6. תאמינו לי אל תקנו רכבים של משרד ביטחון אומנם אוטו מטופל בזמן והכול אבל מה אוטו קרוע מהתחת יש סיכויים גבוהים שהוא ימות לכם בדרך כי הוא כבר קרוע מהתחת... חחחח | 22.06.15 (ל"ת)
5. לא קונים מסוחרים עם שמות פרטיים או שמות ישובים כל מיני "רכב" השרון", "רכב הצומת", טרייד אין מנשה"... סדר המכירה של רכב משומש הוא כזה: 1. רכב "כוכב" הולך למקורבים ופרטקציונרים של המוכר/סוחר (בת הדודה של הקניין). 2. רכב יפה (ללא תאונות שלדה משמעותיות רק "קצה שלדה" הולך למגרש מסודר (נניח טרייד מוביל) ועובר קוסמטיקה (הכנה למסירה) הכוללת צבע פגושים, נקיון ופוליש אגרסיבי. 3. רכב פגוע הולך לסוחרי "מדרכה" במחיר שחיטה לרוב כ 20 מכוניות בעסקה, עובר תיקון משמעותי וצבע יפה המסתיר את עברו. 4. רכב מושבתים (הלכה למעשה) מחודשים, עוברים את עמדה מס. 1 ומקבלים לעיתים מספר חדש או לא - תלוי בקומבינה. סימנים מרשיעים: צבע לא מקורי (חפשו סימני מריחה, טקסטורה של קליפת פרי הדר - לא חלק), צבע לא אחיד (גוון) וכמובן היסטוריה - בקשו לקבל את כל ההיסטוריה כולל טיפולים מהיום הראשון. זה משנה? | 09.07.14 (ל"ת)
4. כמה טיפים לרוכש רכב משומש - ובמיוחד מליסינג. רכב תקין זה לא אומר שהוא לא היה מקולקל ותוקן. "אם יש בעיה נחזיר לך את הכסף" מחזירים לך רק את הפקדון אבל לא את עלות הבדיקה במכון. תקישו בגוגל "כמה טיפים לרוכש רכב משומש" ותקראו את כל התורה כולה. אלי | 30.06.14 (ל"ת)
3. בטלפתיה לא הייתי נוגע במכוניות האלה! במקרה הטוב (!) זה היה רכב הובלות. במקרה הפחות טוב - זה רכב ששחה בביצות בגולן או בשוחות בצאלים. ברונו | 30.06.14 (ל"ת)
1. או יותר פשוט לא לקנות אתל סוחר, יש היום מכוניות פרטיות במצב חדש לא חבל, אז שלא יעבוד עליכם מבין | 30.06.14 (ל"ת)
יד שנייה מקצין: כמה סימני אזהרה לפני קניית רכב צה"לי
6 תגובות לכתיבת תגובה