אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אני לא מבינה איך חברות שמות היום כסף בטלוויזיה"

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
אחת הבדיחות העצובות של ענף השיווק והפרסום בישראל
לא פעם ראשונה שהגברת מקשקשת את עצמה לדעת, בלי לשים לב לסתירות הפנימיות שהיא מייצרת: אם החלוקה למגזרים (דתי, חרדי, רוסי, ערבי וכדומה) היא ארכאית ובלתי רלוונטית - אז מה בדיוק מציעה "מגזרים" להציע ללקוחותיה? הניחוש שלי: העסק עומד לקרוס, והגברת כבר מחפשת את המקום הבא...
ש. איזמרגד | 30.06.14
1.
הייתי בכנס במרץ 2013
היה ברור שבן שמחון לא מדברת על חברות הביטוח אלא על המגזר העסקי, וכל חברי הפאנל תמכו בדבריה. מה שקרה אחר כך היה פשוט מצעד האופורטוניסטים, מכוער ומבזה. אכן, בן שמחון לא ניחנה בפה של שושנים, היא מעידה על עצמה, אבל עשו לה עוול מאד גדול בזמנו, ובהפניקס התנערו ממנה במקום להעמיד דברים על דיוקם. גם בלשכת סוכני הביטוח ידעו טוב מאד למה היא התכוונה, ורכבו על המפלה שלה
מיכל | 29.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת