אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקריאה ראשונה: זמן המתנה למענה אנושי בטלפון - עד 3 דקות ובחינם

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
הצחקתם אותי!!! אצלנו 50 דקות המתנה בטלפון
ו-3 ימי עסקים (!!) למענה במייל. צ'אט?? אין לנו. שלכם, מנכ"ל HOT, החברה עם השירות הכי גרוע בעולם!!!! נ.ב אם תתקשרו לשירות לקוחות, לא נענה. אם תתקשרו למכירות, נענה תוך 1 שניות (סימן שיש נציגים זמינים). ובכל מקרה, שירות או מכירות, אם התקשרת להוט אכלת אותה כי מאותו רגע יש לנו את המספר שלך, ונציגי מכירות יתקשרו אליך, שוב ושוב ושוב עם הצעות ורודות. הוט זה חתונה עם המאפיה - מהרגע שנכנסת אי אפשר לצאת כי אי אפשר להשיג את שירות הלקוחות.
הרצל | 03.07.14
12.
לא די ב 3 דקות חינם! זה נותן פרס למי ש"מייבש" את הלקוח על הקו.
יש לדרוש שהחברה תתן את כל השיחה בחינם. כך אם "תייבש" את הלקוח על הקו, כל השיחה תהיה על חשבונה. החברה תעשה חשבון אם כדאי לה "לחסוך" כסף על ידי הקטנת צוות נותני השירות, או להוציא כסף בגלל הקטנת צוות נותני השירות. פרס - לא מגיע לאותה חברה ש"מייבשת" את הלקוחות על הקו.
אלי | 02.07.14
11.
ההצעה לא מציאותית
3 דקות?... כל חברה תצטרך לשכור עוד מאות עובדים רק כדי לענות לשיחות, אם ישראלים היו מפעילים יותר את הראש מרבית השיחות היו נמנעות- קודם כל, באתרי האינטרנט של החברות אפשר כיום לבצע כמעט כל פעולה במנוי- אין צורך להמתין על הקו, בנוסף, ידע טכני מינימאלי- מה שם המשתמש? להגדיר שם משתמש וסיסא בנתב- זה לא תורה מסיני, אבל הישראלים עצלנים, מטומטמים ותמיד פונים למישהו אחר שיעשה את העבודה במקומם- הם פשוט מתקשרים למוקד.
מושחת | 02.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת