אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעקבות הקנס: HOT הודיעה כי תשקיע עוד 25 מיליון שקל בשירות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
שרות גרוע!!!!
מעולם לא נתקלתי בשרות כה גרוע! כבר כשבועיים, כן שבועיים אנו מנסים להשיג את התמיכה הטלפונית כדי לתקו תקלה טכנית בטלוויזיה. אנו ממתינים ללא הועיל למעלה משעה בכל פעם שאנו מנסים להתקשר. אתמול, לפתע אנו לנו במהירות, אך הסבירו לנו שהמענה המהיר הוא מכיוון שיש תקלה והתמיכה אינה מחוברת כלל. הסברתי למוקדנית שאנו חייבים עזרה,
אורית שכטר | 09.07.14
4.
HOT והבטחות
על פי הצהרת המנכ"ל, הם "מתכוונים" להשקיע 25 מיליון ש"ח בשירות. למה המתכוונים הזה לא נראה שיצאה לפועל. וגם אם הכן יושקעו 25 מיליון ש"ח, האם זה אומר שכבר היום (חודש יולי) המענה ירד מתחת ל-38 דקות? והאם נציגי השירות יתנו פתרונות מעשיים, או שמה נשמע מהם כל מיני סיבות מסיבות שונות למה הציבור הוא זה שלא מבין מדוע יש לו תקלות, מדוע גובים ממנו עבור אי מתן תמורה על מה שהוא משלם וכו', האם כבר מחר יהיו יותר טכנאים שירוצו לתקן תקלות בשטח בתחום הזמן שהחוק קובע, או שהצרכן יצטרך להפסיד יום עבודה/חופשה בהמתנה לטכנאי שלא מגיע? טוב שאני לא מנוי של חברה זו.
אזרח מודאג | 07.07.14
1.
שירות גוע. הצלחתי להזמין טכנאי לאחר המתנה על הקו של 300 דקות במשך 4 ימים-הם פשוט מטורפים !
הבעיה שאין חלופות ראויות, למה יס יותר טובים? אולי כן, כדאי לנסות. הוט ממש מזלזלים בלוקוחות. הצלחתי להשיג אותם לאחר המתנה של 300 דקות על הקו (6 שיחות של 50 דקות בכול פעם ואז התנתק). הצלחתי להשיג הזמנה של שירות טכנאי לאחר 4 ימים של פניות וטרטורים אין סופיים של שאלות והפניות לבצוע פירוק והרכבה עצמית של כול הממרים והמודומים בבית כ-4 פעמים. עוברים פשוט גיהנום עד שמקבלים שירות טכנאי.
לקוח מאוכזב מאוד. | 07.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת