אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מגדל המאה: אושרה הקמת בניין בן 100 קומות בגבול ת"א־ר"ג

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
מדוע המבנה זקוק גם לשירותי דת?
אנשים, זה שיש לכם חבר דמיוני וטקסטין מיזוגנים-פדופילים להתגאות בהם ולחוש עליונות ונצחון בגללם, לא אומר שזה לגיטימי לבנות מבני מיזוגני ופדופיליה במרחב הציבורי. "שירטתי דת" זה מילים מכובסות. מדובר בהמשך הפצה של מיזוגניה ופדופיליה. אבל כבר נבנו אינסוף מבנים מיזוגנים ופדופילים. לשם מה עוד?
אנשים | 05.06.18
52.
הטימטום בשיאו אולי שיעבירו את הבייין הזה לירוחם?
הטימטום בשיאו אולי שיעבירו את הבייין הזה לירוחם? בשביל מה לפוטצץ פה את אזור המרכז למה למה? העריות הורסות את הערים והכול עבור בצע כסף. לאסור על בניית משרדים באזור ת"א להעלות את המיסים באזור די כבר חנקתם אותנו. היינו פעם אזור נעים לגור בו ללא הרבה פקקים ללא כמויות אדירות של תנועה.
Quill | 27.06.16
51.
הטעם הרע של אדריכלי ישראל שרבים מהם חסרי כל טעם שבונים
לעצמם אנדרטאות מגעילות - הוא אסון לטווח ארוך. כמי שעובד יום יום באזור צומת עלית אני מקבל דיכאון מתערוכת הכיעור המונומנטלית שצומחת שם בקצב מבהיל. יש לי חלום - איסור מוחלט על ישראלים לתכנן בנינים מ 20 קומות ומעלה. נראה שכל סטודנט אירופי להנדסה יהיה ב-5 ליגות טוב יותר.
יש לי חלון | 05.10.15
48.
היהודים מתכנסים במגדלים גבוהים ומרוצים עד השמיים והערבים עדיין בונים לרוחב חופשי וללא
אישור . במקום להגבילם , מפחדים ובונים ,כחומה ישובים יהודים חסרי מעוף ,צור יגאל, צור יצחק סלעית וכו' . הם במשך הזמן עולים ברמת החיים ומטפשטים לעבר הישובים היהודים , כרמיאל לדוגמה .בעוד כמה עשרות שנים אנחנו נישאר ללא מדינה , עם כמה מיגדלים .
דמיקולו | 30.06.14
43.
רוב החנויות בפלורנטין יכולות להיות מוסבות לדירות קרקע עם גינה
כמעט כל הבנינים בשכונה הם בקו אפס וקומת הקרקע שלהם היא מסחרית כאשר החצר היא מחסן סגור שמשמש את החנויות במקום, רוב החנויות, שחלקם אף משמשים כבתי מלאכה ומחסנים יכולים להתפנות וניתן להסב אותם לדירות קרקע עם גינה, התקרות הגבוהות של קומות הקרקע מאפשר בניית קומת גלריה להגדלת שטח הדירה, צעד כזה מצד העירייה יאפשר הוספה של מאות יחידות דיור באזור מבוקש.
רונן | 30.06.14
42.
העיריה מחבלת בעצמה - עוד מגדל מנותק המקרב אותנו לסין
מה המשמעות של תכניות המתאר של העיריה אם לעצמה על כל מגרש ריק היא מאשרת עוד מגדל - ומי באמת רוצה לגור או לעבוד במגדל? בעשור האחרון תל אביב הפכה ליותר גנרית עם אסופת מגדלים ופקקים - שרק עכשיו אנו ערים להשלכות שלהם. מתחם יו, מגדלי עזריאלי, מגדלי שרונה ובבניה מגדלי רחוב החשמונאים, צומת מעריב- מי רוצה ללכת שם, לגור שם? ממתי תפקיד העיריה היא לעשות מכפלות על הקרקע של עצמה ולא לייצר תשתית מרחבית. אי אפשר לדחוס שכונה למגדלץ התוצאה כבר אינה איכותוית - ומתחמי המגדלים אינם ברי תחזוקה ואכלוס עוד לפני תופס 4. העיריה פועלת כיזם למרות שהיא הרשות - וכל מה שמרגש בתל-אביב - שהיא הרקמה הרחובות והמרחב האזרחי נמחק על ידי מי שאמון עליה
מגדל מיותר | 30.06.14
40.
איזה מכוער!!
אוקי, אני בעד בנייה לגובה, אבל מאיפה אתם מביאים את האדריכלים דמיקולו האלה? נראה פשוט זוועה, הנסיון הנואש לתכנן משהו מקורי זה מה שמוליד מפלצות כמו התחנה המרכזית וכיכר אתרים. עדיף כבר בניין מרובע, פשוט, בלי שום אלמנט נוסף, יראה יותר טוב מהכיעור שבהדמייה
יאצ'ק | 30.06.14
35.
תתעללנו בנו עוד קצת למה לא?
במקום להגדיל את היצע הדירות להשכרה על חשבון בניית משרדים מתעללים עוד קצת בעוסקים הקטנים ומעיפים אותם מלב העיר ע"מ שיתנקזו למגדלי המשרדים וישלמו שכירות הזויה וארנונה כאילו אין מחר. את הצעירים ידחפו למרתפים ושאר העיר תהיה בית מלון לצרפתים עשירים ונכסים להשקעה. אה ויש גם פרוייקט השכרה בדרום העיר. באמת נפלא.כל דירה מגיעה עם מילון עיברי-סודני . מי ההזויים שהצביעו לחולדאי ?
עוסק זעיר | 30.06.14
33.
ל-28 ו-31
יש החלטת ממשלה על הפחתת עומסי תחבורה שמשמעותה היא שלא עושים יותר חניות במשרדים וזה לעידוד שימוש בתחבורה ציבורית (שכמעט לא קיימת בישראל אבל זה לא מעניין את הממשלה...), הנ"ל נכון לגבי כל תב"ע חדשה. העובדים יגיעו ברכבת ובאוטובוסים כיון שפשוט לא תהיה דרך אחרת להגיע...
מישהו | 30.06.14
30.
משולש ברמודה - הכניסה לרכבים אסורה !
גבולות המשולש: צפון - גשר ההלכה, ביאליק מערב - דרך נמיר דרום - זבוטינסקי רשימת פרוייקטים חלקית: מגדלי צמרת, מגדלי גבעת עמל ב, מגדלי המתמיד/ארלוזורוב, פינוי בינוי בורוכוב/ערבי נחל, 4-5 (לפחות) מגדלים בזבוטינסקי/צומת עלית, עשרות פרוייקטי תמא 38 בשכונת שנקר, מגדלים בבורסה תוך 5 שנים - גם ברגל לא תוכלו להכנס לשם. ראו הוזהרתם
צחי | 30.06.14
28.
בניין משרדים ענק עם מעט חניות.
בניית בניין בשטח 83,000 מ"ר עם 675 חניות נראית בעייתית. להערכתי היה צריך מספר החניות להיות פי 4. חובה על העיריות לדאוג לחניונים ציבוריים בגודל מתאים כמו חניון רוטשילד בתל אביב לדוגמה. אל לועדה המחוזית לאשר את התוכנית ללא מתן פתרון מתאים לדרכי התחבורה ומקומות חנייה.
יונתן | 30.06.14
20.
ל-3: בניית מגדל עולה כסף, למה אתה חושב שמישהו חייב לך משהו ?
די כבר עם המושג הזה "בניית מגדלים לצעירים", מה זה צעירים בכלל ? עד איזה גיל ? ולמה רק לצעירים ? צעירים כמוך בטוחים שכולם חייבים להם משהו, אתה רוצה דירה בקומה גבוהה עם נוף עד ירושלים וחדרה ? זה עולה הרבה כסף, מה גורם לך לחשוב שאתה זכאי לזה בחינם ? יש אלפי דירות דירות יד שניה מסביב לתל אביב, אני גר בראשון, קרוב לרוטשילד בבניין שנבנה בשנת 1973 ואני לא מתלונן.
שלומי | 30.06.14
19.
עד שעושים מגדל והוא כזה מכוער!!! איפה החדשנות???
אדריכלים??? מה קורה לכם? הסגנון מיושן, הצורה מעיקה, חיפוי הזכוכיות על גווניו נדוש... אם אין לכם השראה תסתכלו על מבנים בדובאי. קיבלתם פרוייקט מדהים עם אפשרויות בלתי נדלות וזה מה שאתם מוציאים??? למה??? זה מעצבן שאדריכלים מיושנים מעצבים את קו הרקיע של ת"א. אני מבקש ממוסדות התכנון והיזמים עצמם - תתמכו בחדשנות ומקוריות...
יניב | 30.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת