אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אין מנוס מלהכריז על חדלות פירעון של דואר ישראל"

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
לשלוח מכתב נהיה סיוט.
צריך לחכות בתור שעות, רק בשביל לקנות מעטפה ובול. כן, כשזו מעטפה גדולה עם הרבה טפסים, צריך לשקול אותה כדי לגבות תשלום על הבול בהתאם. בינינו, למה לא עושים את זה עם מכונה? כמו שמשלמים על חנייה, כמו שקונים שתייה וחטיפים, למה שלא תהיה תיבת אלתור לשליחת מכתבים? כל מנגנון התשלום לפקידים נרגנים הוא מיותר.
תו נכה | 07.07.14
27.
הנהלה כושלת -המדינה חייבת בשינוי כל ההנהלה
מה הפלא שהגרעונות הם כל כך עמוקים ,ההנהלה "ישנה בעמידה" ,הם לא השכילו לפתח ולהתפתח בהתאם למגמות המשתנות בשוק העולמי. הדואר מפסיד בליבת העסקים קרי דואר,במיוחד הוא מפסיד בדואר בינלאומי יוצא כל משלוח שיוצא המדינה מכניסה ידה לכיס , כל משלוחי אתרי הקניות באינטרנט ביצוא ,דואר כמותי,דואר פרטני, דואר רשום, ודואר חבילות כולל EMS כולם מפסידים ,ואני יודע על מה אני מדבר ........... משרד התקשורת ושר התקשורת חייבים לבצע רפורמה ושעה אחת קודם.
שלומי  | 07.07.14
25.
יש דברים שהם שירות שהמדינה חייבת לתת לאזרחיה.
דואר הוא אחד מהם. אין שום הגיון בלהפריט את הדואר, או לצפות שזה יהיה גוף רווחי. זה שירות לציבור. מה כן צריך לעשות???? פיקוח ממשלתי הדוק והתייעלות. אחרת, כמו כל דבר בשירות הציבורי, זה פתח לשחיתות, בטלנות ובזבוז כספי האזרחים. במקום להשקיע בפרופגנדה, דואר ישראל צריך לצמצם אצל הבכירים. פחות משכורות למנהלים, יותר משכורות לעובדים. הם אלו שעושים את העבודה, לא?
 | 07.07.14
18.
הגיע הזמן לעשות סדר בחברות ישראליות!
באולם גלובלי,חייבים תחרות ויעילות. לצערי התרבות הארגונית של חברות הישראליות המבוססת על העסקת מקורבים,פרזיטים,בטלנים,ועדי עובדים שכל מה שמעניין את האנשים מי מרגע החתמת כרטיס בבוקר,זה לעשות כמה שפחות ולדאוג לכיסוי תחת במקרי תקלות,לא תוכל להתקיים לאורך זמן רב.
יוסי | 07.07.14
17.
מה חדש פה? החברה הזו לא מתפקדת משום בחינה.
מתי בפעם האחרונה מישהו היה שבע רצון משירות שקיבל בדואר? מתי בפעם האחרונה ראיתם עובד סניף עובד במהירות וביעילות (במקום להיות בשביתה איטלקית בלתי נגמרת)? מתי בפעם האחרונה קיבלתם חבילה בזמן או המתנתם פחות משעתיים בתור לאסוף דואר רשום? לא ברור לי מה הפתרון כאן, אבל המצב הקיים אינו יכול להמשך. הגיע הזמן שעובדי הדואר יפסיקו לזלזל כי גם הם יאכלו בסוף את הדייסה.
אזרחית מיואשת  | 07.07.14
12.
לקבל חבילה בדואר הפך למשימה בלתי אפשרית
הלוואי והתמונה שבכתבה היתה מייצגת סניף של הדואר. כיום, כאשר כולם קונים באינטרנט ושולחים בדואר, ניתן להפוך את החברה הזו לסופר ריווחית. אבל לצערינו, מדובר בחברה ממשלתית עם הנהלה שאינה מתוגמלת לפי תוצאות כספיות וכך זה נראה
אלי  | 07.07.14
10.
שטויות, הדואר הוא שרות תעסוקה למקורבי הפוליטיקאים והם גם יחלצו אותו
כל החישובים והכתבות המאיימות הם רק תשתית להודעה של האוצר/ועדת הכלכלה/שר התקשורת או כל חרטטן פוליטי אחר ש"חייבים להציל את העובדים והשרות ולהזרים תקציב". אני מנחש: 100 מיליון בשנתיים הקרובות.
מכספנו כמובן | 07.07.14
8.
תגידו, האם מישהוא כאן מופתע?
מדובר בחברה שכבר שנים לא עושה דבר למען עצמה ולא מבינה את עצמה, ואדגים רק בכוון אחד: התמוטטות בריה"מ הוכיחה לכולם ששיטת תורי ההמתנה לשירות הינה שיטה הרסנית לחברה. למרות זאת, בנק הדואר רק טיפח את השיטה: כיסאות לממתינים, מסכי טלוויזיה למניעת שיעמום ורוגז, וכו'. לא רק שהחברה לא הבינה את הבעיה שהיא עצמה יצרה, אלא שהחברה החלה לנסות למכור מוצרים נוספים ללקוחות הפרויירים שיסכימו להיכנס לתורים האינסופיים, רק כדי לקנות את המוצרים. מסתבר שהלקוחות לא כל כך מטומטמים.
דני | 07.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת