אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אנחנו רוצים להיות המזדה 3 של ניהול ה-IT"

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הבעיה היא הנציגות של בי אם סי בישראל ע"י מטריקס
בארץ, מוצרי בי אם סי לניהול IT נמכרים ע"י מטריקס (בעיקר). זה כולל מכירה עצמה וגם את התחזוקה, התאמה ללקוח ותמיכה. זאת בדיוק הבעיה. רוב העובדים של מטריקס בתחום (אומר את זה מניסיון המר) הם חובבנים ג'יוניאורים, שמוכרים אותם ביוקר, בדר"כ לא יודעים לחבר שדה לקוד. אלה שיודעים, (חלקם) אנשים סופר לא אמינים שמתיפיפים ומספרים סיפורים. כמה אנשים בודדים שבאמת היו תתחים ששוים משהו עזבו את מטריקס מהר מאוד (מי לאמדוקס, מי לטי טי איי, מי פרש מהתחום הספציפי ויש עוד כמה בדרך). עצוב. פשוט עצוב.
ג'ין | 07.07.14
1.
שכחת לציין ש 500 עובדים יש לחטיבה בעולם - ושBMC ישראל הצטמצמה בחמש שנים האחרונות
היו פעם 450 עובדים ל BMC ישראל, עכשיו אולי 150 את רוב הפיתוח הוציאו להודו - וצימצמו בישראל המשרד בארץ (ברחוב החייל) עבר להיות סוכנות משנה להשכרת משרדים (כי הוא רייק) ההודים הצליחו לחסל את רוב המוצרים, מה שנשאר הוא מוצר ארכאי בשם CTRL_M שאין לו זכות קיום, ואוסף של דינוזאורים החברה חייה על זמן שאול אחרי שקרן פרייווט אקוויטי הוציאה אותה מהבורסה אחרי עשור שבה לא עשתה כלום. חבל שחברה שהייתה כלכך מצליחה - מנוהלת בצורה כה חובבנית שבה כל זכר לחדשנות מושמד לאחר שנה. היו אולי חמש רכישות של מוצרים - כולם קבורים תחת אין סוף צימצומים.
עובד BMC לשעבר | 06.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת