אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"קניון עזריאלי ידלל 30% מהקהל במרכז ראשל"צ"

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
הבזאר כבר במרכז, ראש העיר עומד להשקיע מיליונים בשיפור רחוב רוטשילד
אנשים רעים מפיצים דברי בלע. הקניון ישרת את תושבי מזרח העיר וימנע זיהום אויר בנסיעות ברכב למערב שם יש קניונים אין ספור. אנחנו רוצים ללכת ברגל לקניון. בראשון אין תרבות אומרת אחת בשם ענת, אז לידיעתך ראשון קיבלה פרס על כמות התרבות בעיר ממש בימים אלו. סתם אנשים שמחפשים פרסום הם אלו שמובילים התנגדות לקניון.
עינת | 20.11.14
33.
תחרימו את כל הקניונים! תקנו בחנויות בעיר,
חנויות שהילדיכם שלכם יכולים להגיע אליהם ברגל ולא צריכים שתסיעו אותם זה יותר טוב לסביבה ולתחושת הביטחון והעצמאות של נערות, נשים, ילדים ומבוגרים אם אין אנשים ברחובות, בחנויות ובמדרכות- העיר מסוכנת!!! תחרימו את כל הקניונים שמחוץ לעיר! הם מיותרים וגורמים לפירור החברה הישראלית
אחת | 17.07.14
31.
ואיך זה בחו"ל ??
למשל אצל המפגרים מצרפת אסור להקים קניון נוסף מתחת ל-40 ק"מ. ובאנגליה הפרימיטיבית- בחיים לא יאשרו עוד קניון בהתחשב בעומס הקיים ובמרחק הפיזי ממנו. ובגרמניה - מדינת עולם שלישי- בראשל"צ כמות הקניונים לפחות פי 3 מברלין המוזנחת וחסרת כח הקניה. ובספרד- מדינה דוחה- כמות הקניונים בראשל"צ פרוסה על כל המדינה. איטליה ??- מה מבינים חובבי הפיצה הסתומים ??- קניונים זה לא הסטייל שלהם- הם מעדיפים חנויות יוקרה במרכזי הערים וברחובות מטופחים. ואצלנו- השוחד מניע את ראשי הערים, השרים, הממשלה ומקבלי ההחלטות- עוד קניון= קומבינה = הרס הקרקע= אין שטחים ירוקים.
שקד נ. | 16.07.14
24.
אני פחות מסכים
יש את קניון מרכז רוטשילד יש את הקניותר. שניהם נותנים פתרון למרכזי הערים. הקניון החדש ממוקם במתחם חוץ-עירוני הסמוך לתחנת הרכבת. בראשון לציון מעטים הם הנוסעים לקניון או למרכזי מסחר אחרים בתחבורה ציבורית. אם מישהו ירצה לנסוע באוטו הוא ייסע לאיזור קניון הזהב והסינמה סיטי בכלל, יש בראשון כל כך הרבה מרכזים מסחריים שעוד אחד לא באמת ישנה. את אותו חשש אמרו גם על איקאה אבל אני לא בטוח להגיד אם הוא באמת מערער על כמות הקונים במרכז. היחיד שאולי ייפגע יהיה הקניון של התחנה המרכזית (שער ראשון) שאולי אנשים יעדיפו לנסוע ברכבת ולא באוטובוס ואז גם כמות המבקרים שם תהיה גדולה. תכלס אין המון נוסעים ברכבות ורובם עושים זאת על בסיס קבוע ולא יעצרו לשופינג - במקרה הטוב קפה
יאיר | 16.07.14
19.
להפוך את מרכז ראשל"צ כמו בזיכרון ,רחובות שקטים עם ערך אומנותי
אסור לעצור קניון במיקום שמקימים אותו בין נס ציונה לראשל"צ עם רכבת צמודה זה רק יביא קונים מכל האזור ומפתח את האזור כולו ,כולם מרוויחים ,גם עסקים קטנים ,רק שעסקים קטנים צריכים לשנות גישה ,לא לבכות אלה לתת חיוך של ברכה ולשנות את האזור כולו לאזור אומנותי ,שקט ,תרבותי עם בתי כפה ,מסעדות ,איכות השרות ,זה ממש מתאים ,וגם יביא לפוטנציאל כמו בזכרון יעקב. פשוט תחשבו מחוץ לקופסה בלי פחד ,לכו על זה ובגדול,בהצלה לכולם.
ראובן | 16.07.14
18.
מרכז העיר כבר שנים בזאר אחד גדול, והעיריה
השקיעה הון בשיפור המדרחוב המשמש את זיקני העיר המלווים במטפלים הפיליפינים שלהם ובכמה גברים המאיישים את בתי הקפה העלובים בו. תרבות בעיר? יש מעט בבית התרבות. עיר לבנטינית במלוא מובן המילה. עליבותה מתבלטת בהשוואה לנס ציונה הקטנה האיכותית והתרבותית!!
Anat | 16.07.14
15.
המציאות כבר עולה על כל דמיון
כתושב ראשון (שנתיים וחצי) אני חושב שמר סדן לא שם לב שכבר כל מרכז ראשון הפך לבזאר. יחד עם זה לפעמים מאוד כיף לקנות ולהסתובב שם. בכל מקרה אל תחזירו אותנו לאחור. קניון עזריאלי החדש, ישמש גם תושבי נס ציונה, באר יעקב וראשון. מדובר בערים עם עתודות בניה וגידול אוכלוסיה מטאורי בשנים האחרונות. הגידול הזה ייתן גם עבודה לעסקים, גם במרכזי הערים וגם בקניונים. מה גם ששוכחים שמדובר בבניין משרדים שרק ישדרג את העיר
דוד הכורדי | 16.07.14
14.
מישהו בעירייה שכח כנראה איך נראה מרכז העיר הרביעית בגדלה בארץ!
אני לא מבין למה מאשרים פרוייקטים גרנדיוזים מחוץ לעיר במקום לפתח את מרכז העיר שנבנה לפני 70 שנה ומאז רק מתדרדר. במקום לתת אישורים לבניה מודרנית על אדמה חקלאית תתנו אישורים לפתח את לב העיר, לא יותר פשוט?
ראשוני ותיק | 16.07.14
10.
עוד שכר חנות גבוה, עוד פראיירים שפותחים חנות בקניון....
ומשתעבדים למציאות הנוכחית בה חנויות צריכות להיות פתוחות עד עשר בלילה בלי שום הכרח ולשלם הוצאות עצומות של שכר חנות ומיסים. ואני שואל כמובן איפה המדינה? כי המדינה שלנו חוץ מלתת ביטחון לאזרחיה, שאת זה היא עושה יום יום דקה דקה שניה שניה וטוב שכך....לא נותנת להם ביטחון כלכלי בשום פרמטר. מי החליט שמדינה קטנה כמו ישראל צריכה מאות קניונים? למי זה מועיל אם לא רק לממשלה? לטייקונים. לכל מי שחפץ בבלאגן הזה. שיבוא טייקון אחד ויגיד ששכר החנות שאדם משלם בעסק מוצדק. שחנות צריכה להיות פתוחה עד עשר או עשר וחצי. למה?? מה אין חיים מחוץ לעבודה? אין אדם כזה כמובן שיוכל להסביר. אבל תירוצים יהיו בשפע. כבר הרסתם חצי ממרכזי הערים בארץ אז להרוס עוד? אנחנו בישראל לא במנהטן למען השם. אבל כשבצע הכסף נמצא בראש סדר העדיפויות אז לך תעצור את המגמה ההרסנית הזו של קניון בכל צומת. העיקר הטייקון והממשלה יהיו מבסוטים. עוד כסף שילך לביטחון ועוד פראיירים שיפתחו חנויות בקניונים ויעבדו מצאת החמה עד צאת הנשמה כדי לשלם הוצאות. ישראל 2014. מדינה ששקועה במלחמות אבל יקרה כאילו אזרחיה חיים בריביירה הצרפתית. בושה.
עוד קניון שכזה | 16.07.14
9.
בראשון גדל דור של סחטנים
מה קרה אתם מפחדים מהורדת מחירים ? מי אמר לכם לשלם כל כך הרבה שכירות? הסיפור של איקאה חוזר ? ומה קרה אחרי שפתחו את איקאה ? מישהו נפל הפסיד את כספו? יאללה תנו גז ותנו לתחרות לדבר ! אף אחד לא מחריך אותכם לשלם לשם כל כך הרבה שכירות ואני אזרח שמשלם הרבה
דורון | 16.07.14
8.
חפש את הפתרון להסכמה, בשווי האישי של חברי הועדה המאשרת, לדעתי,
שקפץ פלאות בסביבות האישור. קשה לי לחשוב על סיבה אחרת שהם אישרו דבר כזה, אבל זו דעתי הפרטית. אם היו מפרסמים את הסיבות לאישור השמדת המסחר בערים נס ציונה וראשון כדי לאפשר לקבוצת עזריאלי לגרוף עוד מליונים על חשבון הקופה הציבורית, היה סיכוי שנחשוב אחרת. אבל אין שום סיבה לאפשר את זה. הרי לא חסר שטח חנויות. זה יאלץ חנויות לעבור לשם או למות. שוב ושוב השלטון מעביר הון עתק מהאזרח הקטן לטיקונים, זה הכל. אני אמור להאמין שזה קורה ללא תועלת אישית לחברי הועדה, לכאורה?
גל | 16.07.14
7.
עיקר הפגיעה תהיה בנס ציונה- שם יתמוטט מרכז העיר לחלוטין והקניון שבו
לפחות לראשון יש מרכז עירוני חזק יותר מרכז העיר של נס ציונה והקניון בטוח יפגעו ויתמוטטו. בכל מקרה חייבים לחזק משמעותית את מרכז ראשלצ על ידי בנייה רוויה צפופה של מרכז העיר - כל משולש הרצל-ז'בוטינסקי - רוטשילד והסובב אותו חייבים להתרומם לגובה כולל מגדלי משרדים. ברגע שיוסיפו שטחי תעסוקה של משרדים למרכז העיר (שסובל ממחסור חמור של משרדים) אז מרכז העיר ישאר חי ויצמח משמעותית.
ב | 16.07.14
2.
מרכז ראשל"צ זה סיוט. אין חניה (או שיש בתשלום מופקע), הרחובות
לוהטים. הגיע הזמן להפנים שהשיטה הזו של "מרכזי הערים" היא לא רלבנטית יותר. הרבה יותר נוח לקנות בקניון ממוזג עם חניה בשפע ובחינם. מעבר לכך - החנויות הקיימות היום במרכז ראשון יוצרות פקקי תנועה ובלאגנים עם המשאיות שפורקות סחורה באמצע רחוב הרצל תוך חסימת נתיב, או בפניה שבין רוטשילד לרח' מוהליבר. זה סבל לתושבים וסבל לאנשים שחייבים לנסוע משם. שבעלי החנויות יהגרו לקניון החדש של עזריאלי וזהו. גם לנו, תושבי מישור הנוף והשיכון, מגיע להנות ממרכז קניות איכותי קרוב לבית.
עידן | 16.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת