אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רואה החשבון מסיר את המייק-אפ: "הדיסקאונט הוא כמו איפור לפורים לילדות"

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

60.
השיטה הדוחפנית של המוכרות שלך
גורמת להדרת רגליי משם. קניתי בסכום אסרונומי של 1600 ₪ ממוכרת שמכרה לי מייק אפ לא מתאים. אגב, מהמוצרים האחרים אני בהחלט מרוצה. אבל כשהבסיס גרוע... אני עברתי לחברות אחרות. טובות לא פחות עם מוכרות בעלות הכשרה ורציניות ולא אלו שלא יודעות להתאים צבע ומעוניינות רק בכמה שיותר כסף. זה מוריד את ערך המוצר וגורם להדרת רגליים מכם. בדוק גם בפייסבוק. בעבר היו מאפרות טובות ברשת. בגבעתיים זו היתה נפילה רצינית ובסוף גם נתנה לי המוכרת אודם בצבע שונה מזה שבחרתי בקפידה. מאוד מאוכזבת.
לקוחה מאד מאוכזבת | 21.01.17
59.
כל הכבוד לך אורן. 100% של כישרון ולב
לכל המתחרים שמגיבים בכל מקום ולא יודעים איך לבלוע את זה- ביום שתבינו שתחרות זה גם דבר חיובי אולי תצליחו יותר. המוצרים ברמה טובה מאוד כל מי שכתבה שטויות כמו צליליות מתפוררת.. זה משעשע. לראות כל כך הרבה קנאים שבאו ממשפחות בלי שקל וכואב להם לפרגן- גם לא תגיעו לכלום בחיים כך גם הילדים שלכם כי אתם עסוקים במה יש לאחרים. אורן בן למשפחה מדהימה עם חמלה וכישרון. אבאלה קנה או לא ,לא נראה לי שמשהו פה היה מתנגד. ולכל נבואי הזעם- החברה הצליחה והיא בעלייה ;) ההנהלה הוחלפה הכשלים תוקנו והם רק בדרך למעלה. שאפו
אחת מבפנים | 30.01.15
58.
אז עכשיו לחברה אין מחוייבות לחברה האם ולמוצריה?
עולה מכתבה שהחברה בינהול החדש - יכולה לרכוש מוצרים בכל מקום. זאת אומרת שאין מחויבות לליין של החברה בארצות הברית והאורן שווימר הזה יכול להחליט לקנות מוצרי תת- רמה בכל מקום ולשווקם תחת המותג איל מקאייג' ? פחד ממש. גם מוצרי החברה המקורית - לא משהו. קניתי בדיזנגוף סנטר בשעתו כמה מוצרי איפור, כולם היו ירודים ונזרקו לפח. מי בכלל קונה היום בחנויות בארץ כשיש כל כך הרבה אתרים און ליין במחירים שפויים ? ואם כבר חנויות - אני קונה רק באפריל, בובי בראון, במכון היופי שלי- ביו-פפטיקס, מוצרי עופרה, פיטר תומס רות.
פריקית של קוסמטיקה ואיפור | 13.10.14
54.
אתם הישראלי המכוער
עצוב לראות כמה החברה ההישראלית שלנו הדרדרה. לא מכירה את החברה או את אורן הולצמן, אבל איפה החינוך שלכם אנשים? ההורים שלכם אולי לא עזרו לכם לקנות חברה ולהתקדם בחייכם, אבל גם נימוסים לא לימדו אותכם? אם אין לך משהו טוב להגיד - אל תגיד לא מצלצל לכם מוכר?
 | 23.06.14
53.
מרגישה בבית
כעובדת חברה.. אני מרגישה בבית אוהבת את.המוצרים שאני משתמשת בהם ומאמינה בדרך ובחזון של אורן וההנהלה החדשה! רואה בשטח את השינוי שקורה ושמחה ממנו... שיהיה רק בהצלחה בהמשך הדרך .. ושנמשיך לעשות את מה שאאנחנו יודעים לעשות הכי טוב ליפות נשים.. לתת להן להרגיש עוד יותר טוב עם עצמן וללמד אותן לעשות את זה לבד :)
 | 23.06.14
52.
אבאל'ה בוא ללונה פארק...
ועל הדרך קנה לי חברה שחייבת המון כסף לנושיה, על מנת שאוכל להביא לפיטוריהם של כל עובדי החברה ולסגירתה הסופית מכיוון שאין לי מושג ירוק איך לנהל עסק אני במקרה הטוב יכול להיות כפיל של דיוויד שווימר מחברים או במקרה הרע להיות שחקן פינג פונג מהשורה האחרונה. אסף גיקלי אמר את דברו.
חפר | 23.06.14
41.
יש חברות הרבה יותר טובות וזולות...
שטויות, קיימות חברות בינלאומיות חזקות וותיקות הרבה יותר שמייצרות ומייבאות את המוצרים מארה"ב (ולא מסין) במחירים הרבה יותר שפויים. הן פשוט מוכרות בסופר פארם והמשביר, במקום למכור בחנות נפרדת, לדוגמא - רבלון. מוצרים מעולים במחירים ששווים לכל כיס.
אחת שיודעת | 22.06.14
39.
אל תעשה את הטעות של מאק
אורן נראה שאתה בחור רציני תמכור מוצרים שלך שהם טובים מאד למאפרים ומאפרות ואל תיכנס על חשבונם להפקות עם המוצרים ומאפרים שלך אחרת תישאר בלי לקוחות מובילות דעה כמו שמאק עושים ברשת וקשת הם עוד ירגישו אייך כל אלה שאיבדו עבודה מהם או שירד להם באופן יחסי לטובת מתלמדים ומתלמדות . שיהיה לך הצלחה גדולה
מירב | 22.06.14
38.
למה הפסקתי לקנות באיל מקייאג'?
בגלל שאני בוגרת הקורסים שלהם, והובטח לי בסיום הקורס שתמיד תהיה לי הנחה של 25% אחוז באשראי ו-30% במזומן. ההנהלה החדשה לא מכבדת את זה, ואני לא מכבדת אותם - לא אקנה שם יותר. סיבה נוספת: המבצעים לא מפתים. לא אקנה ב-700 שקל כדי לקבל 300 שקל מתנה.
אחת | 22.06.14
37.
אל תדברו גבוהה גבוהה...
...כתוב אי שם בתנ״ך...ואותי לימדו שלא מדברים לפני שעושים... עם כל הכבוד למוטיבציה הגבוהה, עולה ניחוח קטן של יהירות, קצת צניעות לא תזיק בייחוד שאתה בוגר ״המכללה״ ( אני אישית הייתי משמיט את הפרט הזה- לא גאווה גדולה) בוא נראה איפה אתה עם החברה בעוד חמש שנים. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה רבה!
נועם | 22.06.14
36.
הוא צודק בצורת הניתוח שלו את השטח, אבל לא בטוח שבכל זאת יוכל לשרוד...
שוק הביגוד קרס בגלל הסינים, הודים, טורקים ובעצם כל מדינות העולם השלישי שמשלמות פחות מדולר ליום עבודה לפועל. רואים את זה בארה"ב חזק מאוד מאז המשבר של 2008. זה מתבטא במחירי בגדים במחירי ריצפה של לפעמים דולר אחד או שניים לחולצה (100% כותנה). שוק הקוסמטיקה זה תחום אחר לגמרי. זה שוק שמבוסס יותר על מותגים ויוקרה. קהל הייעד הוא שקובע והמוצרים לא נמכרים לכל, אלא ממודרים לפי קהל היעד. לכן לכל חנות קוסמטיקה בארה"ב כמו ULTA או SEPHORA עושה ליינים נפרדים בחלקים שונים של החנות - למוצרי מדף (זולים) לעומת חברות קוסמטיקה מפורסמות. גם ב-Mallls מוצרי יוקרה כמו שייסדו, אסתי לאודר, קליניק, לאנקום ...נמכרים בחנויות יוקרה ולא ימכרו בוול-מארט שאצלם ליפסטיק נמכר בדולר אחד בלבד...(תלוי של איזו חברה כמובן). יש גם מוצרי קוסמטיקה אך ורק לשחקניות הוליווד ואצלן הסחורה נעשית בהתאמה אישית והמחיר בהתאם. כלומר אם ניקח לדוגמא ליפסטיק, אז בוול-מארט הוא ימכר בדולר או חמישה, בחנויות המותגים הוא ימכר ב-32 דולר (של לאנקום למשל) ובהתאמה אישית ללקוחה זה יגיע למאות דולרים לליפסטיק אחד בלבד... הפערים כל כך גדולים במחירי הקוסמטיקה (קרמים ואיפור כאחד) שזה תלוי אך ורק בלקוחות. שיהיה לו בהצלחה. התחרות קשה מאוד ולא קל לשרוד בשום תחום.
מפרגנת לו  | 22.06.14
35.
שקודם כל יפרישו תנאים פנסיונים לעובדים
בזמן שהבחור הזה רכש את החברה המסריחה הזו, עזבתי את מקום העבודה מאחר ולא הפרישו לי תנאים פנסיונים (אך מהשכר שלי כן הופרש), עד היום אני מחכה למשיח... כל מי שידיו קשורות למעשים של אי תשלום שכר או תנאים פנסיונים סיכוייו קלושים להצליח.
א | 22.06.14
31.
אבא סידר לי התמחות בקוסט פורר ועכשיו גם קנה לי צעצוע שאוכל לשחק בו וכשימאס לי אזרוק אותו
ומה יהיה על העובדים? מה כ'פת לי, מצידי שילכו לעמוד בתור הארוך לפקיד בלשכת התעסוקה, העיקר שלי ולאחותי (גם לה אבא סידר עבודה בקוסט פורר אפילו שהיא בכלל לא רואת חשבון, תותח אבא אהה?! או שיותר נכון השכר טרחה שאבא משלם לקוסט פורר בכל שנה הוא כ"כ שמן שלא אכפת להם להעסיק אותנו כדי לשמר את אבא כלקוח) לא יהיה מצ'עמם בשנה שנתיים הקרובות. גם ככה הצ'תעממתי במשרד המצחין הזה במשך שנתיים מלאות, אז עכשיו מגיע לי פיצוי. לא ככה?!
הולצMAN | 22.06.14
27.
מוצרים גרועים
קניתי לא מזמן כמה מוצרים של איל מקיאג' (שעלו לא מעט, אגב)- פעם ראשונה ואחרונה שעשיתי את זה. מאוכזבת ביותר, לעולם לא אקנה שם שוב. המסקרה נוזלת, הצלליות מתפוררות, העיפרון נמרח - מבחינתי, כסף שנזרק לפח. אם הם מעזים לקרוא לזה "איכות מעולה" - כדאי מאוד שיסגרו בהקדם.
אנה | 22.06.14
18.
איל מקיאג'-אורן
כעובדת שעברה את תהליך המעבר בין הבעלים הקודמים ואורן, אפשר לומר שאורן פשוט בחור מבריק שדוחף את הרשת כמו בולדוזר, חרוץ, אדיב וקשוב לעובדים. שכל הסמן רוצה לשפר ולשנות וזה לוקח זמן... ואני פשוט גאה להיות חלק מהעשיה והרשת. וגאה להיות חלק מותג עם מוצרים מעולים . ולא אף אחד לא שלח אותי לכתוב כלום. אז אורן באופן אישי אני רוצה לומר תודה! ותמשיך ככה!!! כל החברה והעובדים רוצים שתצליח בענק!!!!
עובדת גאה | 22.06.14
15.
שכל ישר!
כמשתמשת במוצרים של אילמקיאג אני יכול. להגיד לכם שהמוצרים מעולים! ככל הכבוד... ועכשיו ברצינות, שימו לב כמה מיילים איד אחרי השני פה נכתבו בדיוק באותו אופן ואותו סגנון. הכל נכתב ע״י אותו בן אדם שמנסה לקדם את המותג. באמת שאני לא מכיר את המוצג ולא משתמש במוצרי טיפוח כך שאין לי שום אינטרס, אבל כתיבה כזו נראית לי כמו התייחסות של אנשי השיווק של החברה לכלל הלקוחות בפוטנציאלים כעדר של מפגרים...חבל! בהצלחה!
משתמשת | 22.06.14
13.
סילוף עובדות וליכלוך על מתחרים. אך השורה התחתונה תקבע!
יש בארץ רשת צעירה שמתפתחת כמו אש בשם Sacara. איפור זול, אך מעולה. מוצרי טיפוח עור תוצרת הארץ והם מעולים! גם היבוא מסין טוב. בשמים מיובאים מארה"ב, גם מצויינים. שיפסיק לבלב את המוח. איל מקיאג' זו חברת איפור לפריחות. למאק אין לה סיכוי להתקרב וסאקארה תפיל אותה בקלות.
 | 22.06.14
7.
קניית איפור
מוצרי אלמקיאג אכן נותנים"תמורה מלאה לאגרה" אין ספק שאיכותם מצויינת והמחיר סביר מאוד. כשקונים מוצרים לפנים אסור לעשות חשבון לכמה שקלים פחות. אז נכון שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה מוצרים של אסתי לאודר, פה אל מקיאג נכנסת לתמונה ונותנת "פייט" רציני. כל הכבוד!!!. ליאת
ליאת | 22.06.14
2.
מחזור נמוך ביחס לכח האדם
כדי שהעסק ישרוד חובה להגדיל את ההכנסות לפחות ב-30%, זאת עם אותו כ"א. אחרת או שיצטרך להתייעל (בעברית פשוטה פיטורי כ"א) או לסגור את הבסטה. לאורך זמן, סניף שמשלם שכירות גבוהה (קניונים), ארנונה גבוהה, שכר לעובדים ועוד, לא יכול להחזיק מעמד עם מחזור שנתי ממוצע של כ-2 מלש"ח.
יוסי | 22.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת