אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פיטורי מאות עובדים בריטליקס לאחר אובדן של לקוח משמעותי

72 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
״טארגט״ היא החברה הכי חובבנית בארה״ב
ניהול כושל מלמעלה עד למטה, נשיא החברה סטיינהאפל פוטר לפני חודשיים אחרי הפיאסקו עם כרטיסי האשראי, מיליוני כרטיסי אשראי נחשפו לנוכלים אחרי שימוש בטארגט. בדרג המקומי מנהלי החנויות ושאר המנהלים הם חסרי כל נסיון, צעירים במשכורות נמוכות, אין להם שום מושג בניהול חנות מכולת אפילו. אני צופה פשיטת רגל בעתיד. חוץ מזה המחירים שלהם גבוהים מדי, ללא כל סבה, אין סבה לכף אחד להכנס לשם.
עמית | 26.07.14
69.
ריטליקס - כמה רוע ושמחה לאיד יש כאן
לכל המגיבים שמנצלים את הכתבה כדי להשמיץ את החברה, מי שלא מתאים לו היה יכול לעזוב. עובדה שהחברה מפרנסת משנות השמונים מאות משפחות בארץ, חלקם מרוצים יותר וחלקם פחות כמו בכל מקום. בתור עובד מרוצה שמתוגמל על פי הביצועים שלו אני יכול לומר שהמצב לא שונה בהרבה מחברות אחרות. לא מובנת לי השמחה של כל המגיבים בנוגע לפיטורי עובדים. מדובר באנשים מהישוב שחלקם יתקשה למצוא עבודה בגיל 40+
מושון | 25.07.14
65.
זכרונותי מריטליקס - בקרוב הסרט
טכנולוגיה עתיקה מעבדות מיושנות, מאובקות, מיליון כבלים יוצאים מכל פינה בחיווט נוראי של המקום רוב הציוד לא עובד והמקום בעצם יותר כמו מחסן בQA לפחות: אין עמדה קבועה, אין טלפון , אין שמץ פרטיות, אין עמדות רשת פעילות לכולם והווי פיי לא עובד ברצף. קמת לשירותים? המקום שלך במעבדה נתפס ולך חפש המזון-רק בחדר אוכל ולרוב רע עד בלתי אכיל, אורז לא מבושל וכו חניה: בדיחה עצובה משכורת- נמוכה מהממוצע הנהוג המבנה עצמו מבפנים- כמו מבוך, מחילות סבוכות תחלופה גבוהה כי אם במקרה יש לך ניסיון בתחום - שם לא תישאר- מי שכן נשאר הם אנשים כבויים ברובם עם יכולות נמוכות מהממוצע או כאלו שהם ראש לשועלים. מעבדה ביום- הופכת לעיתים למסגד אחר הצהריים/ערב איכות החיים הכללית, התחושות והרצון לחיות הולכים ואוזלים עם כל יום. אני מחפש מילה טובה אחת לכתוב..ויש: יש במבנה רופא שיניים ואם יתמזל מזלך הקיוביק שלך יהיה לידוו תוכל גם להריח את הריח "האהוב" במשך היום. אין בכתוב הנל יריקה לבאר אלא פשוט חוות דעת אמיתית שנצברה במשך מספר חודשים
דוני דארקו | 22.07.14
62.
אין יותר שמח ממני לנפילת ריטליקס
כלקוח לשעבר שזכה ליחס מחפיר בתחום המסעדנות ריטליקס ראו בנו פיילוט למכירות הגדולות שיבצעו בחו״ל אין שמח ממני לראות שהם לא מצליחים ואף מפטרים את אותם עובדים שמיררו את חיינו בשרות לקוחות נוראי עד שזרקנו אותם ואת הציוד מבית העסק
לקוח לשעבר בתחום המסעדנות | 22.07.14
59.
האמת למי שדברים אזוטריים כאלה מעניינים אותו
הפיטורים לא קשורים ללקוח, הם היו צריכים לקרות ממזמן עוד לפני שטרגט ביטלו, לצערי החברה מלאה זבל, אם יידעו להוציא את הזבל הנכון כמו שצריך זה סיפור אחר. טרגט ביטלו את הפרוייקט בגלל 90% בעיות פנימיות, מי שלא יודע זו הייתה שנה נוראית עבור טרגט, החברה במצב גרוע, פשוט קל יותר להצביע על הספק ולהגיד זה אשמתו מאשר להגיד בזבזנו סתם כסף ואז כל מי שהתעסק בפרוייקט היה מאבד את הראש. סוף עובדות, עכשיו האמונה האישית שלי המוצר חזק ומתחזק, וטרגט יחזרו עם הזנב בין הרגליים כי אין מתחרים בעולם למוצר שלנו
חלאס | 22.07.14
57.
אכן, חוסר המקצועיות של של המנהלים
האווירה של הפוליטיקה של החרקים, אם אתה לא דוחף את הלשון שלך למקום הנכון הסיכוי שלך להתקדם שם הוא אפסי. כל מיני פקידות ערסיות, חסרות כל כישרון מינימלי, שקודמו עוד בתקופת בארי ונתקעו שם, עם הפוזה של "העבד כי ימלוך" . אשכרה, אם היית מסמן שליש מהקוד ומוחק הכל היה ממשיך לעבוד, כי בכל מקרה כתבו כל דבר 3 פעמים ב 10 מקומות שונים, בבלאגן שאף אחד לא יודע איך לגעת בו.... כמו שאמרו פה לפני, כמות התחלואים שיש בחברה הזאת, קצרה היריעה... חבל על האנשים. שיהיה למפוטרים בהצלחה. (כל דבר אחר יהיה לכם טוב יותר....)
תומר | 22.07.14
38.
חברה בה הפוליטיקה מאפילה על הידע והנסיון
בזמנו החזקתי במשרה מקצועית בכירה בחברה הזו. הייתי כמעט היחיד בשדירת הפיקוד עם תואר אקדמי והשכלה הנדסית מתאימה. המנהלים בחברה מונו על פי קרבתם לסמנכ"לים ולא על פי נסיונם, מה שהביא למוצרים חובבניים, וביזבוז משווע של משאבים וכסף. שכן המנהלים התערבו בשיקולים מקצועיים וגרמו נזק רב, בהחלטות מקצועיות שדגל של טימטום התנוסס מעליהן. התרעתי והתרעתי בסופו של דבר התפוטרתי, ועמי פוטרו על המקורבים אליי, ללא קשר לתפקודם המקצועי. רובם של המנהלים הבורים האלו אמנם פוטר בסופו של דבר, אחד מהם שלא אזכיר את שמו חזר לתפקידו המקורי DBA. אך עדיין החברה לא השכילה להטמיע נורמות מקצועיות, ולשרש את הפוליטיקות...
אלון | 22.07.14
33.
לבכיר לשעבר:
הכל טוב ויפה, אבל כשמביאים ל-R10 ארכיטקטי תוכנה ו-BA-ים עם נסיון רב בתוכנה אבל ללא שום הכרות עם העולם העסקי, וכשלא משכילים להשתמש בידע העסקי העצום שנרכש עם השנים בסטורליין וסטורפוינט, מקבלים מוצר מעולה שלא עושה את מה שהוא צריך. המשבר עם טארגט נולד בגלל שלא ידעו להתמודד ב-R10 עם מערכת המיסוי הקנדית, שאמנם איננה פשוטה כלל אך יש לה כבר פתרונות במוצרים קודמים של החברה.
סטור-פלופ | 22.07.14
30.
חברה מבישה - מנסיון
כמי שעבר פעם בחברה המבישה הזאת אני יכול לומר המעולם לא ראיתי תוכנה שפותחה בכלים כ"כ פרמטיביים ויותר גרוע מזה אי רצון אפילו לנסות לשנות. אני עוד זוכר עד היום את מי שהיה מנהל מחלקת הפיתוח שהיה אומר שאפילו אם יקחו עכבר מחשב ויסמנו באופן אקראי שליש מהקוד וימחקו - היא תמשיך לעבוד כי ממילא הכל כתוב כבר 3 פעמים.... תעוד גרוע ביותר, ברמה בילתי נסבלת... לא היה סיכוי למוצר הזה מההתחלה. הנורה האדומה נדלקה אצלי שטסתי מטעם החברה ליפן כמה פעמים לצורך הטמעה של 2men operation system זה היה ממש מביש לראות איך החברה מנסה לתחמן לקוחות... בקיצור אני שמח שהחברה הזאת התרסקה
תומר | 22.07.14
29.
לפי דעתי באופן כללי לא שווה לעבוד בהייטק, עדיף חברות ממשלתיות, בנקים חברות ביטוח ועוד
חרב פיטורין מרחפת מעל הראש כל הזמן. מהנדסים צעירים לכו לעבוד במקורות, חברת חשמל, תעשייה אוירית, אלביט, רפאל ועוד. יוצאים משם רק בגיל פנסיה ומגיעים עם ביטחון כל יום לעבודה.
אבי, מהנדס אלק' | 22.07.14
25.
תוכנה מסורבלת ותמיכה טכנית מהגרועות שפגשתי בענף
עובד במסעדה שיש בה תוכנת ריטליקס. התוכנה מלאה בבעיות, ניתנת לסילוף נתונים,קרי העלמת כספים. ומלאה פירצות אבטחה. כח מלצר יכול לעשות בה מניפולציות בלי אישור מיוחד של מנהל.... המדפסות שובקות חיים, וכשכבר מגיע איש טכני, לוקח לו יום שלם להבין מה הבעיה ולפתור אותה. מספר פעמים נאלץ להחליף לוח אם. העיקר שהם נמכרו למפעיל בחול. שהבין שהיא כולה רוח וצילצולים.
יוסי | 22.07.14
19.
ריטליקס תמיד היתה חברה בעלת התנהגות בעייתית
בתור עובד הייטק משנת 98 אני עוקב שנים אחרי החברה הזאת. ולצערי דבר לא משתנה. מסתבר שתרבות אירגונית נשארה ותשאר אותו הדבר גם אם קנתה אותך חברה אמריקאית. ---גל גיוסים שמתחלף בגל פיטורים לאחר שנה : גם הפעם (החברה גייסה כמעט המון אנשים ב 2013) וראו איזה פלא ! היא מפטרת עכשיו !! --- תמיד שמעתי על הדלת המסתובבת של ריטליקס הארגון לא יודע לתגמל ולשמור על העובדים --- הדג מסריח מהראש הניהול זוועתי --- ניהול מטריציוני = בלאגן --- היה רע האם השתפר לאחר הקניה ??? בחיפוש העבודה האחרון שלי למזלי דחיתי את הפניה שלהם ואפילו לא הלכתי לראיון. תקשיבו לבעל ניסיון
 | 22.07.14
18.
מה באמת קרה
לכל הממהרים להביע דעה ללא שום רקע... כמה דברים שצריכים להבין: 1. ב-2010 ההכנסות של ריטליקס היו בערך-200 מיליון דולר, 4 שנים אח"כ הם יותר מהוכפלו - ובעיקר מ:Retalix10... לא בדיוק חתול בשק. 2. פרוייקטים להטמעת מערכות כמו Retalix10 דורשות ניהול קשרים עם לקוחות ברמה הכי אסטרטגית, לטווח ארוך... יחסי שותפות. NCR לא יודעת לעשות את זה, היא רגילה למכור חומרה, ולהיעלם. הם לא בנויים לנהל יחסים, לנהל משברים, לטפח לקוח, למצוא עוד הזדמנויות. 3. ברגע שפיטרו את מנכ"ל ריטליקס, וחצי מההנהלה שהייתה, ועוד עזבו בכירים נוספים, ולאחר מכן גם את כל שדרת הניהול סביב טארגט, כולל מנהל הלקוח... האמון עם טארגט נעלם. 4. גם בתוך NCR נעלמה שדרת הניהול הרלוונטית. סקוט שמוזכר בכתבה פוטר. אלי רוזנר שמתואר בטעות במנכ"ל ריטליקס, נעלם בחזרה לארה"ב ואיבד קשר. 5. טארגט, ולקוחות אחרים, ידעו שהם קונים חזון, ידעו ש-Retalix10 הוא מוצר חדש יחסית, ידעו שיהיו קשיים... אבל גם ידעו שיהיה בצד השני שותף בדמות חברה שתעשה בשבילם הכל. ברגע שהשותפות הזו חוסלה על ידי NCR, הכל התמוטט. בקיצור, מקרה מצער של קנייה חכמה של חברה מעולה, אבל ללא יכולת לבצע התאמות של מודל עסקי ושל תרבות, גורמת לצערנו לעוול נורא ללקוחות, ולעוול נורא לעובדים. פספוס גדול. אגב, לכל מי ש"מכירים" את השירות של ריטליקס בישראל, ועושים הקשר - אין לכם מושג. לריטליקס ישראל כמעט ואין משותף עם ריטליקס בעולם, ועם Retalix10. לא ברמת השירות, לא ברמת התוכנה, לא ברמת האנשים... בכלום!
בכיר לשעבר | 22.07.14
14.
שרות רטליקס לקויי
זוכר כשעבדתי בעסק למענה קולי אנושי |(ענינו לטפון בשם ריטלקס ולקחנו הודעות על תקלות) לקוחות ריטלקס היו אומללים בהשרות הלקויי והמביש של המענה הקולי ע"י שידורית ותפקוד חב' ריטלקס , הכי ריחמתי על חניות וסופרים של ערבים מהצפון שקבלו חרא שרות, מתפלא שרשתות ישראליות עדין עטבדים אים
יודע מבפנים | 22.07.14
7.
אז מה אם קצת קשה?
יכול מאד להיות שצריך לתקן ולשפר משהו במוצר. אחרי הכול לא יכול להיות שהחברה הצליחה כ"כ עד עכשיו. בטוחה שהמוצר שלהם טוב יותר משל מתחריהם.מה שנקרא העובדות מדברות בעד עצמן. זה מאד קל לעשות רעש כול כך גדול. לא מספיק מה שקורה לנו כאן במדינה שלנו. לפעמים צריך לדעת מתי לעצור.
אני ואתה נשנה את העולם | 22.07.14
4.
חברה עם בעיה רצינית ביחסי אנוש - לא ממליץ להתראיין שם לעולם
התראיינתי בעבר. היה ראיון כל כך גרוע וכל כך עלוב שרציתי לבכות. לא ידעתי מה נפלו עלי ולמה. פשוט לא יודעים להתייחס לבני אדם. לפני הכל - תהיו בני אדם. זה יותר חשוב מלדעת מתמטיקה. יחסי אנוש מתחת לכל ביקורת. מיותר לציין שבחרתי לעבוד במקום אחר שפוי עם שכר גבוה יותר.
יריב | 22.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת