אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיקרוסופט הורגת את הטלפון הטיפש

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
גם לי שימור לקוחות מעלה תמיד אסוציאציה של חמוצים
מן צנצנת גדולה כזאת, עם בד מתחת למכסה, שם דחוסים לקוחות משומרים בחומץ. אני בד"כ מסיים וויכוחים כאלה עם טיעונים שאי-אפשר להתווכח איתם, כמו: 1. אני עובר לחו"ל עוד שבוע. 2. עברתי לדירה שכורה, ובעל הבית שלי מספק לי אינטרנט\טלוויזיה. ולאלה שמתקשרים כדי לנסות למכור לי אני אומר דברים כמו: 3. לא עכשיו, אני במיון ילדים (הם סוגרים תכף ומיד). 4. חזרתי בתשובה והרבי שלי לא מרשה טלוויזיה (הדרך היחידה לגרום להוט להפסיק להתקשר אלי כל יומיים ב-21:00 ולהציע לי כבלים). בונוס יינתן למשלבים מצבים אקטואליים (לא עכשיו - אזעקה, אני חייב לרוץ למקלט).
יונתן | 22.07.14
5.
המידע לא מועיל למלחמה בטרור? עם כל הכבוד תשאיר את ההחלטה הזו למי שנלחם בטרור.
כי כמו שאתה רושם המידע הזה אכן בעל םוטנציאל להיות שמיש יום אחד. ההתנגדות למדינת האח הגדול צריכה להיות מהכיוון של אין להם זכות לעשות זאת לאזרחים שלהם, כי אם אתה משתמש בטיעונים תועלתנים- הם קורסים מידד ברגע שהתועלת שלהם משתנה. ובינינו- אם תוציא להורג 1000 אנשים, לפחות 6 יקבלו את מה שהגיע להם.
 | 21.07.14
4.
הבעיה היא שבטלפונים רגילים לנוקיה אין מתחרים. לפחות לא מבחינת עמידות.
אולי המחלקה הזו הפכה ללא רווחית ויותר משתללם להתמקד בטלפונים חכמים? בכל מקרה, לא רק מבוגרים משתמשים בדברים האלו. אני לצד המכשיר החכם משתמש ב80% מהזמן גם במכשיר רגיל. בין אם זה במשחקי ספורט, טיולים, כשאני צריך משהו קטן בכיס ולא ללכת עם בלטה מתוחכמת, באוניברסיטה (כשיש סיכוי שידפק), במקרים שצריך יותר פרטיות/בסיטואציה שבה המכשיר יכול להיגנב ולכן להעביר הרבה אינפורמציה לגנב, ועוד מגוון רחב של שימושים..
 | 21.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת