20. נהג מונית לכל נהגי המוניות תתעוררו תלכו קדימה עם הקידמה ואל תהיו מפגרים כמו התדמית שלכם כל הזמן אתם בוכים שיכנסו 10 אפליקציות שתהיה תחרות שנהג המונית יפריש רק 2 ₪ לנסיעה ולא יותר ואולי בעתיד תתחילו להרוויח כסף כי במצב של היום אתם גונבים פרנסה הכל קומבינה לא להפעיל מונה לשאול הלקוח כמה אתה משלם ? לשאוול הסדרן כמה זה ל...? די תתעוררו ותכבדו את המקצוע ! ואל תפחדו מתחרות!!! סבא מומו | 14.08.14 (ל"ת)
19. אוכלים את המוניות אני נהג מונית עובד קשה גט טקסי גובה 4 ש״ח על כל נסיעה ומחירים שמשלמת מתחת לריצפה טוב שיש עוד חברה מי יתן שעוד100. חברות יגיעו ? תחנות המוניות גנבו נסיעות אין לנו יצוג גט טקסי משתלטת על השוק יש עבודה במוניות רק שלא. מתחלקת נכון השחיתות של חברי התחנות עלתה על העצבים המחירים של גט. טקסי מתחת למחירי משרד התחבורה. ואובר הבטיחה שישלמו מחיר הוגן. של משרד התחבורה והפעלת מונה או מחיר של משרד. התחבורה. אבל דבר אחד אני יודע שבכל מצב ואיך שנהפוך את העבודה על המונית הנהג הפשוט יוכל חצץ וגם המילה מונית זה מות רבותיי תנו צ׳נס לתחרות כמו הפלאפונים בכבלים זה יגיע חבל ששחטו את השר כחלון א | 07.08.14 (ל"ת)
18. נהג ישראליחי הממשק של אובר לא מתאים לישראל ולישראלים בשום צורה. חברה דורסנית ומגעילה שמעסיקה חובבנים טרמפיסטים ברחבי העולם, גוזלת פרנסה ואפילו לא טרחה לעשות אתר בעברית לנהגים! מי אתם חושבים שאתם? מחלקים פליירים לנהגים עם הפניה לאתר באנגלית? אל תבואו ותעשו חצי עבודה. אם אתם לא מוכנים- תשארו בבית טל | 26.06.14 (ל"ת)
17. נהגי המוניות חיבים להתאגד אחרת ינצלו אותם עתיד נהגי מוניות בפייס עשו לייק לעתיד נהגי מוניות בפייס יש יושב ראש חדש להסתדרות חייבים להעיזר בו כדי להתאגד אחרת חברות האפליקציות ימשיכו לגזור על הגב שלנו קופון כמה שיותר גדול ככל שיוכלו אמיר | 26.06.14 (ל"ת)
15. אובר פשוט לא חוקית מה גם, דמיינו מאות פלסטינאים וערבים ישראליים שמעכשיו יהיו "נהגי אובר". בקיצור, אובר זה לתפוס טרמפ ולשלם עליו. מאוד נחמד בשוויץ, בישראל, מאוד מאוד מסוכן. מה גם שזה באמת לא פייר שעל מספר מונית הנהגים צריכים לשלם למדינה כסף. בקיצור, האזרח הקטן ייחטף, יירצח וייאבד כסף ממיסים שלא יגיעו אל המדינה ואיזהשהו ענק אמריקאי כלשהו יאגור כספים שלא יחזרו לסירקולציה הישראלית. אם אתם ישראלים או אפילו אם אתם סתם אנשים רגילים, אתם צריכים להחרים את אובר. אני לא נהג ולא קשור לגט טקסי. מעולם לא נסעתי בגט טקסי או אובר, אבל הפרטים היבשים מאוד מאוד בעייתיים. לא נהג | 25.06.14 (ל"ת)
13. אולי כך החאפרים של שדה התעופה ותחנות הרכבת יחדלו להשתלט ולביישנו מרמים את התיירים על כל כניסה למוניות שלהם וגם כשהם עוצרים מונית בעיר או יוצאים מפתח המלון כי אז מי שנמצא בשטח מוצא לעצמו שם טרף קל! אני שומעת על הרבה מקרים כאלה ומשרד התחבורה צריך להירתם כדי לבער את הנגע המביש הזה! בושה בהתנהגות לתיירים | 25.06.14 (ל"ת)
12. היום כשיש GPS כל נהג כשיר עם רכב תקין יכול להיות נהג מוביל לאנשים! הוותיקים חוששים שנהג פרטי יוריד מחירים? אם הוא יוריד כנראה שזה אפשרי כי הרי הוא לא יוביל אנשים ברכב שלו כשאין לו רווח מהנסיעה. אין צורך בהכשרה מיוחדת | 25.06.14 (ל"ת)
11. רק גט טקסי לא מבינה מי יסע עם נהגים רנדומליים של אובר, זה בדיוק כמו לקחת טרמפים, מסוכן ולא בטיחותי. אני רק עם גט טקסי שירה | 25.06.14 (ל"ת)
8. ממש גועל נפש, שתי החברות מתגאות ברווחים אדירים בעוד המחירים בשוק לא ירדו כמעט ונוסף ועצוב מאוד, נהגי המוניות מפסידים מזה. מתי תבינו שיש שם משפחות מאחורי הקלעים? גאון | 25.06.14 (ל"ת)
7. אובר זה מעולה תחרות עושה רק טוב לצרכנים. סופסוף מחירי הנסיעה יהיו שפויים. וכן זה כנראה יהרוג את גט טקסי שהיום נהנית אך ורק מיתרון טכנולוגי על תחנת מוניות סטנדרטית וקורעת את הנהגים והנוסעים... יוסף | 25.06.14 (ל"ת)
5. אין ביטוח לנסיעה בתשלום כתבי כלכליסט, תבדקו- אין ביטוח אם אני מסיע מישהו בתשלום ואנחנו עושים תאונה! זה פתח למיליון צרות טל | 24.06.14 (ל"ת)
3. מישהו פתח רגליים בשלטון ונתן לחברה אמריקאית לצפצף על החוק. ולא בפעם הראשונה. השלטון בישראל מעודד עבריינות. | 24.06.14 (ל"ת)
גט טקסי: "אובר יוצרת תחרות לא הוגנת"
20 תגובות לכתיבת תגובה