3. הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות כמו במקרים רבים אצלנו הכוונה טובה אך היישום בפועל לוקה בחסר ואף גורמת להשגת מטרה הפוכה. אלמונימי | 22.07.14 (ל"ת)
2. למגיב 1 בעיקרון אתה צודק אלא שהבעיה שבמשרד התחבורה אין מומחים, יש אנשים קטנים שלא מבינים כלום ותקועים אי שם בשנות השמונים שחושבים שהם מנהלים את ענף הרכב בישראל ומתערבים בכל דבר גם שזה לא קשור לבטיחות. אישמאוטומט | 21.07.14 (ל"ת)
1. פתרון אפשרי - מומחה חיצוני של משרד התחבורה יקבע אם הנזק מהותי הערפל אינו טוב, וכמו שכתבו - תהיה תעשיית הערכות ולחצים על המוסכים. פתרון אפשרי הוא למנות מומחים חיצוניים, לא מחברת הביטוח ולא השמאי, אל אמומחים של משרד התחבורה והם יקבעו אם הנזק מהותי או לא. נכון שיהיה בידיהם הרבה כוח - אבל מדובר במספר קטן של מומחים ותהיה חובה לבדוק את אמינותם בכל עת כדי שלא יקבלו טבוות הנאה. אישימוטו | 21.07.14 (ל"ת)
המוקשים ברפורמה לסימון מכוניות שעברו תאונה
3 תגובות לכתיבת תגובה