אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסינים מציעים: תנו לנו לבנות נמל באשדוד עם רכבת לאילת

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
כסף ישראלי - ביצוע סיני
1. אם היו נותנים לסינים את פרוייקט הרכבת הקלה בתל אביב הם היו משלימים אותו בעלויות ובלוחות זמנים סבירים. ביתיים מימן תקציב המדינה בזבוזים בנת"ע. 2. רכבת לאילת היא צורך לאומי אסטרטגי - היא תחייה את הנגב ואת הפריפריה ואת נמל אילת. הסינים ישלימו את הפרויקט ויבצעו אותו בזמן ובכסף סביר. ישראל יושבת על עורק תחבורתי חשוב של סחר מסין למערב. 3. היה רצוי כי הכסף יגיע כולו או עיקרו מכסף ישראלי ולא מכסף סיני - הבעלות על נכסי תשתית חשובים אלה חייבת להיות ישראלית מלאה. ניתן להשתמש כאן במימון על ידי הנפקת אג"ח לציבור.
דוד | 20.06.14
4.
מדינה למכירה וישראל כץ הוא סוכן המכירות
נראה שמדינת ישראל ששה לתת לסינים בסיס פעולה בתחומה. אך כפי שאפרים הלוי מזהיר הסינים באים לפה משיקולים אסטרטגיים שלהם וכך אנחנו מוכרים את הריבונות שלנו בנזיד עדשים. ומי שמוביל את המהלך הגאוני הזה הוא הלאומן הגאה ישראל כץ.
יצחק | 20.06.14
3.
הסינים בהיסטריה בגלל הבלגן במצריים
הסלפים משתלטים על תעלת סואץ (חפשו ביוטיוב את הסרטונים שהם מעלים, איך הם יורים טילי נט על ספינות בטעלה) רכבת מהים האדום לים התיכון יכולה להעביר חלק מסויים מהתעבורה הזאת כגיבוי (התעלה מכניסה למצריים 150 מיליארד דולר בשנה ומהווה את מקור ההכנסה העיקרי של מצריים ישראל לא רוצה לפגוע בהכנסות של מצריים כדי לא לפגוע בשיתוף הפעולה עם השילטון שם) אפילו אם רק 5% מהתעבורה בתעלה תעבור דרך ישראל הקו הזה יכסה את עצמו תוך שנים ספורות-וככל שיגדל האיסלם בסיני ישראל תרוויח יותר. אם תעלת סואץ תיסגר-תוך חודש הירידה במכירות בסין תביא לשם הפיכה-ולכן הסינים מוכנים לבנות את הפרוייקט הזה על חשבונם.
אבי | 19.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת