אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התחבורה נגד Uber: "לא אאפשר פגיעה בענף המוניות"

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
ל18 - נכון אתה יכול לעקוף את החוק
ל18, נכון אתה יכול לעקוף את החוק ולהשתמש בשירות לא חוקי באותה המידה שאתה יכול לקפוץ מעל גדר ולהכנס לשדה מוקשים. החקיקה בעניין רישוי נהגים להסעות, באה לעולם מהצורך לשמור על בטחון ציבור המשתמשים בשירותי הסעה ומשתמשים בדרך בכלל. נהג רכב ציבורי עובר הכשרה מקיפה במגוון נושאים: החל מלימוד עזרה ראשונה, תקנות תעבורה ברזולוציה שנהג "רגיל" אינו מקבל ועד חוקי תעסוקה. מבחינת מערכת האכיפה נהג רכב ציבורי חשוף במקרה הצורך, לביקורת וטיפול קשוח ביותר מצד רשויות האכיפה והשיפוט. יש גם נושא הביטחון האישי של הנוסעים. מכיוון שזהות נהג רכב ציבורי ידועה לרשויות מעורבותו במעשי פשיעה (במיוחד נגד נוסעים), הופכת קשה עד בלתי אפשרית, בשל הצורך לעמוד באמות מידה קשוחות למצבו הנפשי והיעדר הרשעות פליליות. אם אתה מעוניין לקפוץ מעל הגדר ולהכנס לתוך שדה מוקשים, בקשה אחת ממך: עשה זאת לבד ואל תמשוך אחריך איש.
נהג מונית לשעבר | 28.06.14
18.
אף אחד לא יוכל למנוע מהם
אין מצב, אפשר להגיע לאובר דרך רשת חברתית ולעקוף את הרגולטורים. למשל - נסיעה לנתב״ג מנהריה, איסוף עוד נוסע בעכו... תנחשו כמה עולה? 150 ש״ח בלבד לעומת תחנה ממוסדת שמחייבת 650 ש״ח!!! בעלי תחנות המוניות נהיו חמדנים - עד לא מזמן היו שאטלים לנתבג מהפריפריה בצפון ב 110 שקלים. היו רק ׳שפשיאל׳. אז שיוכלו אותה ויבלעו את הצפרדע. אובר זה פשוט כמו טרמפ ומשאירים לנהג טיפ שמן עבור השירות. החבר כץ יכול לנפנף בידיים וברגלים, נהגי המוניות יכולים לשבות ולהפסיד כסף ופת לחם. אבל זה המשך לוגי ונורמטיבי למחאת הקוטג׳.
יוסי צפוני | 26.06.14
16.
טוב מאוד!
איך יכולה להיות תחרות אם כל ערבי פלסטינאי יוכל מעטה לגבות תשלום על הסעות? למה שנהגי המוניות יצטרכו לשלם עשרות ומאות אלפי שקלים על מספרי מונית ועשרות ומאות אלפי שקלים על מסים ואחמד יוכל לעשות זאת בחינם? מעכשיו גם נצטרך לשלם כדיי שיחטפו אותנו? לא תודה. מה גם, הרי המחירים לא באמת יירדו עם אובר וכל הרווחים יילכו לאיזה אמריקאי מדושן עונג שיצליח כבר להתחמק מתשלום מסים. אם אתם בעד כלכלה חופשית, אתם צריכים להחרים את אובר. אם אתם בעד שוויון תעסוקתי, אתם צריכים להחרים את אובר. אם אתם נגד העלמות מס, אתם צריכים להחרים את אובר, אם אתם נגד קפיטליזם אמריקאי שתלטני וחזירי, אתם צריכים להחרים את אובר.
לא נהג | 26.06.14
15.
לא יאמן. השר כץ - עוד לא הבנת שהסדר השתנה ויש לנו - הציבור - אפס סבלנות לעסקנים כמוך??
די ללכת אחורה במנהרת הזמן. צא מהחליפה צא מהמכונית המפוארת שלך עלה לאוטובוס עלה למונית ואח"כ עלה למונית של גט טקסי. נקיה מטוקטקת ועם נהג אדיב. חאלאס לדאוג לקבוצות אינטרס על חשבון הציבור.
באמת? | 26.06.14
14.
האזרח התבלבל,מה קרה...
האזרחים בארץ רוצים מונית חדשה ומיוחדת ( ספיישל ) ולשלם פחות מאוטובוס היכן זה נשמע ועוד מתווכחים להוריד עוד שני ש"ח על נסיעה של מטר ועוד נוסעים 4 אנשים... הרבה נוסעים לא מכירים את תעריף הנוסע השלישי יוצר לפעמים ויכוח סתמי למרות שזה כבר נהוג מספר שנים. והם עדיין מקטרים כל הקמצנים שישאירו טיפ לנהג על שירות אדיב אם הוא נתן לכם ואני מאמין שרוב הנהגים נותנים שירות מעולה ויחס אדיב.
נהג מונית  | 26.06.14
13.
פתאום מסתבר ששר התחבורה הוא גם המחוקק והשופט??
אם אין לך קייס משפטי למנוע מהחברה לפעול בארץ (בניו יורק, בפריז, במינכן ובעוד כ 100 ערים בעולם ניסו למצוא קייס כזה ולא הצליחו עד כה) לא תצליח לעצור את חדירת החברה לישראל. גם אם כל חברי מרכז הליכוד הם נהגי מוניות - הרשות השופטת מחוייבת לחופש העיסוק ולשיוויון הזדמנויות, ולא לגחמותיהם של כמה מתלהמים שפוחדים שהמקצוע שלהם הפך ללא רלוונטי...
תפקיד הממשלה | 26.06.14
10.
משרד התחבורה הוא משרד מאובן חסר דמיון ןתעוזה ועל כל כסא יושב בטלן שגורם נזקים על בסיס יומי
תשמעו סיפור, כדי להוציא מוצר מסויים מהמכס הייתי צריך לקבל חתימה של איזו פקידה, אבל מה הגברת יצאה אתמול לטיול בחו"ל תחזור בעוד 3 שבועות אולי יש מישהו אחר שיכול לחתום על התופס?! נניח הבוס שלה! סמנכ"ל! (בכל אותה עת המוצר יושב במכס) סמנכל"ים לא חותמים על טפסים כאלה, באה התשובה. למה? כי הוא טופס לא מספיק חשוב! סוף הסיפור שהגברת חזרה מהטיול עם קילקול קיבה וישבה בבית עוד שבוע. כאשר חזרה למשרד היתה על שולחנה ערימה של מסמכים שחיכו לחתימה (איך לא...) לקח עוד שבוע לקבל את המסמך חתום. קצת יותר מ-5 שבועות לקבל מסמך חתום פורמלי לחלוטין תהליך שלוקח בין 30 ל-45 שניות!! זה משרד התחבורה של ישראל כ"ץ.
צריך כחלון במשרד התחבורה | 26.06.14
6.
מה השתגעתם?אתם יודעים כמה מנדטים זה נהגי מוניות ובני משפחתם?
זוכרים שנהגי/חברי אגד היו 2 מנדטים בכנסת?גם כאן זה השיקול של המושחתים בכנסת.הבעיה במדינה שזה נבלה וזה טרפה וזה חולרה ודבר ולא נשאר למי לבחור.לא בחרת פואד?קבלת קצב.לא בחרת קצב?קיבלת אולמרט.לא בחרת אולמרט? קבלת שיטרית.לא בחרת שיטרית?קבלת כץ.ועוד היד נטויה.אלה השיקולים של הון שלטון.מתסכל.
avi | 26.06.14
5.
על נהגי מוניות יש רגולציה ואגרות
לא ידעתי שאובר כבר סחרה יחצנים. לא צריך את אובר בשביל לפתוח את התחרות, פשוט לומר שכל אדם באשר הוא יכול לפרסם את עצמו כשירותי מונית באתר יד 2, בלי מספר, בלי רגולציה, בלי כלום. כל עוד יש רגולציה על נהגי המוניות, היא צריכה להיות גם על אובר.
רונן | 26.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת