אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלי משרדים וצ'ק־אין, איזיג'ט הבריטית כבשה את אירופה

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
איזיג׳ט התעללו באישתי ובי עבור תוספות הזויות
פעם ראשונה ואחרונה שאני טס עם החברה הזו. יעשו הכל בכדי לסחוט מהנוסעים שלה עוד כמה יורו והכל בטענות הזויות.בחזרה מבאזל לארץ התעקשו שאשלם 60 יורו !! תוספת תשלום עבור מזוודה קטנה שנכנסת בתא מעל המושבים. לא עזרו לי כל ההסברים שלא היתה מבחינתם שום בעיה להעלות 5 מזוודות כאלה בטיסה מתל אביב לברזל. לבסוף לא היתה לי ברירה והשארתי את המזוודה ריקה בטרמינל בבאזל והעברתי את תכולתה לשקית ניילון. זאת החברה שחרטה על דגלה את המושג ״שירות״. ממש גועל נפש.גם שירות הלקוחות שלהם מתנהג כמו דיילי הקרקע ומתעלל בפונים אליו.
רובין | 26.06.14
25.
אפשר לתפוס מחיר נמוך ככל שמזמינים מוקדם יותר. בדר"כ המחיר עולה עם התפוסה. הטריק: תכנון.
הדרך להסתכל על מבנה המחיר: בחברות סדירות משלמים עבור הכל מראש, לדוגמא - מזוודה. אם לא תיקח מזוודה - עדין שילמת עבורה. באיזיג'ט אתה יכול לבחור עם או בלי ולחסוך בהתאם. כך גם לגבי יתר מרכיבי המחיר.
א | 27.06.14
24.
רש'ת מוציאים ת'מייץ לטסים מטרמינל 1 "כי לא שילמו מחיר מלא" על שרותי שדה.
כדאי לבדוק את היחס שמקבלים נוסעי ה"לו קוסט" בטרמינל 1. רש'ת מוציאים ת'מייץ לטסים מטרמינל 1 "כי לא שילמו מחיר מלא" על שרותי שדה. ברוב שדות התעופה הגדולים באירופה ניתן להוציא בורדינג קארד מהבית או ממסוף בשדה, מזוודה על המסוע והיידה לשער היציאה. בנתב'ג עוברים 200 פקידים, בודקים, וקרציות לפני ההגעה למעלה לטרמינל. משם באוטובוס מסריח וצפוף לטר.3 ממש דקה לפני ההמראה. הכל בכדי להרחיק נוסעים מלו-קוסט ולהחזירם בלית ברירה לידי 'החברה הלאומית'. כל מי שחכה 3 שעות בטר.1 עם ילדים קטנים יוותר על התענוג בפעם הבאה כמובן.
Stam1 | 26.06.14
20.
טס רק עם איזיג'ט למרות שכל פעם - יש "תרגיל" חדש...
לנו - קובע המחיר, שלצערי נתון למניפולציות מהירות מדי... למרות הזמנות של חודשים מראש צריך להבין את טכניקת "ניהול תימחור הכירטוס", - למשל הזמן כרטיס ושים לב למחיר, הזמן 20 כרטיסים לאותו יום - והופ - המחירים משתנים, בטל רישום ושוב זה משתנה.., ואחרי הכל - יוצא זול מכל חברה אחרת. הטיסות - בזמן, אוכל טעים מהבית, משתדל לשלוח את מטען היד בבטן המטוס - לרוב הם מציעים לנו את זה בעצמם - ואז אני עולה למטוס עם מצלמה ושקית דיוטי פרי... צ'ק-אין אינטרנטי מיותר, את ההסבר איך לעשותו קיבלתי מ"פקיד" הודי - לקח לי חצי שעה להבין... תכנת ההרשמה ורכישת ה"כרטיס" מאוד לא ידידותית - במיוחד לא למבוגרים. יש גבול דק (מאוד) בין מגמת חיסכון "חולנית" כמעט - לבין ההרגשה שמציקים ללקוח... לפעמים "מחלקת החיסכון" - היא היקרה ביותר... בעידן המיחשוב - אין בעיה לתת "יחס אישי" למי שנוסעים הרבה בחברה זו. זו בשורה טובה שעוברים למטוסים גדולים יותר - ביחוד שהמגמה למלא מטוסים, ולהוריד טיסות - ולשמור על מחירים הכי זולים, כי לדעתי המחירים עלו בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים.
אחי | 25.06.14
19.
המטוסים שלהם מבצעים 7-8 טיסות ביום.
מטוסי אל-על, לשם השוואה, מבצעים 3-4 טיסות ביום. אני מדבר על ה-737 שמבצעים את הטיסות לאירופה. מטוסי Easyjet עובדים הרבה יותר קשה- אולי זו עוד סיבה למחירים זולים, אבל זו שחיקה גדולה יותר למטוסים. דרך אגב, הצי שלהם חדיש יחסית, לישראל טסים רק A320.
יעקב קובי | 25.06.14
13.
2 7 ו - 9 תתעוררו, עולם חדש בפתח - תתחילו לחפש עבודה כי אני באל על
לא טס יותר ... 65 שנה של שמים סגורים - פשוט עונש לכל תושבי המדינה לכאורה. טיסה למזרח אירופה היום עולה פחות מטיסה לאילת. אני שמח שהמושבים לא יורדים, ככה שום בהמה לא נשכבת עלי ומונעת ממני לזוז. מי שלא יודע איך להעלות מזוודות שישלם, למה אני צריך לסבסד אנשים שגוררים את כל הבית כשאני טס עם ציוד קל? ושלא אזכיר את הפעמים שנתקלתי בכם כשהייתי צריך שירות - כשמנהל אזורי במדינה מסויימת מנסה לקרוע אותך בתוספות הזויות ומסביר לי שזו השיטה שלכם להרוויח. הם קשוחים גם איזי וגם וויז איר - עם הנוסעים ולא נמוותרים להם - החולשה שלכם כחברה גרמה לי לספסד נוסעים בעיתיים שהעלו משקל יתר, שהביאו אין סוף ציוד, שצעקו, איחרו ועוד רעות חולות. והכי מדהים לראות איך טייס זר שלא שירת בצבא מצליח להמריא ולהנחית מטוס - מה זו האפליה הזו בהזדמנויות בתעסוקה. יש עוד אנשים שרוצים להיות טייסים מלבד אלו שהתקבלו לחייל אויר בגלל האבא שלהם. אז מבחינתי, תמשיכו לכתוב אין סוף טוקבקים - השמים הסגורים נפתחו ועדיף שתתחילו להתיעל על פני לקשקש ולהביא כתבות תדמית על הגאונים שמנהלים את החברה...
לדעתי בלבד | 25.06.14
12.
העיקר נשכח
אפשר להתווכח על הנחות באיזיג'ט, על השירות ועוד, אבל אי אפשר להתווכח על כך שבגללם המחירים ירדו גם בשאר החברות. עד הפעלת הקו לארץ של איזיג'ט עלתה טיסה משוויץ לארץ בממוצע 700 דולר עם אפשרות ליותר בזמנים חמים, אחרי איזיג'ט אפשר לטוס כבר ב400 דולר. אני בקושי טס אתם אבל אסיר תודה לאיזיג'ט שהצליחו להוריד את המחיר באל על וסוויס. כשישנו את זמני הטיסה לזמנים יותר נורמליים אתחיל לטוס אתם הרבה.
שמואל | 25.06.14
8.
איזיג'ט
חזרנו השבוע מבאזל בטיסה של איזיג'ט. היה מספיק מקום לרגלים, אנחנו זוג מאוד גבוה, המושבים קבועים ואי אפשר להטות לאחור. הם מאוד מקפידים על העלאת תיק אחד למטוס, כולל תיק של אשה . לפני הכניסה למטוס היו מספר בעיות עם נשים שחשבו כי תיק על הכתף אינו נחשב. למרות שהיה לי מכתב מאיזיג'ט שאפשר להביא מזון ושתיה, לקחו לי בבטחון בקבוק מים חתום וסגור. המסקנה, להביא בקבוק מים ריק, ולמלא בברזייה של השרותים, לפני שעולים למטוס. סה"כ נהנינו בטיסה - ונשוב להשתמש בשרותי החברה, גם בגלל המחיר הזול.
מיקי | 25.06.14
5.
הייתי לקוח מאוכזב של אל על. עכשיו אני לקוח מרוצה של איזיגט
גר בלונדון, טס שלוש פעמים בשנה עם כל המשפחה לארץ (7 נפשות) + כמה נסיעות עסקיות. האם אל על רדפו אחריי? - ממש לא. מה שהם הצליחו לעשוך זה שבשלוש טיסות שונות (אבל בהזמנה אחת לכל המשפחה בכל טיסה) הם הושיבן את המשפחה ב-3 שורות נפרדות ורחוקות זו מזו, כולל ילדים בני 3-4 שהיו אמורים לשבת אי שם במטוס לבד. כמה תירוצים שמענו - בלי סוף - אבל יש גבול. התחלנו לטוס איזיגט ומה אגיד לכם? - סבבה. אנחנו משלמים פחות מ-50% ממה שעלה באל-על (!), האוכל הרבה יותר טוב (מביאים מהבית) והילדים ממילא באייפד/NOTE כך שהיעדר טלויזיה בכלל לא מהווה פקטור. יש לי עדיין הרבה נקודות באל על (הייתי לקוח GOLD. היום אני כלום...) והאמת היא שאני אפילו לא בטוח שאנצל אותן. אני לא מאלה שחושבים שאל על היא חברה גרועה אבל היא בהחלט חברה שמזלזלת בלקוחותיה ועושה הכל כדי להבריח אותם. אותי הם הצליחו.
לא פלא. זה רק יתחזק | 25.06.14
2.
שירות ירוד ונוכלים במיוחד ברץ
שירות גרוע ,לא שוה את המחיר המון פעמים משקרים חוצפנים מתנכלים במיוחד בתל אביב לא רק המחיר ירוד הצות ירוד יותר. הם מחפשים רק לטפוס אותך על שטיות ולהעמיס עליך הוצאות סתם וגם שאת מוכן לשלםהם יתרתרו אתכם ויאימו שלא יעלו אתכם לטיסה הצות והדילות בישאל הגרוע ביותר שנתקלתי בו חבורה של דיילות שמחפשות איך לאמלל ולפגוע בך בכל דרך במיוחד המנהלת . שירות התלונות לא מחזיר תשובה יותר מחצי שנה ראו הוזהרתם
בן | 25.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת