5. יחי ההבדל אגסי הבטיח 200 אלף מכוניות תוך שנתיים ושיווק בעיקר אויר חם והבטחות בלי כיסוי (ללא קשר אמיתי לרכב חשמלי) סאפ מבטיחה להכניס חשמלי ל - 20% מהצי שלה בתהליך הדרגתי של 6 שנים. ברור שסאפ תצליח - כי היא מנסה לעשות את זה נכון נהגוס | 25.06.14 (ל"ת)
4. אפשר לפתור בקלות את חרדות הטווח של הנהגים לספק לנהגים גלולות פסיכיאטריות נגד חרדות, ולצרף לכל נסיעה רחוקה משאית גרר שתעקוב אחר המכונית, עוד פיל לבן או חמור ירוק שהולך לשרוף הרבה כסף. מקס פאואר | 25.06.14 (ל"ת)
3. SAP = stop all process רק סוללות קלות וטעינה מהירה בכל תחנת דלק עם טווח נסיעה של 350 ק"מ לפחות יעזרו להכניס את המכוניות החשמליות למכירה משמעותית. ליאור | 25.06.14 (ל"ת)
2. כותרת מטעה ושגוייה מכותרת הכתבה אפשר לחשוב ש-SAP נכנסה לתחום פיתוח רכבים חשמליים כולל האיזכור שלא לענין של אגסי ובטר פלייס. נו באמת, בסה"כ מדובר על מעבר לצי רכב ירוק יותר מה שנכון לעשות לטובת עולמנו המתחמם ולפעמים נעשה גם משיקולי 'תרומה' לחברה. עמנואל בלאס | 25.06.14 (ל"ת)
1. הבדל אחד קטן עם הניהול של SAP, תוך שנה כל העובדים נוסעים על טסלה חשמלית. עם הניהול של אגסי, זה נס שגלגל אחד הצליח לעלות לכביש עובד ב"פ לשעבר | 25.06.14 (ל"ת)
שבע שנים אחרי אגסי: SAP נכנסת לתחום הרכב החשמלי
5 תגובות לכתיבת תגובה