה מדינה אשר הממשל הפדרלי לא נכנס לחיי הפרט הפכה למדינה המתערבת בכל נושא וענין ומובילה את הטרנד הזה בכל העולם. הפרטיות שלנו אבדה לחלוטין ובקרוב תעלם הדמוקרטיה ויעלם גם הרצון ונהפוך לרובוטים של איזה רשות או מימשל מבלי שנדע מי הוא. גם זה יהיה בקרוב | 17.06.14 (ל"ת)
ממשלת ארה"ב רוצה להגביל את השימוש בווייז ובמכשירי ניווט לרכב
9 תגובות לכתיבת תגובה